ZP-341- 1/07 Poddębice, 2007-10-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Ewidencja i inwentaryzacja dróg gminnych dla Gmin Wartkowice, Dalików, Zadzim, Pęczniew, Poddębice
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
ZwiązekGmin Regionu Poddębickiego
ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
E-mail gmina@poddebice.pl
Godziny urzędowania : od poniedziałku do piątku od 8.00-15.00
2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony
3) Informacja o uzyskaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
SIWZ można uzyskać w biurze Związku Gmin Regionu Poddębickiego ul. Łódzka 17/21 pok 223 99-200 Poddębice nieodpłatnie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona zostanie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-poddebice.pl
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ewidencji i inwentaryzacji dróg gminnych o łącznej długości 339,9 km , w tym:
Gmina Dalików 49,5 km
Gmina Pęczniew 40,5 km
Gmina Poddębice 84,7 km
Gmina Wartkowice 74,2 km
Gmina Zadzim 91,0 km
z dostarczeniem i wdrożeniem polskojęzycznego oprogramowania umożliwiającego administrowanie, aktualizowanie oraz raportowanie danych o ewidencji drogowej wraz z sporządzeniem map techniczno-eksploatacyjnych.
Ewidencja i inwentaryzacja dla każdej z Gmin winna stanowić odrębne opracowanie.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
Wspólny Słownik Zamówień:
Kod CPV: 45 231400-9
45 31 0000-3
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia: 30 czerwca 2008r.
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
Za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna wykazanie się przez
Wykonawcę posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej
w wysokości co najmniej składanej oferty
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
2). udzielą minimum 3 lat gwarancji
3) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. w okresie 3 ostatnich lat/ a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie/ przed dniem wszczęcia
postępowania wykonali minimum 3 usługi w zakresie ewidencji dróg,
4) wykażą się, że dysponują osobami, które są zdolne do wykonania zamówienia, tj. w
zakresie geodezji, drogownictwa i informatyki
2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty:
1) formularz ofertowy
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
4) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania
5) referencje potwierdzające, że usługi wymienione pkt. 4 zostały wykonane z należytą starannością.
6) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art.22 ust1 ustawy oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 i 2.
7) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność finansową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert,
8) zaakceptowany projekt umowy.
8) Informacja na temat wadium:
Wadium nie wymagane
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena 100%
Sposób obliczania wartości punktowej kryterium:
C = Cmin/C o x 100 x 100%
Gdzie:
C min - cena oferty z najniższą ceną,
C o - cena oferty badanej
Sposób oceny: Najwyższa liczba punktów
10) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego
Związek Gmin Regionu Poddębickiego
ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice
pok. 116
do dnia 2007-10-29 godz. 1230
11) miejsce i termin otwarcia ofert:
Związek Gmin Regionu Poddębickiego
ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice
pok. 116
dnia 2007-10-29 do godz. 1230
12) termin związania ofertą
okres 30 dni
13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej
14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
nie zamierza się ustanowić dynamiczny system zakupów.
15) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej
Przewodniczący Zarządu
Piotr Sęczkowski
pobierz załaczniki:
SIWZ
Gmina Poddębice
Gmina Zadzim
Gmina Dalików
Gmina Pęczniew
Gmina Wartkowice
Umowa
|