Strona główna
Menu:
Urząd Miejski
Poradnik Interesanta Jak załatwić sprawe?

Dowody osobiste

Urodzenia, małżeństwa, zgony

Meldunki

Uzyskanie licencji na przewóz osób taksówką osobową

Działalność gospodarcza

Zezwolenia na sprzedaż alkoholu

Infrastruktura techniczna - zezwolenia

Lokale mieszkalne i użytkowe

Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne

Nieruchomości

Rolnictwo i ochrona środowiska

Postępowanie w sprawie udzielenia zezwolenia na usunięcie drzew

Postępowanie w sprawie wydania zezwolenia na utrzymywanie psa rasy uznawanej za agresywną

Postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia

Postępowanie w sprawie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Postępowanie w sprawie udzielenia zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych

Postępowanie w sprawie wydania zezwolenia na prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt, grzebowiska zwłok zwierzęcych i ich części, spalarni zwłok zwierzęcych i ich części.

Stypendia

Podatki i opłaty lokalne

Pomoc społeczna

Inne

OGŁOSZENIA
Oświadczenia majątkowe
Działalność Gminy
Jednostki organizacyjne Gminy Poddębice
Jednostki Pomocnicze Gminy
Mienie Komunalne
Współpraca i Kontakty
Budżet
Plany i Programy
BIP
Prawo
Rejestr Instytucji Kultury
Wybory
Podmioty:

Redaktor strony
Arkadiusz Charuba
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2005-06-14 09:53
Ostatnia zmiana: 2013-01-07 11:06
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:1309
Wszystkie strony:1785196

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
telefon: (0-43) 6782580
fax: (0-43) 6783995
e-mail: gmina@poddebice.pl
strona: www.poddebice.pl


Postępowanie w sprawie udzielenia zezwolenia na usunięcie drzew


 

 

Wydanie zezwolenia na usunięcie drzew
 
 
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody (Dz. U. Nr 92, poz. 880)
 
Miejsce załatwienia sprawy
Referat Rolnictwa i Ochrony Środowiska II piętro, pok. 210 od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 – 1600, telefon (0-43) 678-25-80 wew. 245
 
Sposób załatwienia sprawy
  • procedurę należy rozpocząć od pobrania wniosku o udzielenie zezwolenia na usunięcie drzew (druk)
  • wypełniony wniosek wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w pokoju 116
 
Wymagane dokumenty
  • wypełniony wniosek o udzielenie zezwolenia na usunięcie drzew
 
Opłaty
  • opłata skarbowa wnoszona w chwili składania wniosku:
          za wniosek – 5 zł
          za każdy załącznik – 0,50 zł
  • opłata skarbowa wnoszona w chwili odbioru decyzji:
          osóby fizyczne – 20 zł
          inne podmioty - 76 zł
          przedsiębiorcy - zwolnieni
         
Czas załatwienia sprawy
  • do 30 dni a w sprawach szczególnie skomplikowanych do dwóch miesięcy,
  • informacje o ewentualnym wcześniejszym terminie odbioru można uzyskać telefonicznie,
  • decyzję odbiera się osobiście w pokoju 210, II piętro.
 
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Sieradzu za pośrednictwem Burmistrza Poddębic.
Opłata skarbowa:
  • za odwołanie – 5 zł
  • za każdy załącznik – 0,50 zł

 

 

Wniosek o udzielenie zezwolenia na usunięcie drzew.