Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Burmistrz Poddębic
z siedzibą w Poddębicach ul. Łódzka 17/21
ogłasza nabór na wolne stanowisko
KIEROWNIKA
Referatu Promocji Gminy i Spraw Społecznych
I. Kandydat powinien spełniać:
1. wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej pięcioletni staż pracy w tym dwuletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych,
- obywatelstwo polskie,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
2. wymagania dodatkowe:
- znajomość języka obcego,
- umiejętności zawodowe: dobra znajomość prawa administracyjnego, cywilnego, tematyki zamówień publicznych oraz samorządu terytorialnego, doświadczenie w pozyskiwaniu środków finansowych z programów pomocowych,
- predyspozycje osobowościowe: kreatywność i samodzielność w działaniu, łatwość nawiązywania relacji międzyludzkich, umiejętność analizy i poprawnego wnioskowania, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy.
II. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- w zakresie promocji Gminy:
- określanie kierunków promocji Gminy w kraju i za granicą,
- opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów promocyjnych o Gminie,
- organizacja i udział w targach, wystawach i misjach gospodarczych promujących Gminę,
- współpraca z mediami,
- prowadzenie stałej informacji o stosowanych przez Gminę ulgach i preferencjach dla inwestorów,
- inicjowanie działań zmierzających do nawiązania kontaktów z gminami Unii Europejskiej,
- podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pozabudżetowych, w tym pochodzących z funduszy unijnych,
- informowanie przedsiębiorców, jednostek organizacyjnych Gminy, organizacje pozarządowe o dostępnych funduszach pomocowych,
- prowadzenie spraw związanych z członkostwem Gminy w związkach gmin
i stowarzyszeniach.
- w zakresie działalności gospodarczej:
- prowadzenie spraw związanych z ewidencją działalności gospodarczej,
- w zakresie edukacji:
- przygotowywanie aktów prawnych w zakresie zakładania i prowadzenia publicznych przedszkoli, szkół podstawowych oraz gimnazjów, w tym
z oddziałami integracyjnymi,
- przeprowadzanie konkursów na stanowiska dyrektorów szkół i placówek,
- opiniowanie arkuszy organizacyjnych szkół przed ich zatwierdzeniem przez Burmistrza,
- nadzór nad działalnością szkół i placówek w zakresie spraw finansowych
i administracyjnych,
- opiniowanie propozycji powołania wicedyrektora szkół i placówek,
- prowadzenie spraw związanych z przyznaniem pomocy materialnej o charakterze socjalnym,
- współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie edukacji,
- dokonywanie ocen pracy dyrektorów szkół i placówek,
- prowadzenie postępowań egzaminacyjnych na stopień nauczyciela mianowanego,
- wnioskowanie o przyznanie nagród dla nauczycieli,
- w zakresie upowszechniania kultury i kultury fizycznej:
- opracowywanie aktów prawnych dotyczących powołania, likwidacji instytucji kultury dla których Gmina jest organem,
- opiniowanie regulaminów organizacyjnych instytucji kultury,
- przeprowadzenie procedury powołania i odwołania dyrektorów instytucji kultury,
- wnioskowanie o przyznanie nagród rocznych dla dyrektorów instytucji kultury,
- opiniowanie sprawozdań z działalności instytucji kultury,
- współpraca z instytucjami kultury przy organizowaniu imprez artystycznych, rozrywkowych i sportowych,
- wydawanie zezwoleń na organizację imprez masowych,
- w zakresie pomocy społecznej i ochrony zdrowia:
- opracowywanie i nadzór nad realizacją gminnej strategii rozwiązywania problemów społecznych,
- opiniowanie bilansu potrzeb gminy w zakresie pomocy społecznej,
- opiniowanie sprawozdania Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
z wykonywania zadań własnych Gminy,
- opracowywanie i realizacja programów profilaktyki zdrowotnej,
- prowadzenie działań związanych z profilaktyką i rozwiązywaniem problemów alkoholowych i narkomanii,
- przygotowywanie projektu gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, projektu preliminarza wydatków i sprawozdania z jego realizacji,
- wdrażanie i propagowanie na terenie Gminy ogólnopolskich kampanii edukacyjnych w zakresie profilaktyki zdrowotnej,
IV. Wynagrodzenie:
- zasadnicze od 2.000 zł do 2.400 zł,
- dodatek funkcyjny od 400 zł do 480 zł.
- dodatek za wieloletnią pracę do wysokości 20% wynagrodzenia zasadniczego.
III. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- ksero świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających okresy zatrudnienia,
- ksero dokumentu poświadczającego wykształcenie,
- ksero innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wymienionym stanowisku.
IV. Referencje mile widziane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego
w Poddębicach ul. Łódzka 17/21 pok. nr 106 (I piętro) lub przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Referatu Promocji Gminy i Spraw Społecznych” w terminie do dnia 24 kwietnia 2006 roku. Informacje dodatkowe o naborze uzyskać można w Urzędzie w pokoju
nr 110 lub telefonicznie 678-25-80 wew. 240.
List motywacyjny i życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926
z późn. zm.)”. |