Strona główna
Menu:
Urząd Miejski

Dni i godziny otwarcia urzędu

Przyjmowanie wniosków i skarg

Regulamin i schemat organizacyjny urzędu

Organizacja urzędu

Rejestry, ewidencje,archiwum

Rejestr Zarządzeń Burmistrza

Rejestr wydanych upoważnień i pełnomocnictw

Rejestr skarg i wniosków

Rejestr wydanych i utraconych dowodów osobistych.

Rejestr wyborców

Rejestr przedpoborowych

Rejestr planów miejscowych

Rejestr wniosków o zmianę lub sporządzenie planu miejscowego

Rejestr decyzji o warunkach zabudowy

Rejestr decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu powiatowym i gminnym

Rejestr uchwał Rady Miejskiej

Archiwum zakładowe

Wyniki kontroli przeprowadzonych w urzędzie

Poradnik Interesanta Jak załatwić sprawe?
OGŁOSZENIA
Oświadczenia majątkowe
Działalność Gminy
Jednostki organizacyjne Gminy Poddębice
Jednostki Pomocnicze Gminy
Mienie Komunalne
Współpraca i Kontakty
Budżet
Plany i Programy
BIP
Prawo
Rejestr Instytucji Kultury
Wybory
Podmioty:

Redaktor strony
Rafał Majewski
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2005-10-19 13:24
Ostatnia zmiana: 2006-12-13 09:23
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:868
Wszystkie strony:1783874

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
telefon: (0-43) 6782580
fax: (0-43) 6783995
e-mail: gmina@poddebice.pl
strona: www.poddebice.pl



Rejestr wydanych i utraconych dowodów osobistych.



 
   

Nazwa rejestru:

Rejestr wydanych i utraconych dowodów osobistych.

 

Miejsce prowadzenia rejestru:

stanowisko d/s dowodów osobistych pok. Nr 115 (I piętro)


Podstawa prawna prowadzenia rejestru:


  • art. 46 ust. 1 pkt. 3 i art. 44e ustawy z dnia 10 kwietnia 1974r o ewidencji ludności i dowodach osobistych( Dz. U. z 2001 r Nr 87, poz. 960 ze zmianami)

  • Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 listopada 2002r w sprawie wzory formularza wniosku o udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych( Dz.U. Nr 201, poz.1702)


Sposób i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrze:

 

Zgodnie z art. 44 h w/w ustawy dane ze zbiorów meldunkowych zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych udostępnia się o ile są one niezbędne do realizacji i ustawowych zadań, następującym podmiotom:

  1. Organom administracji publicznej, sądom, prokuraturze,

  2. Organom Policji, Straży Granicznej, Służbie Więziennej, Wojskowym Służbom Informacyjnym, Żandarmerii Wojskowej, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Agencji Wywiadu,

  3. Organom Kontroli Skarbowej i Wywiadu Skarbowego.

     


Dane mogą być udostępniane:

  1. Innym państwowym i komunalnym jednostkom organizacyjnym oraz podmiotom – w zakresie potrzebnym do realizowania zadań publicznych określonych w przepisach prawa,

  2. Osobom i jednostkom organizacyjnym – jeżeli wykażą w tym interes prawny,

  3. Jednostką organizacyjnym – jeżeli po ich wykorzystaniu w celach badawczych, statystycznych, badania opinii publicznej lub rynku, dane te zostaną poddane takiej modyfikacji, która nie pozwoli na ustalenie tożsamości osób, których dane dotyczą,

  4. Innym osobom i podmiotom- jeżeli uwiarygodnią one interes faktyczny w otrzymaniu danych i za zgodą osób, których dane dotyczą.


Dane udostępnia się na pisemny wniosek zainteresowanego podmiotu. Wniosek składa się na formularzu.