Strona główna
Menu:
Urząd Miejski
Poradnik Interesanta Jak załatwić sprawe?

Dowody osobiste

Urodzenia, małżeństwa, zgony

Meldunki

Uzyskanie licencji na przewóz osób taksówką osobową

Działalność gospodarcza

Zezwolenia na sprzedaż alkoholu

Infrastruktura techniczna - zezwolenia

Lokale mieszkalne i użytkowe

Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne

Nieruchomości

Rolnictwo i ochrona środowiska

Postępowanie w sprawie udzielenia zezwolenia na usunięcie drzew

Postępowanie w sprawie wydania zezwolenia na utrzymywanie psa rasy uznawanej za agresywną

Postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia

Postępowanie w sprawie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Postępowanie w sprawie udzielenia zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych

Postępowanie w sprawie wydania zezwolenia na prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt, grzebowiska zwłok zwierzęcych i ich części, spalarni zwłok zwierzęcych i ich części.

Stypendia

Podatki i opłaty lokalne

Pomoc społeczna

Inne

OGŁOSZENIA
Oświadczenia majątkowe
Działalność Gminy
Jednostki organizacyjne Gminy Poddębice
Jednostki Pomocnicze Gminy
Mienie Komunalne
Współpraca i Kontakty
Budżet
Plany i Programy
BIP
Prawo
Rejestr Instytucji Kultury
Wybory
Podmioty:

Redaktor strony
admin admin
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2005-06-14 09:54
Ostatnia zmiana: 2008-03-16 15:59
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:776
Wszystkie strony:1785196

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
telefon: (0-43) 6782580
fax: (0-43) 6783995
e-mail: gmina@poddebice.pl
strona: www.poddebice.pl


Postępowanie w sprawie wydania zezwolenia na utrzymywanie psa rasy uznawanej za agresywną


 

 

 

Wydanie zezwolenia na usunięcie drzew

 

 

 

Podstawa prawna

 

Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody (Dz. U. Nr 92, poz. 880)

 

 

Miejsce załatwienia sprawy

 

Referat Rolnictwa i Ochrony Środowiska II piętro, pok. 207 od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 – 1600, telefon (0-43) 678-25-80 wew. 245

 

 

Sposób załatwienia sprawy

 

·         procedurę należy rozpocząć od pobrania wniosku o udzielenie zezwolenia na usunięcie drzew (druk)

 

·         wypełniony wniosek wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w pokoju 106

 

 

Wymagane dokumenty

 

·        wypełniony wniosek o udzielenie zezwolenia na usunięcie drzew

 

 

Opłaty

 

·          opłata skarbowa wnoszona w chwili składania wniosku:

 

 za wniosek – 5 zł

 

 za każdy załącznik – 0,50 zł

 

·          opłata skarbowa wnoszona w chwili odbioru decyzji:

 

 dla osób fizycznych – 20 zł

 

 dla przedsiębiorców – bezpłatnie

 

 

Czas załatwienia sprawy

 

·         do 30 dni a w sprawach szczególnie skomplikowanych do dwóch miesięcy,

 

·         informacje o ewentualnym wcześniejszym terminie odbioru można uzyskać telefonicznie,

 

·         decyzję odbiera się osobiście w pokoju 207, II piętro.

 

 

Tryb odwoławczy

 

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Sieradzu za pośrednictwem Burmistrza Poddębic.

 

Opłata skarbowa:

 

·          za odwołanie – 5 zł

 

·          za każdy załącznik – 0,50 zł