Wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych
i transportu nieczystości ciekłych
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 1996 r. Nr 132, poz. 622 z późniejszymi zmianami)
Miejsce załatwienia sprawy
Referat Rolnictwa i Ochrony Środowiska II piętro, pok. 207 od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 – 1600, telefon (0-43) 678-25-80 wew. 245
Sposób załatwienia sprawy
- procedurę należy rozpocząć od pobrania wniosku o udzielenie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych
- wypełniony wniosek wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w pokoju 106
Wymagane dokumenty
- wypełniony wniosek o udzielenie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych
- aktualny (tj. wydany lub potwierdzony na okres 6 m-cy przed złożeniem wniosku) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
- zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON
- zaświadczenie o numerze identyfikacji podatkowej NIP
- dokument potwierdzający gotowość odbioru nieczystości ciekłych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w/w zakresie lub przez stację zlewną
- pełnomocnictwo jeżeli zostało udzielone.
Opłaty
- opłata skarbowa wnoszona w chwili składania wniosku:
za wniosek – 5 zł
za każdy załącznik – 0,50 zł
- opłata skarbowa wnoszona w chwili odbioru decyzji – 100 zł
Czas załatwienia sprawy
- do 30 dni, a w sprawach szczególnie skomplikowanych do dwóch miesięcy,
- informacje o ewentualnym wcześniejszym terminie odbioru można uzyskać telefonicznie,
- decyzję odbiera się osobiście w pokoju 207, II piętro.
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Sieradzu za pośrednictwem Burmistrza Poddębic.
Opłata skarbowa:
- za odwołanie – 5 zł
- za każdy załącznik – 0,50 zł
|