Nazwa rejestru:
Rejestr skarg i wniosków
Miejsce prowadzenia rejestru:
stanowisko ds. obsługi sekretariatu pok. nr 116 (I piętro).
Podstawa prawna prowadzenia rejestru:
§ 21 ust. 1 pkt. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów dnia 22 grudnia 1999 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz.U. Nr 112, poz. 1319 z późn. zm.).
Sposób udostępnienia danych zawartych w rejestrze:
na pisemny wniosek.
Uwagi:
udostępnieniu podlegają tylko informacje dotyczące liczby oraz sposobu załatwienia skarg i wniosków. Informacje zawarte w rejestrze w części dotyczącej danych osobowych objęte są ochroną na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
|