Strona główna
Menu:
Urząd Miejski
Poradnik Interesanta Jak załatwić sprawe?

Dowody osobiste

Urodzenia, małżeństwa, zgony

Meldunki

Uzyskanie licencji na przewóz osób taksówką osobową

Udzielanie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką

Zmiana treści licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką

Zawieszenie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką

Wygaszenie licencji wydanej na wykonywanie transportu drogowego taksówką

Działalność gospodarcza

Zezwolenia na sprzedaż alkoholu

Infrastruktura techniczna - zezwolenia

Lokale mieszkalne i użytkowe

Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne

Nieruchomości

Rolnictwo i ochrona środowiska

Stypendia

Podatki i opłaty lokalne

Pomoc społeczna

Inne

OGŁOSZENIA
Oświadczenia majątkowe
Działalność Gminy
Jednostki organizacyjne Gminy Poddębice
Jednostki Pomocnicze Gminy
Mienie Komunalne
Współpraca i Kontakty
Budżet
Plany i Programy
BIP
Prawo
Rejestr Instytucji Kultury
Wybory
Podmioty:

Redaktor strony
Arkadiusz Charuba
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2013-05-15 13:48
Ostatnia zmiana: 2013-05-15 14:11
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:127
Wszystkie strony:1783890

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
telefon: (0-43) 6782580
fax: (0-43) 6783995
e-mail: gmina@poddebice.pl
strona: www.poddebice.pl



Zmiana treści licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką



 
Podstawa prawna:
· ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. nr 125 poz. 874 z późn. zm.),
· ustawa kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.).
· rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 4 grudnia 2007 r. w sprawie wysokości opłat za czynności administracyjne związane z wykonywaniem przewozu drogowego oraz za egzaminowanie i wydanie certyfikatu kompetencji zawodowych (Dz. U. Nr 235, poz. 1726 z późn. zm.).
 
Wymagane dokumenty:
· Wniosek o zmianę treści licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką;
· Dokumenty potwierdzające konieczność dokonania zmiany danych,
· Pełnomocnictwo – w przypadku załatwiania spraw przez pełnomocnika.
 
Wydanie decyzji administracyjnej, której treścią może być:
· Zmiana treści licencji,
· Umorzenie postępowania,
· Pozostawienie sprawy bez rozpoznania (brak decyzji).
 
Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
II piętro, pokój 215,
od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00, tel. (43) 678 25 80 w. 248

Komórka odpowiedzialna za realizację:
Referat Promocji Gminy i Spraw Społecznych
 
Czas realizacji sprawy:
· Do 1 miesiąca
 
Tryb odwoławczy:
Odwołanie od decyzji organu zezwalającego do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, za pośrednictwem Burmistrza Poddębic. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
 
Opłata skarbowa:
· 17 złotych za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii.
 
Zwolnienia od powyższej opłaty dotyczą:
· Dokumentów stwierdzających udzielenie pełnomocnictwa oraz jego odpisów, wypisów lub kopii poświadczonych notarialnie lub przez uprawniony organ, upoważniające do odbioru dokumentów
· Jeżeli pełnomocnictwo udzielane jest małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu
  
Opłata za zmianę treści licencji:
Gdy licencja jest wydana wyłącznie na obszar Gminy Poddębice:
 
Okres ważności licencji w latach:
Opłata w zł:
od 2 do 15
20
powyżej 15 do 30
25
powyżej 30 do 50
30
 
Wpłaty należy dokonać na poniższe konto bankowe:

87 9263 0000 0000 0013 2000 0005
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice