WYDANIE ZAŚWIADCZENIA DOTYCZĄCEGO UWŁASZCZENIOWEGO POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO
Podstawa prawna:
1.Art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego / tekst jednolity z 200r. Dz. U. Nr 98, poz. 1071 z późniejszymi zmianami /,
Wymagane dokumenty:
1.Wniosek o wydanie zaświadczenia dotyczącego uwłaszczeniowego postępowania administracyjnego .
2.Załączniki:
- aktualny wypis z rejestru ewidencji gruntów ze Starostwa Powiatowego w Poddębicach
Miejsce złożenia dokumentów :
Urząd Miejski w Poddębicach
Sekretariat I piętro pokój 116,
od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00 tel. (43)678 25 80 w 234 lub 678 30 26
ul. Łódzka 17/21
Komórka odpowiedzialna za realizację ;
Referat Gospodarki Nieruchomościami i Urbanistyki I piętro pok. 106 tel. (43) 678 25 80 w. 278
Sposób załatwienia sprawy :
1.Złożenie wypełnionego wniosku o wydanie zaświadczenia dotyczącego uwłaszczeniowego postępowania administracyjnego
2.Uzyskanie zaświadczenia zgodnie ze zlożonym wnioskiem.
Czas realizacji sprawy :
Do 7 dni
Tryb odwoławczy :
Nie przysługuje.
Opłaty:
Wolne od opłaty skarbowej.
Dokumenty do pobrania :
1.Wniosek o wydanie zaświadczenia dotyczącego uwłaszczeniowego postępowania administracyjnego .
Uwagi:
Potwierdzony akt własności ziemi lub umowy przekazania należy odebrać w Referacie Gospodarki Nieruchomościami i Urbanistyki .
|