Strona główna
Menu:
Urząd Miejski
Poradnik Interesanta Jak załatwić sprawe?
OGŁOSZENIA

PRZETARGI GMINNE

OGŁOSZENIA O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

OBWIESZCZENIA BURMISTRZA PODDĘBIC

Projekt Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Poddębice na lata 2008-2015

Informacja dla pracodawców zatrudniających młodocianych pracowników

Bezdomne zwierzęta z terenu gminy Poddębice oczekujące na nowego opiekuna

Porządek obrad XLV Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 11.01.2010r. godz. 12.00

Porządek obrad XLII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach w dniu 30 listopada 2009r. godz. 11.00

PRZETARGI NA NIERUCHOMOŚCI, OGŁOSZENIA BURMISTRZA, INFORMACJE BURMISTRZA

Ogłoszenia MGOPS

Planowany porządek obrad Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach

Porządek obrad XLVII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.04.2010r. godz. 13

Obwieszczenie Komisji Okręgowej z dnia 14.03.2011r.

Archiwum 2010

Archiwum 2007

Golice

Leśnik

Dominikowice

Garaż Próchnik

Targowa

Niewiesz Kolonia (1)

Niewiesz Kolonia (2)

OSP Sworawa - przetarg na samochód ratowniczo - gaśniczy

Dominikowice nieruchomość gruntowa

Bałdrzychów Kółko Rolnicze

Drzerżązna nieruchomość gruntowa

Ogłoszenie o wyborze usługi na dowożenie uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Poddębice

Prace leczniczo – pielęgnacyjne oraz nowe nasadzenia na terenach Zabytkowego Parku Miejskiego i Stadionu Miejskiego w Poddębicach

Przetarg na budowe kanalizacji deszczowej na ulicy Parzęczewskiej, ul. Szkolnej i ul. Spacerowej

Przetarg na budowę boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej w Poddębicach

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Budowa sieci kanalizacyjnej wraz z infrastrukturą w północnej części Poddębic w ulicach: Baczyńskiego, Dębowa, Rzemieślnicza

Ogłoszenie o unieważnieniu przetargu na budowe ulicy Dębowej i Rzemieślniczej

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Budowa lini kablowej oświetlenia ulicznego w mieście Poddębice

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Ewidencja i inwentaryzacja dróg gminnych dla Gmin Wartkowice, Dalików, Zadzim, Pęczniew, Poddębice

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawa węgla kamiennego i miału do kotłowni węglowych: Gimnazjum w Poddębicach , Szkoły Podstawowej w Niemysłowie i Szkoły Podstawowej w Niewieszu

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Zarządzanie budynkami mieszkalnymi, lokalami mieszkalnymi, socjalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność gminy Poddębice.

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Ogłoszenie o zamówieniu – robota budowlana

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Załącznik Nr 1 do SIWZ

Załącznik Nr 2 do SIWZ

Załącznik nr 3 do SIWZ

Załącznik nr 4 do SIWZ

Załącznik nr 5 do SIWZ

Załącznik nr 6 do SIWZ

Załącznik nr 7 do SIWZ

Załącznik nr 8 do SIWZ

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Przetarg na modernizację 4 budynków mieszkaniowych

Zwrot akcyzy dla rolników – 2008 rok

Obwieszczenia Wójta Gminy Dalików

Archiwum 2009

Porządek obrad XLI Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.10.2009r. godz. 14

Obwieszczenia inne

Archiwum 2013

Archiwum 2012

Archiwum 2008

Archiwum 2011

Oświadczenia majątkowe
Działalność Gminy
Jednostki organizacyjne Gminy Poddębice
Jednostki Pomocnicze Gminy
Mienie Komunalne
Współpraca i Kontakty
Budżet
Plany i Programy
BIP
Prawo
Rejestr Instytucji Kultury
Wybory
Podmioty:

Redaktor strony
admin admin
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2007-07-10 10:58
Ostatnia zmiana: 2007-07-10 10:58
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:317
Wszystkie strony:1785255

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
telefon: (0-43) 6782580
fax: (0-43) 6783995
e-mail: gmina@poddebice.pl
strona: www.poddebice.pl



Załącznik nr 8 do SIWZ



 
                                                                                                                    Załącznik nr 8 do SIWZ
 
                                              P R O J E K T   U M O W Y
 
   
W dniu ......................... 2007 roku w Poddębicach pomiędzy Gminą Poddębice
w imieniu której działa
Piotr Sęczkowski – Burmistrz Poddębic
zwaną dalej „Zamawiającym”
a
 .................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
reprezentowanym przez:
........................................................................................................................................
zwanym dalej „Wykonawcą”.
w wyniku wyboru ofert Wykonawcy na podstawie przeprowadzonego postępowania   o udzieleniu zamówienia publicznego, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2006 r  Nr 164 poz. 1163 z póź. zmianami.) w trybie przetargu nieograniczonego, została zawarta umowa następującej treści:                                                                                                                                                                 
 
§ 1.
1.  Zamawiający powierza a Wykonawca przyjmuje do wykonania następujące zadanie: „Modernizacja nawierzchni drogi dojazdowej do gruntów rolnych od drogi powiatowej Pudłówek – Ruda do granicy gminy w kierunku wsi Żerniki  o długości 0,4 km”.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        
2. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszą umową określają:
     a)  dokumentacja projektowa,
     b)  przedmiar robót wraz z kosztorysem,
     c)  specyfikacja istotnych warunków zamówienia,
     d)  specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
3. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z warunkami realizacji zamówienia, zakresem      robót, dokumentacją projektową, terenem budowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją  techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, normami technicznymi oraz obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
 
§ 2.
Oferta Wykonawcy stanowi załącznik do niniejszej umowy.
 
§ 3.
Ustala się następujące terminy wykonania przedmiotu umowy:
a/ rozpoczęcie.............2007 r.
b/ zakończenie............2007 r. 
 
§ 4.
W terminie do dnia rozpoczęcia wykonania przedmiotu umowy Zamawiający przekaże protokolarnie Wykonawcy:
1/ dokumentację projektową
2/ zgłoszenie na modernizację drogi wymienionej w § 1. ust. 1.                        
3/ teren budowy.
 
 
 
 
 
                                                                        -2-       
 
 
 
§ 5.
1.Nadzór inwestorski będzie pełniony  przez ..............................................................................
Inspektor nadzoru działa w granicach umocowania określonego przepisami ustawy  Prawo    
budowlane wraz z obowiązkiem dokonania rozliczeń finansowych budowy.
2.Wykonawca ustala kierownika budowy w osobie .............................................................
 
§ 6.
1. Do obowiązków Wykonawcy należy:
    1)  umożliwienie Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenia kontroli realizowanych  
            robót,
     2) zabezpieczenie we własnym zakresie pomieszczeń magazynowych dla swoich potrzeb oraz    
         pomieszczeń socjalnych dla zatrudnionych pracowników,
     3)wywóz odpadów i śmieci powstałych w wyniku wykonywania zamówienia na Jego koszt,
     4)przestrzeganie warunków BHP, p.poż. podczas wykonywania robót,
     5)współpraca z inspektorem nadzoru.
2. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną za szkody wynikłe podczas prowadzonych prac budowlanych.
 
§ 7.
1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych odpowiadających,  co   do  jakości   wymogom  wyrobów  dopuszczonych  do  obrotu  i  stosowania    
w budownictwie (art. 10 ustawy Prawo budowlane).
2.   Na każde żądanie Zamawiającego (inspektora nadzoru ) Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną.
 
§ 8.
1. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które  mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi oraz odpowiedzialności cywilnej.
2. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności:
     a) roboty,  urządzenia  oraz  wszelkie mienie związane bezpośrednio z wykonywaniem  robót od  
         ognia,  katastrofy  budowlanej,  huraganu,  powodzi,  deszczu nawalnego  i  innych     zdarzeń
         losowych,                                                              
     b) odpowiedzialność cywilna za  szkody  i następstwa nieszczęśliwych  wypadków  dotyczących     
          pracowników  i  osób trzecich, a  powstałych z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym
          także ruchem pojazdów mechanicznych.
 
§ 9.
Wykonawca zobowiązany jest do:
1) informowania inspektora  nadzoru  o  konieczności wykonania robót   zamiennych w  terminiedaty  dwóch dni od stwierdzenia  konieczności  ich wykonania i uzyskania akceptacji, co do konieczności
wykonania tych robót w protokóle z akceptacją Zamawiającego,
1)      zawiadomienia, z  co najmniej  dwudniowym  wyprzedzeniem   inspektora nadzoru o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu oraz terminie odbioru robót  zanikających.   
 
 
 
 
 
 
 
-   3   -
 
 
 
 
W  przypadku nie dokonania zawiadomienia zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać   niezbędne otwory do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego na własny koszt.
 
        
                                                                                      
§ 10.
Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu w terminie określonym w § 3.
 
§ 11.
1. Za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wynagrodzenie ustalone w formie ryczałtu w kwocie ...............................................................................................                                                            (słownie zł..............................................................................................................................................
Wynagrodzenie obejmuje podatek VAT wg obowiązujących stawek.
2. Wynagrodzenie płatne będzie  w drodze polecenia przelewu z rachunku Zamawiającego w Banku  Spółdzielczym Poddębice Nr .......................................................... na rachunek Wykonawcy w  Banku Nr ............................................ w .....................................................w terminie 30 dni od daty doręczenia przez Wykonawcę faktury.
3.  Wykonawca wystawi fakturę  VAT  w terminie 14 dni po odbiorze końcowym .                                                                                                                                                 
  
                                 
§ 12.
1.Wykonawca wniósł zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 %  ceny całkowitej podanej przez Wykonawcę w ofercie tj.  ................................................                    
słownie ...................................................................................................................................
2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostało wniesione w formie:
     .....................................................................................................................................
3. Zwrot zabezpieczenia nastąpi w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia  i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.
4.Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji jakości        będzie równa 30 % wysokości zabezpieczenia. Kwota ta podlega  zwrotowi w ciągu 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancję jakości.
 
 
 § 13.
1. Wykonawca   zgłosi   Zamawiającemu   termin   odbioru    całości   robót,  co  najmniej  na  7 dni  wcześniej.
2. Z czynności odbioru sporządza się protokół.
3. Na dzień odbioru Wykonawca przygotuje niezbędne świadectwa jakości, atesty aprobaty i inne dokumenty wymagane do odbioru  końcowego.                                                                        
4. Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady, to Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia:
 1) jeżeli wady nadają się do usunięcia, Zamawiający odmówi odbioru do czasu usunięcia wad,
 2) jeżeli wady nie nadają się do usunięcia to:
     a) jeżeli nie umożliwiają one użytkowania przedmiotu, zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający
         może obniżyć odpowiednio wynagrodzenie,
-   4   -
 
 
 
 
      b)jeżeli wady uniemożliwiają użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający może
         odstąpić od umowy lub żądać wykonania przedmiotu umowy po raz drugi.
 
§ 14.
1.Strony ustalają, że z tytułu nie wykonania  lub nienależytego wykonania   umowy są zobowiązane do zapłaty kar umownych w następujących wypadkach i  wysokościach:
    1). Wykonawca płaci Zamawiającemu kary umowne:
          a/ za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego na skutek okoliczności za które odpowiada
              Wykonawca w wysokości 10% wynagrodzenia umownego,
          b/ za  zwłokę  w  wykonaniu  przedmiotu  zamówienia  w  wysokości  0,1  %  wynagrodzenia
              umownego za każdy dzień zwłoki,
          c/ za zwłokę  w  usunięciu  wad  w wysokości 0,1% wynagrodzenia umownego licząc od dnia
              wyznaczonego przez Zamawiającego na usunięcie wad.
    2). Zamawiający    płaci   Wykonawcy  karę   umowną   za   odstąpienie  od  umowy   na   skutek     
         okoliczności, za które odpowiada Zamawiający w wysokości 10% wynagrodzenia umownego.
2. Nie  zastosowanie  się  Wykonawcy  do  obowiązku  usunięcia  wad  w  wyznaczonym   terminie spowoduje usunięcie ich przez Zamawiającego na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy.
 
§ 15.
1. Strony postanawiają iż niezależnie od zakresu uprawnień jakie przysługują Zamawiającemu wobec Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy Wykonawca udziela pisemnej gwarancji w ramach której , zobowiązuje się do usunięcia wad stwierdzonych w okresie 14 dni od daty zawiadomienia go przez  Zamawiającego o ujawnionej wadzie, względnie w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jeżeli usunięcie wady w takim terminie będzie niemożliwe.
2. Termin gwarancji wynosi ... miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.
 
§ 16.
1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną  na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2.Niedopuszczalna jest jednak zmiana postanowień zawartych w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia    takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia   umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
                                                                                                                                                                          
§ 17.
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane i inne przepisy szczególne właściwe do przedmiotu umowy.
 
     § 18.
Umowę niniejszą sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach po dwa egzemplarze dla każdej ze stron.
 
 
 
 
             ZAMAWIAJĄCY:                                                                          WYKONAWCA: