Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami
(Dz.U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późniejszymi zmianami), art. 70 ust. 2
2. Ustawa z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej
(Dz.U z 2004 r. Nr 253 poz. 2532)
Wymagane dokumenty:
1. Wniosek o wydanie zaświadczenia stwierdzającego uiszczenie całej należności za
nabytą nieruchomość gruntową/lokalową.
2. Załączniki :
1) potwierdzenie z Referatu Finansowego Urzędu Miejskiego w Poddębicach spłaty
całej należności.
Miejsce złożenia dokumentów :
Urząd Miejski w Poddębicach
Sekretariat, I piętro, pokój 106
od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00 tel. (43) 678 25 80 w. 234 lub. 678 30 26
ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Komórka odpowiedzialna za realizację :
Referat Gospodarki Nieruchomościami i Urbanistyki, I piętro, pokój 103
od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00 tel. (43) 678 25 80 w. 228
Sposób załatwienia sprawy :
1. Złożenie wypełnionego wniosku o wydanie zaświadczenia stwierdzającego
uiszczenie całej należności za nabytą nieruchomość gruntową/lokalową.
2. Uzyskanie zaświadczenia o spłacie całej należności, będącego podstawą do
wystąpienia do Sądu Rejonowego w Łasku Zamiejscowego Wydziału Ksiąg
Wieczystych o wykreślenie hipoteki.
Czas realizacji sprawy :
Do 14 dni
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje
Opłaty:
Opłata skarbowa:
- za wniosek – 5 zł
- za załącznik – 0,50 zł
- za wydanie zaświadczenia – 11 zł
Wydanie I |