ODPISY AKTÓW WŁASNOŚCI ZIEMI LUB UMOWY O PRZEKAZANIU GOSPODARSTWA ROLNEGO NA RZECZ NASTĘPCY W ZAMIAN ZA RENTĘ
Podstawa prawna:
1.Art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego / tekst jednolity z 200r. Dz. U. Nr 98, poz. 1071 z późniejszymi zmianami /,
2.Ustawa z dnia 9 września 200r. o opłacie skarbowej / tekst jednolity z 2004r. Dz. U. nr 253, poz. 2532/.
Wymagane dokumenty:
Wniosek o wydanie odpisu z aktu własności ziemi lub z umowy o przekazaniu gospodarstwa rolnego na rzecz następcy w zamian za rentę.
Miejsce złożenia dokumentów :
Urząd Miejski w Poddębicach
Sekretariat I piętro pokój 116,
od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00 tel. (43)678 25 80 w 234 lub 678 30 26
ul. Łódzka 17/21
Komórka odpowiedzialna za realizację ;
Referat Gospodarki Nieruchomościami i Urbanistyki I piętro pok. 101 tel. (43) 678 25 80 w. 228
Sposób załatwienia sprawy :
1.Złożenie wypełnionego wniosku wydanie odpisu z aktu własności ziemi lub z umowy o przekazaniu gospodarstwa rolnego na rzecz następcy w zamian za rentę.
2.Uzyskanie odpisu dokumentów zgodnie ze zlożonym wnioskiem.
Czas realizacji sprawy :
Do 7 dni
Tryb odwoławczy :
Nie przysługuje.
Opłaty:
Opłata skarbowa
- za wniosek –5,00 zł,
- za każdy załącznik- 0,50 zł.
- za odpis każdej strony aktu lub umowy - 3,00zł
Dokumenty do pobrania :
1. Wniosek o wydanie odpisu z aktu własności ziemi lub z umowy o przekazaniu gospodarstwa rolnego na rzecz następcy w zamian za rentę.
Uwagi:
Potwierdzony akt własności ziemi lub umowy przekazania należy odebrać w Referacie Gospodarki Nieruchomościami i Urbanistyki .
|