Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego
(Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz.1071 z późniejszymi zmianami)
Wymagane dokumenty:
1. Wniosek o sprostowanie aktu własności ziemi.
2. Załączniki :
1) aktualny wypis z rejestru ewidencji gruntów.
Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Miejski w Poddębicach
Sekretariat, I piętro, pokój 116,
od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00 tel. (43) 678 25 80 w. 234 lub 678 30 26
ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Komórka odpowiedzialna za realizację:
Referat Gospodarki Nieruchomościami i Urbanistyki, I piętro, pok. 101
tel. (43) 678 25 80 w. 228
Sposób załatwienia sprawy:
1. Złożenie wypełnionego wniosku sprostowanie aktu własności ziemi
2. Wystąpienie Gminy do Starostwa Powiatowego w Poddębicach o udzielenie
informacji z ewidencji gruntów.
3. Analiza zgromadzonej dokumentacji.
4. Wydanie postanowienia o sprostowaniu oczywistej omyłki.
Czas realizacji sprawy:
Do 2 miesięcy
Tryb odwoławczy:
Zażalenie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, za pośrednictwem Burmistrza Poddębic, w terminie 7 dni od daty otrzymania postanowienia.
Opłaty:
Opłata skarbowa:
1) za odwołanie – 5 zł;
2) za każdy załącznik do odwołania – 0,50 zł.
Informacje dodatkowe:
W akcie własności ziemi możliwe jest sprostowanie tylko oczywistych omyłek pisarskich.
Dokumenty do pobrania:
Wniosek o sprostowanie oczywistej omyłki w akcie własności ziemi .
Wydanie I
|