Burmistrz Poddębic
z siedzibą w Poddębicach ul. Łódzka 17/21
ogłasza nabór na wolne stanowisko
podinspektora
w Referacie Finansowym Urzędu Miejskiego w Poddębicach
I. Kandydat powinien spełniać:
1) wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
2) wymagania dodatkowe:
- wykształcenie: wskazane wyższe,
- wymagany profil (specjalność): ekonomia,
- obligatoryjne uprawnienia: kursy księgowości,
- doświadczenie zawodowe: w przypadku wykształcenia średniego staż pracy minimum 3 lata,
- umiejętności zawodowe: prowadzenie rachunkowości podatkowej i budżetowej, znajomość ordynacji podatkowej, ustawy o podatkach: rolnym, leśnym, od nieruchomości oraz o opłatach lokalnych,
- predyspozycje osobowościowe: zdyscyplinowanie, sumienność, pracowitość, łatwość
w nawiązywaniu kontaktów.
II. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie księgowości budżetowej,
- prowadzenie księgowości podatkowej i innych należności wchodzących w skład łącznego zobowiązania z terenu wszystkich sołectw Gminy Poddębice,
- wszczynanie postępowania zmierzającego do przymusowego egzekwowania należności (upomnienia, tytuły wykonawcze),
- uzgadnianie obrotów i sald,
- opracowywanie i przesyłanie postanowień o sposobie zarachowania wpłat,
- sporządzanie decyzji w sprawie zwrotu lub zarachowania nadpłaty,
- opracowanie materiałów niezbędnych do sprawozdań o dochodach,
- prowadzenie postępowania administracyjnego w indywidualnych sprawach z zakresu administracji samorządowej,
- opracowywanie materiałów stanowiących podstawę rozpatrywania skarg,
- wyodrębnianie odsetek i kosztów egzekucyjnych oraz wpłat dokonywanych po terminie płatności,
- rozliczanie i kontrola rachunkowa inkasentów i sołtysów
III .Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- ksero świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających okresy zatrudnienia,
- ksero dokumentu poświadczającego wykształcenie,
- ksero innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wymienionym stanowisku.
IV. Referencje mile widziane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego
w Poddębicach ul. Łódzka 17/21 pok. nr 106 (I piętro) lub przesłać pocztą elektroniczną na adres: kadry@poddebice.pl, w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego, albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Referacie Finansowym Urzędu Miejskiego w Poddębicach” w terminie do dnia 21 grudnia 2005 roku Informacje dodatkowe o naborze uzyskać można w Urzędzie w pokoju nr 110 lub telefonicznie 678-25-80 wew. 240.
List motywacyjny i życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodniez ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)” |