Strona główna
Menu:
Urząd Miejski
Poradnik Interesanta Jak załatwić sprawe?
OGŁOSZENIA

PRZETARGI GMINNE

OGŁOSZENIA O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

Nabór na wolne stanowisko podinspektora w Referacie Promocji Gminy i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Poddębicach

Archiwum 2010

Archiwum 2009

Archiwum 2008

Archiwum 2007

Ogłoszenie o naborze na stanowisko informatyka w Referacie Organizacyjnym

Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze

Ogłoszenie o naborze na kierownika USC

Wyniki naboru na kierownika USC

Wyniki naboru na inspektora w Referacie Promocji Gminy i Spraw Społecznych

Ogłoszenie o naborze na podinspektora w Referacie Organizacyjnym ( I )

Ogłoszenie o naborze na stanowisko podinspektora w Referacie Organizacyjnym ( II )

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor w Referacie Finansowym (I)

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko podinspektora w Referacie Finansowym(III)

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor w Referacie Finansowym ( II )

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - informatyk w Referacie Organizacyjnym

OBWIESZCZENIA BURMISTRZA PODDĘBIC

Projekt Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Poddębice na lata 2008-2015

Informacja dla pracodawców zatrudniających młodocianych pracowników

Bezdomne zwierzęta z terenu gminy Poddębice oczekujące na nowego opiekuna

Porządek obrad XLV Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 11.01.2010r. godz. 12.00

Porządek obrad XLII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach w dniu 30 listopada 2009r. godz. 11.00

PRZETARGI NA NIERUCHOMOŚCI, OGŁOSZENIA BURMISTRZA, INFORMACJE BURMISTRZA

Ogłoszenia MGOPS

Planowany porządek obrad Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach

Porządek obrad XLVII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.04.2010r. godz. 13

Obwieszczenie Komisji Okręgowej z dnia 14.03.2011r.

Archiwum 2010

Archiwum 2007

Obwieszczenia Wójta Gminy Dalików

Archiwum 2009

Porządek obrad XLI Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.10.2009r. godz. 14

Obwieszczenia inne

Archiwum 2013

Archiwum 2012

Archiwum 2008

Archiwum 2011

Oświadczenia majątkowe
Działalność Gminy
Jednostki organizacyjne Gminy Poddębice
Jednostki Pomocnicze Gminy
Mienie Komunalne
Współpraca i Kontakty
Budżet
Plany i Programy
BIP
Prawo
Rejestr Instytucji Kultury
Wybory
Podmioty:

Redaktor strony
Rafał Majewski
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2007-05-22 09:17
Ostatnia zmiana: 2007-06-13 08:01
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:1448
Wszystkie strony:1785323

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
telefon: (0-43) 6782580
fax: (0-43) 6783995
e-mail: gmina@poddebice.pl
strona: www.poddebice.pl


Ogłoszenie o naborze na kierownika USC


 

 

Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze



Burmistrz Poddębic

Ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze


Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego w Poddębicach


  1. Wymagania niezbędne:
    1) wykształcenie wyższe,
    2) co najmniej 5-letni staż pracy,
    3) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
    4) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
    5) nieposzlakowana opinia

  2. Wymagania dodatkowe:
    1) wykształcenie wyższe o specjalności administracja publiczna,
    2) co najmniej 5-letni staż pracy w administracji samorządowej,
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zadania wynikające z ustawy o aktach stanu cywilnego a w szczególności:

  • sporządzanie aktów urodzeń, małżeństw i zgonów,
  • przyjmowanie oświadczeń woli o wstąpieniu w związek małżeński,
  • prowadzenie ksiąg stanu cywilnego oraz ich aktualizowanie i przekazywanie do

Archiwum Państwowego,

  • sporządzanie odpisów z ksiąg stanu cywilnego,
  • sporządzanie wzmianek i przypisów w księgach,
  • przyjmowanie oświadczeń woli wynikających z prawa o aktach stanu oraz Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
  • wydawanie decyzji, zezwoleń i zaświadczeń w sprawach wynikających z przepisów prawa o aktach stanu cywilnego oraz Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
  • przyjmowanie zaświadczeń stanowiących podstawę sporządzania aktu małżeństwa zawartego w obecności duchownego,
  • prowadzenie korespondencji z placówkami Konsularnymi Rzeczypospolitej Polskiej w sprawach wynikających z przepisów prawa o aktach stanu cywilnego oraz Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
  • sporządzanie sprawozdań dotyczących statystyki urodzeń, małżeństw i zgonów,
  • organizowanie uroczystości związanych z jubileuszami pożycia małżeńskiego,
  • współpraca z Szefem Krajowego Centrum Informacji Kryminalnej w zakresie niezbędnym do realizacji jego zadań ustawowych
  • wykonywanie ustnych oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy,
  • wydawanie decyzji w sprawach zmiany imion i nazwisk oraz ustalania pisowni lub brzmienia imienia i nazwiska, oraz zadania związane z prowadzeniem ewidencji ludności a w szczególności:
  • przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania lub wymeldowania,
  • prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach przestrzegania obowiązku meldunkowego,
  • wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu.


Ponadto do zadań należy:

  • prowadzenie i aktualizacja rejestru wyborców oraz współpraca przy organizacji wyborów, referendów i spisów powszechnych,
  • przygotowywanie danych dotyczących ludności w gminie, w tym przesyłanie właściwym  dyrektorom szkół informacji o aktualnym stanie w ewidencji dzieci i młodzieży w wieku od 3 do 18 lat,
  • sporządzanie wykazu osób zmarłych do Urzędu Skarbowego,
  • przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego,
  • weryfikacja danych osobowych we wniosku o wydanie dowodu osobistego,
  • wprowadzanie danych podstawowych z wniosków o wydanie dowodu osobistego do Systemu Wydawania Dowodów Osobistych,
  • przyjmowanie i wydawanie dowodów osobistych,
  • prowadzenie rejestru utraconych dowodów osobistych,
  • prowadzenie archiwum dowodów osobistych.

 

  1. Wymagane dokumenty:
    1) list motywacyjny,
    2) życiorys (CV) ze szczególnym uwzględnieniem , przebiegu pracy zawodowej (okresy zatrudnienia i zajmowane stanowiska pracy),
    3) ksero dokumentu poświadczającego wykształcenie,
    4) ksero innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umejętnościach,
    5) kserokopie świadectw pracy,
    6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych),
    7) zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania wstępne),
  2. Referencje mile widziane.


Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Poddębicach ul. Łódzka 17/21 pok.116 (I piętro) lub pocztą elektroniczną na adres sekretarz@poddebice.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Poddębicach” w terminie do dnia 6 czerwca 2007 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Poddębicach po dniu 6 czerwca 2007 r. nie będą rozpatrywane.

List motywacyjny i życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.)”.

 

Burmistrz  Poddębic

 

Piotr Sęczkowski