Strona główna
Menu:
Urząd Miejski
Poradnik Interesanta Jak załatwić sprawe?
OGŁOSZENIA

PRZETARGI GMINNE

OGŁOSZENIA O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

Nabór na wolne stanowisko podinspektora w Referacie Promocji Gminy i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Poddębicach

Archiwum 2010

Archiwum 2009

Archiwum 2008

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko w Referacie Finansowym

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze-główny specjalista d/s pozyskiwania środków unijnych

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor ds. kontaktów z mediami

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor ds. społecznych

Lista kandydatów

Wyniki naboru

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor ds. inwestycji ze środków unijnych

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor w Referacie Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor ds. zarządzania energią

Ogłoszenie o naborze w MGOPS w Poddębicach

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - młodszy referent ds. działalności gospodarczej

Ogłoszenie o naborze - MGOPS w Poddębicach

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor w Referacie Finansowym

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko - informatyk w Referacie Organizacyjnym

Archiwum 2007

OBWIESZCZENIA BURMISTRZA PODDĘBIC

Projekt Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Poddębice na lata 2008-2015

Informacja dla pracodawców zatrudniających młodocianych pracowników

Bezdomne zwierzęta z terenu gminy Poddębice oczekujące na nowego opiekuna

Porządek obrad XLV Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 11.01.2010r. godz. 12.00

Porządek obrad XLII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach w dniu 30 listopada 2009r. godz. 11.00

PRZETARGI NA NIERUCHOMOŚCI, OGŁOSZENIA BURMISTRZA, INFORMACJE BURMISTRZA

Ogłoszenia MGOPS

Planowany porządek obrad Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach

Porządek obrad XLVII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.04.2010r. godz. 13

Obwieszczenie Komisji Okręgowej z dnia 14.03.2011r.

Archiwum 2010

Archiwum 2007

Obwieszczenia Wójta Gminy Dalików

Archiwum 2009

Porządek obrad XLI Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.10.2009r. godz. 14

Obwieszczenia inne

Archiwum 2013

Archiwum 2012

Archiwum 2008

Archiwum 2011

Oświadczenia majątkowe
Działalność Gminy
Jednostki organizacyjne Gminy Poddębice
Jednostki Pomocnicze Gminy
Mienie Komunalne
Współpraca i Kontakty
Budżet
Plany i Programy
BIP
Prawo
Rejestr Instytucji Kultury
Wybory
Podmioty:

Redaktor strony
admin admin
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2008-05-12 13:39
Ostatnia zmiana: 2008-05-12 13:49
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:895
Wszystkie strony:1785322

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
telefon: (0-43) 6782580
fax: (0-43) 6783995
e-mail: gmina@poddebice.pl
strona: www.poddebice.pl


Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor ds. społecznych


 

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

 

 

Burmistrz Poddębic

 

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

 

 

podinspektor ds. społecznych

 

 

1. Wymagania niezbędne:

 

    1) wykształcenie wyższe,

 

    2) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

 

    3) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,

 

    4) nieposzlakowana opinia

 

 

2. Wymagania dodatkowe:

 

    1)  wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku turystyka,

 

    2)  odbycie stażu.

 

       

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

1) opracowywanie aktów prawnych dotyczących powołania, likwidacji instytucji  

 

    kultury  dla których Gmina jest organizatorem,

 

2) opiniowanie regulaminów organizacyjnych instytucji kultury,

 

3) przeprowadzanie procedury powołania i odwołania dyrektorów instytucji kultury,

 

4) wnioskowanie o przyznanie nagród rocznych dla dyrektorów instytucji kultury,

 

5) opiniowanie  planów finansowych i wniosków o przyznanie dotacji,

 

6) opiniowanie sprawozdań  z działalności instytucji kultury,

 

7) współpraca z instytucjami  kultury przy organizowaniu imprez artystycznych, 

 

    rozrywkowych i sportowych,

 

8) współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie upowszechniania kultury i 

 

    kultury fizycznej,

 

9) inicjowanie przedsięwzięć na rzecz popularyzacji kultury oraz kultury fizycznej,

 

10) prowadzenie ewidencji instytucji kultury,

 

11) prowadzenie ewidencji zabytków,

 

12) wydawanie zezwoleń na organizacje imprez masowych,  

 

13) w zakresie pomocy społecznej i ochrony zdrowia:                                                                    

 

      a)  opracowywanie i nadzór nad realizacją gminnej strategii rozwiązywania 

 

           problemów społecznych,

 

      b)  opiniowanie  bilansu potrzeb gminy w zakresie pomocy społecznej,

 

      c)  opiniowanie sprawozdania Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej  z  

 

           wykonania  zadań  własnych Gminy,

 

     d)   opracowywanie i realizacja programów  profilaktyki zdrowotnej,

 

     e)   przekazywanie właściwym organom informacji o zachorowaniach na choroby  

 

           zakaźne,

 

     f)    prowadzenie działań związanych z profilaktyką i rozwiązywaniem problemów  

 

          alkoholowych i narkomanii,

 

     g)   przygotowywanie projektu gminnego programu profilaktyki
          i rozwiązywania problemów alkoholowych, projektu preliminarza wydatków i  

 

         sprawozdania z jego realizacji,

 

     h)  koordynacja zadań wynikających z gminnego programu rozwiązywania  

 

    problemów alkoholowych,

 

        i)   wdrażanie i propagowanie na terenie Gminy ogólnopolskich kampanii 

 

    edukacyjnych w zakresie profilaktyki zdrowotnej,

 

 14)    podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pozabudżetowych, w tym 

 

          pochodzących z funduszy unijnych, na realizację projektów w sferze społecznej,

 

   15)     monitoring realizacji projektów współfinansowanych z funduszy unijnych,

 

   16)     informowanie przedsiębiorców, jednostek organizacyjnych Gminy, organizacji

 

             pozarządowych o dostępnych funduszach pomocowych,

 

 17)   poszukiwanie partnerów do realizacji projektów społecznych mających w

 

          szczególności pobudzenie aktywności społecznej i ograniczenie bezrobocia,

 

    18)    prowadzenie spraw związanych z członkostwem Gminy w związkach gmin i

 

             stowarzyszeniach.

 

  20)   opracowywanie planów i głównych kierunków Strategii Rozwoju Gminy, Planu  

 

          Rozwoju Lokalnego i innych dokumentów programowych Gminy,

 

 

4. Wymagane dokumenty:

 

   1) list motywacyjny,

 

   2) życiorys (CV) ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej (okresy

 

       zatrudnienia i zajmowane stanowiska pracy),

 

   3) ksero dokumentu poświadczającego wykształcenie,

 

   4) ksero innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i

 

       umiejętnościach,

 

   5) kserokopie świadectw pracy,

 

   6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (w przypadku

 

       zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych),

 

   7) zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na  określonym   

 

       stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania  

 

      wstępne).

 

 

            Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Poddębicach ul. Łódzka 17/21 pok.116 (I piętro) lub pocztą elektroniczną na adres gmina@poddebice.pl w przypadku  posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora                     ds. społecznych” w terminie do dnia 26 maja 2008 r.

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Poddębicach po dniu 26 maja 2008 r. nie będą rozpatrywane.

 

            List motywacyjny i życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych  (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.)”.

 

 

Poddębice dnia 2008-05-12

 

                                                                                               Burmistrz Poddębic

 

 

                                                                                                 Piotr Sęczkowski