Strona główna
Menu:
Urząd Miejski

Dni i godziny otwarcia urzędu

Przyjmowanie wniosków i skarg

Regulamin i schemat organizacyjny urzędu

Organizacja urzędu

Burmistrz Poddębic

Zastępca Burmistrza

Sekretarz Poddębic

Skarbnik Poddębic

Referat Inwestycji Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

Referat Gospodarki Nieruchomościami i Urbanistyki

Referat Rolnictwa i Ochrony Środowiska

Referat Organizacyjny

Referat Finansowy

Urząd Stanu Cywilnego

Biuro Rady Miejskiej

Rejestry, ewidencje,archiwum

Wyniki kontroli przeprowadzonych w urzędzie

Poradnik Interesanta Jak załatwić sprawe?
OGŁOSZENIA
Oświadczenia majątkowe
Działalność Gminy
Jednostki organizacyjne Gminy Poddębice
Jednostki Pomocnicze Gminy
Mienie Komunalne
Współpraca i Kontakty
Budżet
Plany i Programy
BIP
Prawo
Rejestr Instytucji Kultury
Wybory
Podmioty:

Redaktor strony
admin admin
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2005-09-28 12:35
Ostatnia zmiana: 2008-03-12 08:38
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:2455
Wszystkie strony:1785193

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
telefon: (0-43) 6782580
fax: (0-43) 6783995
e-mail: gmina@poddebice.pl
strona: www.poddebice.pl


Referat Inwestycji Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej


 
REFERAT   INWESTYCJI,  GOSPODARKI
KOMUNALNEJ  I  MIESZKANIOWEJ   (  IGKM )
 
 
Kierownik Referatu: Aleksandra Gniazdowska
tel. (0 – 43) 678 – 25 – 80 , wew. 246
pok. 214 ( II piętro )
e – mail: igkm@poddebice.pl
 
Stanowiska pracy:
 

Stanowiska ds. inwestycji
II piętro
pok. 214 B
wew. 276
Stanowisko ds. lokalowych
II piętro
pok. 216
wew. 274
Stanowiska ds. infrastruktury technicznej – woda, kan.
                                                       –  drogi, oświetlenie
II piętro
pok. 215
pok. 216
wew. 275
wew. 274
Stanowisko ds. utrzymania miasta
II piętro
pok. 215
wew. 275
Stanowisko ds. funduszy krajowych i zagranicznych  II piętro pok. 212  w. 224 

 
Główne zadania Referatu:
 
  • przygotowywanie dokumentacji technicznej i prawnej dotyczącej przewidywanych do realizacji zadań;
  • przygotowywanie, koordynowanie i rozliczanie robót inwestycyjnych i remontowych prowadzonych przez Referat;
  • realizacja zadań wynikających z przepisów ustawy o ochronie praw lokatorów i uchwały RM w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy ( oddawanie lokali w najem, dokonywanie zamian, przekwaterowania );
  • nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem gminnego zasobu lokali użytkowych;
  • realizacja zadań związanych z utrzymaniem czystości, porządku i zieleni na terenie Gminy;
  • prowadzenie i koordynacja zadań związanych z funkcjonowaniem targowisk;
  • prowadzenie spraw  związanych z konserwacją, remontami i utrzymaniem zimowym nawierzchni dróg , chodników, jezdni, obiektów mostowych i innych urządzeń związanych z drogą;
  • uzgadnianie projektów organizacji ruchu związanych z robotami prowadzonymi w pasie drogowym;
  • uzgadnianie przebiegu przewodów infrastruktury technicznej w pasach dróg będących własnością Gminy na etapie opracowywania dokumentacji technicznej;
  • wydawanie zezwoleń na prowadzenie robót w pasie drogowym, wykonywanie zjazdów z dróg, umieszczenie w pasie drogi urządzeń infrastruktury i budowli;
  • wydawanie zezwoleń na przejazdy po drogach będących własnością Gminy pojazdów nie normatywnych ;
  • prowadzenie i koordynacja robót związanych z  remontami i konserwacją oświetlenia ulicznego;
  • koordynacja spraw związanych z funkcjonowaniem systemów inżynierskich gminy ( sieci wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, ciepłownicze );
  • przygotowanie danych i sporządzenie wniosków o dofinansowanie zadań i inwestycji ze środków zewnętrznych krojowych i zagranicznych;
  • udział w opracowaniu studiów wykonywalności nizbędnych przy poszukiwaniu środków pozabudżetowych.