Strona główna
Menu:
Urząd Miejski
Poradnik Interesanta Jak załatwić sprawe?
OGŁOSZENIA

PRZETARGI GMINNE

OGŁOSZENIA O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

Nabór na wolne stanowisko podinspektora w Referacie Promocji Gminy i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Poddębicach

Archiwum 2010

Archiwum 2009

Ogłoszenie o naborze - podinspektor w Referacie Promocji i Spraw Społecznych

Ogłoszenie o naborze- referenta w Młodzieżowym Centrum Edukacji Europejskiej

Ogłoszenie o naborze - inspektor w Referacie Gospodarki Nieruchomościami i Urbanistyki

Ogłoszenie o naborze - kierownik Referatu Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

Ogłoszenie o naborze - kierownik Referatu Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

Wyniki naboru

Archiwum 2008

Archiwum 2007

OBWIESZCZENIA BURMISTRZA PODDĘBIC

Projekt Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Poddębice na lata 2008-2015

Informacja dla pracodawców zatrudniających młodocianych pracowników

Bezdomne zwierzęta z terenu gminy Poddębice oczekujące na nowego opiekuna

Porządek obrad XLV Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 11.01.2010r. godz. 12.00

Porządek obrad XLII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach w dniu 30 listopada 2009r. godz. 11.00

PRZETARGI NA NIERUCHOMOŚCI, OGŁOSZENIA BURMISTRZA, INFORMACJE BURMISTRZA

Ogłoszenia MGOPS

Planowany porządek obrad Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach

Porządek obrad XLVII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.04.2010r. godz. 13

Obwieszczenie Komisji Okręgowej z dnia 14.03.2011r.

Archiwum 2010

Archiwum 2007

Obwieszczenia Wójta Gminy Dalików

Archiwum 2009

Porządek obrad XLI Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.10.2009r. godz. 14

Obwieszczenia inne

Archiwum 2013

Archiwum 2012

Archiwum 2008

Archiwum 2011

Oświadczenia majątkowe
Działalność Gminy
Jednostki organizacyjne Gminy Poddębice
Jednostki Pomocnicze Gminy
Mienie Komunalne
Współpraca i Kontakty
Budżet
Plany i Programy
BIP
Prawo
Rejestr Instytucji Kultury
Wybory
Podmioty:

Redaktor strony
Arkadiusz Charuba
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2009-07-16 12:26
Ostatnia zmiana: 2009-07-16 12:34
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:1526
Wszystkie strony:1785322

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
telefon: (0-43) 6782580
fax: (0-43) 6783995
e-mail: gmina@poddebice.pl
strona: www.poddebice.pl


Ogłoszenie o naborze - kierownik Referatu Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej


 
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
 
 
Burmistrz Poddębic
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
 
kierownik Referatu Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
 
1. Wymagania niezbędne:
1)      wykształcenie wyższe,
2)      co najmniej 4-letni staż pracy,
3)      stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
4)      niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
5)      nieposzlakowana opinia.
 
2. Wymagania dodatkowe:
1)      wykształcenie wyższe o kierunku architektura lub budownictwo lub zarządzanie
2)      co najmniej 10-cio letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z budownictwem. 
 
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)      infrastruktura techniczna:
a)      koordynacja spraw związanych z funkcjonowaniem systemów inżynierskich Gminy, takich jak sieci wodociągowe, kanalizacyjne ( sanitarna i deszczowa) i ciepłownicze,
b)      opiniowanie dokumentacji technicznej dotyczącej zadań prowadzonych na terenie należącym do Gminy,
c)      prowadzenie i koordynacja robót związanych z remontami i konserwacją oświetlenia ulicznego,
d)     sporządzanie inwentaryzacji urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Gminy,
e)      prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem w należytym stanie nawierzchni dróg, chodników, jezdni, obiektów mostowych oraz innych urządzeń związanych z drogą,
f)       prowadzenie spraw związanych z konserwacją i remontami nawierzchni gruntowych, dróg i chodników,
g)      prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów mostowych,
h)      wydawanie zezwoleń na prowadzenie robót w pasie drogowym oraz umieszczenie urządzeń w pasie drogi urządzeń infrastruktury i budowli,
i)        wydawanie zezwoleń na wykonanie zjazdu z drogi,
j)        wydawanie zezwoleń na przejazdy po drogach będących własnością Gminy pojazdów nienormatywnych,
k)      nadzór nad prawidłowym przywróceniem pasa drogowego do stanu pierwotnego po wykonaniu robót,
l)        naliczanie, w drodze decyzji administracyjnej kar pieniężnych za zajęcie pasa drogowego bez zezwolenia zarządcy drogi , za przekroczenie terminu zajęcia określonego w zezwoleniu i na zajęcie większej niż w zezwoleniu powierzchni,
m)    prowadzenie remontów bieżących i konserwacji oznakowania pionowego i poziomego ulic oraz innych urządzeń zabezpieczenia ruchu drogowego,
n)      koordynowanie i uzgadnianie projektów organizacji ruchu związanych z robotami prowadzonymi w pasie drogowym,
o)      opracowywanie planu zimowego odśnieżania terenu Gminy i kontrola jego realizacji,
p)      wykonywanie innych czynności należących do zarządcy drogi,
q)      nadzór nad realizacją zadań związanych z obsługą zbiorowej komunikacji publicznej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
r)       wydawanie zezwoleń na korzystanie z przystanków autobusowych na terenie Gminy,
s)       prowadzenie i koordynacja zadań w zakresie organizowania robót publicznych i prac interwencyjnych;
 
2)      gospodarki komunalnej i mieszkaniowej:
a)      realizacja zadań związanych z utrzymania czystości, porządku i zieleni w Gminie,
b)      utrzymanie i opieka nad grobami, cmentarzami wojennymi i miejscami pamięci,
c)      prowadzenie ewidencji miejsc pamięci,
d)     realizacja zadań wynikających z przepisów ustawy o ochronie praw lokatorów i uchwały Rady w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy,
e)      koordynacja i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniu gospodarki mieszkaniowej w Gminie zgodnie z uchwałą Rady w sprawie programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy,
f)       współpraca z zarządcami nieruchomości, w których Gmina jest właścicielem lub jednym ze współwłaścicieli,
g)      przygotowywanie propozycji wysokości stawki czynszu w zasobach komunalnych,
h)      nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem gminnego zasobu lokali użytkowych,
i)        prowadzenie i koordynacja zadań związanych z funkcjonowaniem targowisk,
j)        nadzór nad funkcjonowaniem szaletu miejskiego;
 
3)      inwestycji:
a)      przygotowywanie propozycji planów realizacji inwestycji gminnych,
b)      przygotowywanie dokumentacji technicznej i prawnej dotyczącej przewidywanych do realizacji zadań,
c)      przygotowywanie i zawieranie umów na wykonanie dokumentacji technicznej, ekspertyz, kosztorysów i nadzoru inwestorskiego,
d)     przygotowywanie danych o inwestycjach niezbędnych w celu sporządzania wniosków o datacje i kredyty,
e)      koordynacja robót związanych z prowadzeniem inwestycji gminnych,
f)       opracowywanie projektów umów na realizację robót inwestycyjnych,
g)      przygotowywanie dokumentów przetargu na roboty inwestycyjne, remontowe i inne prowadzone przez Referat,
h)      rozliczanie i odbiór zadań,
i)        podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pozabudżetowych na działania inwestycyjne, w tym pochodzących z funduszy zewnętrznych,
j)        monitoring realizacji projektów inwestycyjnych,
k)      prowadzenie adaptacji remontów w budynku Urzędu wymagających zgłoszenia budowy lub uzyskania pozwolenia na budowę oraz współpraca w tym zakresie z Referatem Organizacyjnym;
 
4. Wymagane dokumenty:
1)      list motywacyjny,
2)      życiorys (CV) ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej (okresy zatrudnienia i zajmowane stanowiska pracy),
3)      ksero dokumentu poświadczającego wykształcenie,
4)      ksero innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
5)      kserokopie świadectw pracy,
6)      oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych),
7)      zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na  określonym stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania wstępne).
 
            Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Poddębicach ul. Łódzka 17/21 pok.116 (I piętro) lub pocztą elektroniczną na adres gmina@poddebice.pl w przypadku  posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko kierownika Referatu Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej” w terminie do dnia 29 lipca 2009 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Poddębicach po dniu 29 lipca 2009 r. nie będą rozpatrywane.
 
 
            List motywacyjny i życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych  (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
 
Poddębice dnia 2009-07-16                     
 
 
Burmistrz Poddębic
(-) Piotr Sęczkowski