Wydanie zezwolenia na usunięcie drzew
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody (Dz. U. Nr 92, poz. 880)
Miejsce załatwienia sprawy
Referat Rolnictwa i Ochrony Środowiska II piętro, pok. 207 od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 – 1600, telefon (0-43) 678-25-80 wew. 245
Sposób załatwienia sprawy
- procedurę należy rozpocząć od pobrania wniosku o udzielenie zezwolenia na usunięcie drzew (druk)
- wypełniony wniosek wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w pokoju 106
Wymagane dokumenty
- wypełniony wniosek o udzielenie zezwolenia na usunięcie drzew
Opłaty
- opłata skarbowa wnoszona w chwili składania wniosku:
za wniosek – 5 zł
za każdy załącznik – 0,50 zł
- opłata skarbowa wnoszona w chwili odbioru decyzji:
osóby fizyczne – 20 zł
inne podmioty - 76 zł
przedsiębiorcy - zwolnieni
Czas załatwienia sprawy
- do 30 dni a w sprawach szczególnie skomplikowanych do dwóch miesięcy,
- informacje o ewentualnym wcześniejszym terminie odbioru można uzyskać telefonicznie,
- decyzję odbiera się osobiście w pokoju 207, II piętro.
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Sieradzu za pośrednictwem Burmistrza Poddębic.
Opłata skarbowa:
- za odwołanie – 5 zł
- za każdy załącznik – 0,50 zł