Strona główna
Menu:
Urząd Miejski
Poradnik Interesanta Jak załatwić sprawe?
OGŁOSZENIA

PRZETARGI GMINNE

OGŁOSZENIA O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

Nabór na wolne stanowisko podinspektora w Referacie Promocji Gminy i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Poddębicach

Archiwum 2010

Archiwum 2009

Archiwum 2008

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko w Referacie Finansowym

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze-główny specjalista d/s pozyskiwania środków unijnych

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor ds. kontaktów z mediami

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor ds. społecznych

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor ds. inwestycji ze środków unijnych

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor w Referacie Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

Lista kandydatów

Wyniki naboru

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor ds. zarządzania energią

Ogłoszenie o naborze w MGOPS w Poddębicach

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - młodszy referent ds. działalności gospodarczej

Ogłoszenie o naborze - MGOPS w Poddębicach

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor w Referacie Finansowym

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko - informatyk w Referacie Organizacyjnym

Archiwum 2007

OBWIESZCZENIA BURMISTRZA PODDĘBIC

Projekt Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Poddębice na lata 2008-2015

Informacja dla pracodawców zatrudniających młodocianych pracowników

Bezdomne zwierzęta z terenu gminy Poddębice oczekujące na nowego opiekuna

Porządek obrad XLV Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 11.01.2010r. godz. 12.00

Porządek obrad XLII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach w dniu 30 listopada 2009r. godz. 11.00

PRZETARGI NA NIERUCHOMOŚCI, OGŁOSZENIA BURMISTRZA, INFORMACJE BURMISTRZA

Ogłoszenia MGOPS

Planowany porządek obrad Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach

Porządek obrad XLVII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.04.2010r. godz. 13

Obwieszczenie Komisji Okręgowej z dnia 14.03.2011r.

Archiwum 2010

Archiwum 2007

Obwieszczenia Wójta Gminy Dalików

Archiwum 2009

Porządek obrad XLI Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.10.2009r. godz. 14

Obwieszczenia inne

Archiwum 2013

Archiwum 2012

Archiwum 2008

Archiwum 2011

Oświadczenia majątkowe
Działalność Gminy
Jednostki organizacyjne Gminy Poddębice
Jednostki Pomocnicze Gminy
Mienie Komunalne
Współpraca i Kontakty
Budżet
Plany i Programy
BIP
Prawo
Rejestr Instytucji Kultury
Wybory
Podmioty:

Redaktor strony
admin admin
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2008-06-11 17:39
Ostatnia zmiana: 2008-06-11 17:43
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:1002
Wszystkie strony:1784370

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
telefon: (0-43) 6782580
fax: (0-43) 6783995
e-mail: gmina@poddebice.pl
strona: www.poddebice.pl



Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor w Referacie Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej



 

Burmistrz Poddębic

 

 

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

 

 

 

inspektor  w Referacie Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

 

 

 

 

1. Wymagania niezbędne:

 

 

    1) wykształcenie wyższe,

 

 

    2) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

 

 

    3) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,

 

 

    4) nieposzlakowana opinia

 

 

 

 

2. Wymagania dodatkowe:

 

 

    - co najmniej 3-letni staż pracy w administracji samorządowej.

 

 

       

 

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

 

1) Prowadzenie zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie dróg gminnych i chodników oraz innych urządzeń wynikających z przepisów o drogach publicznych:

 

 

a) przygotowywanie danych do opracowania dokumentacji technicznych,

 

 

b) przygotowywanie projektów umów na wykonywanie zadań inwestycyjnych i remontowych (na opracowania dokumentacji technicznej, wykonawstwo, nadzory i inne opracowania),

 

 

c) przygotowywanie dokumentacji prawnej,

 

 

d) przygotowywanie danych niezbędnych do prowadzenia procedury przetargowej w trybie ustawy „Prawo zamówień publicznych”

 

 

e) udział w pracach komisji przetargowych,

 

 

f) koordynacja prowadzonych zadań, współpraca z inspektorami nadzoru i wykonawcami,

 

 

g) odbiór zadań zrealizowanych i ich rozliczanie,

 

 

h) udział w odbiorach robót prowadzonych przez referat,

 

 

i) przygotowywanie danych i sporządzanie wniosków w sprawach dofinansowania zadań z różnych źródeł,

 

 

2) Przygotowywanie propozycji do projektu budżetu gminy.

 

 

3) Prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów mostowych. Dostosowanie ewidencji do obowiązujących przepisów.

 

 

4) Przeprowadzanie stałej kontroli stanu dróg i drogowych obiektów mostowych.

 

 

5) Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogi, na zjazdy z dróg, przejazdy pojazdów przekraczających wielkości określone w przepisach oraz umieszczenie urządzeń w pasie drogowym.

 

 

6) Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników, obiektów inżynierskich, urządzeń zabezpieczających ruch i innych.

 

 

7. Koordynacja robót związanych z „Akcją Zima”.

 

 

8) Przygotowywanie okresowych analiz, informacji i sprawozdań dla potrzeb Burmistrza, Rady Miejskiej i jej Komisji.

 

 

9) Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej oraz zarządzeń i poleceń Burmistrza.

 

 

10) Sporządzanie sprawozdań statystycznych.

 

 

11) Prowadzenie działalności kontrolnej wynikającej z przepisów szczególnych.

 

 

12) Umiejętne stosowanie przepisów ustaw: „Prawo zamówień publicznych”, o ochronie danych osobowych i o ochronie informacji niejawnych.

 

 

13) Prowadzenie akt zgodnie z instrukcją kancelaryjną, jednolitym rzeczowym wykazem akt i przekazywanie ich do archiwum zakładowego.

 

 

14) Sporządzanie sprawozdań międzysesyjnych dotyczących prowadzonych inwestycji i remontów.

 

 

 

 

4. Wymagane dokumenty:

 

 

1) list motywacyjny,

 

 

2) życiorys (CV) ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej (okresy zatrudnienia i zajmowane stanowiska pracy),

 

 

3) ksero dokumentu poświadczającego wykształcenie,

 

 

4) ksero innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i        umiejętnościach,

 

 

5) kserokopie świadectw pracy,

 

 

6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych),                       
7) zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na  określonym       stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania         wstępne).

 

 

 

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Poddębicach ul. Łódzka 17/21 pok.116 (I piętro) lub pocztą elektroniczną na adres gmina@poddebice.pl w przypadku  posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Referacie Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej” w terminie do dnia 25 czerwca 2008 r.

 

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Poddębicach po dniu 25 czerwca 2008 r. nie będą rozpatrywane.

 

 

           
List motywacyjny i życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych  (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.)”.

 

 

 

 

Poddębice dnia 2008-06-10                             Burmistrz Poddębic
                                                                     Piotr Sęczkowski

 

 

 

 

 

 
Dostępne podkategorie:
 
>> Lista kandydatów
>> Wyniki naboru