Strona główna
Menu:
Urząd Miejski
Poradnik Interesanta Jak załatwić sprawe?
OGŁOSZENIA

PRZETARGI GMINNE

OGŁOSZENIA O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

OBWIESZCZENIA BURMISTRZA PODDĘBIC

Projekt Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Poddębice na lata 2008-2015

Informacja dla pracodawców zatrudniających młodocianych pracowników

Bezdomne zwierzęta z terenu gminy Poddębice oczekujące na nowego opiekuna

Porządek obrad XLV Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 11.01.2010r. godz. 12.00

Porządek obrad XLII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach w dniu 30 listopada 2009r. godz. 11.00

PRZETARGI NA NIERUCHOMOŚCI, OGŁOSZENIA BURMISTRZA, INFORMACJE BURMISTRZA

Ogłoszenia MGOPS

Planowany porządek obrad Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach

Porządek obrad XLVII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.04.2010r. godz. 13

Obwieszczenie Komisji Okręgowej z dnia 14.03.2011r.

Archiwum 2010

Archiwum 2007

Obwieszczenia Wójta Gminy Dalików

Archiwum 2009

Porządek obrad XLI Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.10.2009r. godz. 14

Obwieszczenia inne

Archiwum 2013

Archiwum 2012

Archiwum 2008

Ogłoszenie o zamówieniu artykułów biurowych

Ogłoszenie o zamówieniu - naprawa dróg

SIWZ

Zał. Nr 4 do SIWZ - umowa

Formularz cenowy -zał. nr 3

Specyfikacja - zał. nr 6

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty - naprawa dróg

Ogłoszenie o zamówieniu - paliwo

Ogłoszenie - paliwo 2 przetarg

Wykaz nieruchomości przeznaczonych pod dzierżawę

Informacja Burmistrza Poddębic z dnia 31.03.2008 r.

Ogłoszenie Burmistrza Poddębic z dnia 28.03.2008 r. (Pudłów Nowy)

Ogłoszenie Burmistrza Poddębic z dnia 28.03.2008 r. (ul. Grunwaldzka)

Ogłoszenie Burmistrza Poddębic z dnia 28.03.2008 r. (ul. Partyzantów, Leśna, Pogodna)

Ogłoszenie o zamówieniu: Kolonia Niewiesz - Sempółki

Ogłoszenie o zamówieniu: Malenie

Nabycie lokali mieszkalnych

Ogłoszenie o zamówieniu - usługi

Ogłoszenie o zamówieniu - Kraina bez barier

Informacja o realizacji programu "Pokonuję trudności, odkrywam siebie"

Przetarg - Pudłów Nowy i ul. Partyzantów w Poddębicach

Ogłoszenie o zamówieniu - Byczyna

Ogłoszenie o zamówieniu - Plac Kościuszki w Poddębicach

Ogłoszenie o zamówieniu - ul. Północna w Poddębicach

Ogłoszenie o zamówieniu - ul. Młynarska w Poddębicach

Ogłoszenie o zamówieniu - Kraina bez barier - postępowanie z dnia 15.07.2008 r.

Ogłoszenie o zamówieniu - Kraina bez barier - postępowanie z dnia 25.07.2008 r.

Informacja o realizacji programu "Równaj do najlepszych"

Przetarg na sprzedaż nieruchomości w Niewieszu i Panaszewie

Ogłoszenie o zamówieniu - budowa boiska wielofunkcyjnego

Ogłoszenie o zamówieniu - budowa stacji uzdatniania wody w Poddębicach

Ogłoszenie o zamówieniu - dostawa mięsa

Ogłoszenie o zamówieniu - ul. Wyzwolenia i ul. 22 Lipca

Ogłoszenie o zamówieniu - ul. Kosmonautów

Ogłoszenie o zamówieniu - prace w parku

Ogłoszenie o zamówieniu - ul. Ogrodowa

Ogłoszenie o zamówieniu - ul. Sobieskiego

Ogłoszenie o zamównieu - modernizacja drogi w Zagórzycach

Ogłoszenie o zamówieniu - droga Byczyna

Ogłoszenie o zamówieniu - droga Nowy Pudłów

Zaproszenie na spotkanie w sprawie Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Poddębice na lata 2008-2015

Ogłoszenie o zamówieniu - stacja uzdatniania wody - postępowanie z dnia 4.09.2008 r.

Ogłoszenie o zamówieniu - wypożyczalnia sprzętu rehabilitacyjnego

Ogłoszenie o zamówieniu - zakup samochodu

Ogłoszenie o zamówieniu - dowozy uczniów

Ogłoszenie o zamówieniu - droga Praga

Ogłoszenie o zamówieniu - wypożyczalnia sprzętu rehabilitacyjnego - postępowanie z dnia 2.10.2008 r.

Ogłoszenie o zamówieniu - dostawa sprzętu rehabilitacyjnego

Ogłoszenie o zamówieniu - usługi - udzielenie kredytu

Ogłoszenie o zamówieniu - zarządzanie budynkami mieszkalnymi

Ogłoszenie o zamówieniu - utrzymanie porządku i czystości

Informacja dotycząca Lokalnego Programu Rewitalizacji

Ogłoszenie o zamówieniu - zakup nowego sprzętu rehabilitacyjnego

Ogłoszenie o zamówieniu - utrzymanie zieleni

Ogłoszenie o programie pilotażowym "Uczeń na wsi"

Ogłoszenie o dofinansowaniu podręczników 2008

Ogłoszenie o przystąpieniu

Ogłoszenie o konkursie na dyrektora Szkoły Podstawowej w Niewieszu

Ogłoszenie MGOPS Poddębice

Archiwum 2011

Oświadczenia majątkowe
Działalność Gminy
Jednostki organizacyjne Gminy Poddębice
Jednostki Pomocnicze Gminy
Mienie Komunalne
Współpraca i Kontakty
Budżet
Plany i Programy
BIP
Prawo
Rejestr Instytucji Kultury
Wybory
Podmioty:

Redaktor strony
admin admin
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2008-03-13 15:05
Ostatnia zmiana: 2008-03-13 15:05
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:401
Wszystkie strony:1785326

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
telefon: (0-43) 6782580
fax: (0-43) 6783995
e-mail: gmina@poddebice.pl
strona: www.poddebice.pl


Zał. Nr 4 do SIWZ - umowa


 

                                                                                 Załącznik Nr 4 do SIWZ

 

 

 

                                                U M O W A   Nr ……./2008/IGKM/7026

 

 

      W dniu ……………………………2008 roku w Poddębicach pomiędzy Gminą   Poddębice

 

      w imieniu której działa

 

      Piotr Sęczkowski – Burmistrz Poddębic

 

      zwaną dalej „Zamawiającym”

 

      a

 

      ……………………………………………………………………………………………….

      ……………………………………………………………………………………………….

      ……………………………………………………………………………………………….

 

      zwanym dalej „Wykonawcą”.

 

      w wyniku wyboru ofert Wykonawcy na podstawie przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2007 r.  Nr 233 poz. 1655 z póź. zmianami.) w trybie przetargu nieograniczonego została zawarta umowa następującej treści:                                                                                                                                                                  

 

 

§ 1.

 

1. Zamawiający powierza a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie pod nazwą „Naprawa nawierzchni gruntowych dróg gminnych i wewnętrznych oraz ulic będących w zarządzie Gminy Poddębice” :

     a) profilowanie nawierzchni gruntowej równiarkami  o powierzchni 950 000 m2,

 

     b) remont cząstkowy żwirem 5 500 m2,

 

     c) remont cząstkowy żużlem paleniskowym 4 000m2.    

2.  Strony ustalają, iż ilość poszczególnych robót może ulec zmianie, w przypadku gdy wykonanie ilości, o których mowa w ust. 1 nie będzie leżało w interesie  publicznym Zamawiającego. Zmiana ta nie powoduje zmiany umowy.

     2. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszą umową określa:

 

         a)obmiar robót ustalany sukcesywnie przed przystąpieniem do wykonywania poszczególnych części zamówienia w terenie według potrzeb Zamawiającego,

 

         b) specyfikacja istotnych warunków zamówienia,

 

c)  specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót drogowych,

 

     3. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z warunkami realizacji zamówienia, zakresem

 

         robót, terenem budowy.

 

     4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie zasadami współczesnej wiedzy technicznej, normami technicznymi oraz obowiązującymi przepisami w tym zakresie.

 

 

§ 2.

 

      Oferta Wykonawcy stanowi załącznik do niniejszej umowy.

 

§ 3.

 

      Ustala się następujące terminy wykonania przedmiotu umowy:

a/ rozpoczęcie 1 kwietnia 2008 r.,.

b/ zakończenie 31 grudnia 2008 r.       

 

§ 4

     

 

      1.Nadzór inwestorski będzie pełnić Pani Agnieszka  Jońca

 

         Inspektor nadzoru działa w granicach umocowania określonego przepisami ustawy

 

         Prawo budowlane wraz z obowiązkiem dokonania rozliczeń finansowych budowy.

 

       2.Wykonawca ustala kierownika robót w osobie Pana ……………………………..

 

§ 5.

 

     Do obowiązków Zamawiającego należy:

        1). wskazanie granic terenu objętego umową,

        2. udostępnienie Wykonawcy miejsc poboru wody w zakresie niezbędnym do wykonania

 

            przedmiotu umowy.

 

§ 6.

 

      Do obowiązków Wykonawcy należy:

 

         1) zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót, niezbędnych pomieszczeń magazynowych i socjalnych oraz dbanie o prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania,

         2)  wywóz odpadów i śmieci powstałych w wyniku wykonywania prac

         3)  współpraca ze służbami Zamawiającego,

         4)  przestrzeganie przepisów bhp i ppoż.,

         5)  zapewnienie kadry i nadzoru z wymaganymi uprawnieniami,

         6) zapewnienie sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych.

 

 

§ 7.

 

      1.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych  odpowiadających, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu                           i stosowania w budownictwie (art. 10 ustawy Prawo budowlane).

 

      2.Na każde żądanie Zamawiającego (inspektora nadzoru ) Wykonawca zobowiązany jest  okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną.

 

 

§ 8.

 

      1.Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną za szkody wynikłe podczas prowadzonych robót.

 

      2.Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi oraz odpowiedzialności cywilnej.

      3. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności:

 

         a) roboty, urządzenia oraz wszelkie mienie związane bezpośrednio z  zwykonywaniem robót od ognia , katastrofy budowlanej, huraganu, powodzi deszczu nawalnego i innych zdarzeń losowych,                                                                       

 

         b)odpowiedzialność cywilna za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych.

 

 

§ 9.

      Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu robót i przekazania go Zamawiającemu w terminie określonym w § 3.

 

 

§ 10.

 

1.Wynagrodzenie wykonawcy za wykonanie robót, o których mowa w § 12 niniejszej umowy ustalone będzie każdorazowo po wykonaniu i odebraniu elementu robót. Wartość poszczególnych elementów wyliczona będzie przy zastosowaniu cen jednostkowych ryczałtowych przedstawionych w ofercie Wykonawcy zgodnie z przeprowadzonym przetargiem i na podstawie ilości robót ustalonych w odbiorach końcowych.

 

2.Ceny jednostkowe przyjęte zgodnie z przetargiem wynoszą:

 

   1)  za 1 m2 profilowania nawierzchni gruntowej równiarkami  ………………….……zł. słownie złotych:  …………………………………………………………….………..

 

   2)  za 1 m2 remontu cząstkowego nawierzchni gruntowej żwirem ……………….….. zł., słownie złotych:  ……………………………………………………………………..

 

   3) za 1 m2 remontu cząstkowego nawierzchni gruntowej żużlem paleniskowym ………………….. zł., słownie złotych:  ……………………………………………..

 

   4)  wynagrodzenie podane w pkt 1 ÷ 4 niniejszego paragrafu obejmuje podatek VAT według obowiązujących stawek.

 

3. Wartość umowy nie przekroczy kwoty ……………………….. ( słownie: ……………..

 

    ……………………………………………………………………………..) złotych.

 

 

§ 11.

 

1. Rozliczenie robót będzie się odbywało fakturami za wykonane części robót. Faktury wystawiane będą po wykonaniu i odbiorze robót przez inspektora nadzoru w terminie 14 dni.

 

2. Wynagrodzenie płatne będzie w drodze polecenia przelewu z rachunku Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Poddębicach nr ……………………………………………. na rachunek Wykonawcy w Banku …………………………………………………….. Nr ……………………………………………………………………………………….  w terminie 30 dni od daty doręczenia faktury przez Wykonawcę.

 

 

§ 12.

 

  1. Strony ustalają, że przedmiotem odbiorów jest bezusterkowe wykonanie elementów zamówienia objętych niniejszą umową, potwierdzone protokółem odbioru robót. Data podpisania protokółu odbioru robót przez Zamawiającego jest datą zakończenia realizacji elementu zamówienia.

     

  2. Odbiorom końcowym będą podlegały części zamówienia z tym, że odbiór tych elementów przez Zamawiającego nastąpi po zgłoszeniu przez Wykonawcę, w terminie nie dłuższym jednak niż 7 dni.

     

  3. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół, który zawierać będzie wszystkie ustalenia i zalecenia poczynione w trakcie odbioru.

     

  4. Dla dokonania odbioru elementu Wykonawca przedłoży niezbędne dokumenty, a w szczególności świadectwa jakości, certyfikaty, świadectwa wykonanych prób i atesty dotyczące odebranego elementu robót.

     

 

  1. Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady, to Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia:

     

1) jeżeli wady nadają się do usunięcia, Zamawiający odmówi odbioru do czasu usunięcia wad,

 

2) jeżeli wady  nie nadają się do usunięcia to:

 

 

a) jeżeli nie uniemożliwiają one użytkowania przedmiotu, zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający może obniżyć odpowiednio wynagrodzenie,

 

            b) jeżeli wady uniemożliwiają użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający może odstąpić od umowy lub żądać wykonania przedmiotu umowy po raz drugi.

 

 

§ 13

 

      Strony ustalają, że z tytułu nie wykonania  lub nienależytego wykonania umowy  są zobowiązane do zapłaty kar umownych w następujących wypadkach i wysokościach:

 

      1). Wykonawca płaci Zamawiającemu kary umowne:

 

          a/ za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego na skutek okoliczności za które

 

              odpowiada Wykonawca w wysokości 10% kwoty, o której  mowa w § 10 ust. 3 umowy,

 

          b/ za zwłokę w wykonaniu przedmiotu zamówienia w wysokości 0,1 % kwoty, o której  mowa w § 10 ust. 3 umowy,,

 

          c/ za zwłokę w usunięciu wad w wysokości 0,1% kwoty, o której  mowa w § 10 ust. 3  

 

              umowy, licząc od dnia wyznaczonego przez Zamawiającego na usunięcie wad.

 

      2). Zamawiający płaci Wykonawcy karę umowną za odstąpienie od umowy na skutek

 

           okoliczności, za które odpowiada Zamawiający w wysokości 10% kwoty, o której  mowa w  § 10 ust. 3 umowy,.

 

      3).Nie zastosowanie się Wykonawcy do obowiązku usunięcia wad w wyznaczonym  terminie spowoduje usunięcie ich przez Zamawiającego na koszt i odpowiedzialność  Wykonawcy.

 

 

§ 14.

 

      1.Strony postanawiają, iż niezależnie od zakresu uprawnień jakie przysługują Zamawiającemu wobec Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy Wykonawca udziela pisemnej gwarancji w ramach której , zobowiązuje się do usunięcia  wad stwierdzonych w okresie 14 dni od daty zawiadomienia go przez  Zamawiającego  o ujawnionej wadzie, względnie w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jeżeli    usunięcie wady w takim terminie będzie niemożliwe.

 

      2.Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi licząc od daty odbioru końcowego elementu umowy.

 

 

§ 15.

 

      1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.

 

      2.Niedopuszczalna jest jednak zmiana postanowień zawartych w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.

 

                                                                                                                                                                                -

 

 

§ 16.

 

       W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane i inne przepisy szczególne właściwe do przedmiotu umowy.

 

 

 

     § 17.

 

      Umowę niniejszą sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach, po dwa

 

      egzemplarze dla każdej ze stron.

 

 

 

 

 

                      ZAMAWIAJĄCY                                         WYKONAWCA