Podstawa prawna:
· ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. nr 125 poz. 874 z późn. zm.),
· ustawa kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty:
· Pisemne zawiadomienie o zawieszeniu wykonywania transportu drogowego taksówką,
· Wypisy.
Termin załatwienia sprawy:
· bezzwłocznie
Opłaty:
· brak
Informacje dodatkowe:
Przedsiębiorca może zawiesić wykonywanie transportu drogowego w całości albo w części na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy.
Proporcjonalnie do okresu zawieszenia i liczby zawieszonych wypisów na wniosek przedsiębiorcy można uzyskać zwrot części opłaty wniesionej za wydanie licencji i wypisów z licencji.
Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
II piętro, pokój 215,
od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00, tel. (43) 678 25 80 w. 248
Komórka odpowiedzialna za realizację:
Referat Promocji Gminy i Spraw Społecznych
|