Strona główna
Menu:
Urząd Miejski

Dni i godziny otwarcia urzędu

Przyjmowanie wniosków i skarg

Regulamin i schemat organizacyjny urzędu

Organizacja urzędu

Burmistrz Poddębic

Zastępca Burmistrza

Sekretarz Poddębic

Skarbnik Poddębic

Referat Inwestycji Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

Referat Gospodarki Nieruchomościami i Urbanistyki

Referat Rolnictwa i Ochrony Środowiska

Referat Organizacyjny

Referat Finansowy

Urząd Stanu Cywilnego

Biuro Rady Miejskiej

Rejestry, ewidencje,archiwum

Wyniki kontroli przeprowadzonych w urzędzie

Poradnik Interesanta Jak załatwić sprawe?
OGŁOSZENIA
Oświadczenia majątkowe
Działalność Gminy
Jednostki organizacyjne Gminy Poddębice
Jednostki Pomocnicze Gminy
Mienie Komunalne
Współpraca i Kontakty
Budżet
Plany i Programy
BIP
Prawo
Rejestr Instytucji Kultury
Wybory
Podmioty:

Redaktor strony
Rafał Majewski
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2005-09-28 12:30
Ostatnia zmiana: 2007-01-18 12:31
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:1621
Wszystkie strony:1783861

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
telefon: (0-43) 6782580
fax: (0-43) 6783995
e-mail: gmina@gmina.poddebice.pl
strona: www.gmina.poddebice.pl



Sekretarz Poddębic



 
SEKRETARZ PODDĘBIC (SM)
 
 
Funkcję Sekretarza Poddębic sprawuje: Elżbieta Król
tel. (0-43) 678-34-39 lub 678-25-80 wew. 230
pok. 120 (I piętro)
e-mail: sekretarz@gmina.poddebice.pl
 
Sekretarz w zakresie ustalonym przez Burmistrza zapewnia sprawne funkcjonowanie Urzędu i warunki jego działania, a także właściwą organizację pracy w Urzędzie.
Sekretarz prowadzi sprawy Gminy w imieniu Burmistrza w zakresie ustalonym przez Burmistrza.
 
Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
 
  • koordynowanie realizacji zadań wynikających z aktów prawnych organów Gminy,
  • koordynowanie spraw związanych z organizacją pracy, przestrzeganiem wewnętrznego porządku pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych, obiegiem informacji i obsługą interesantów,
  • koordynowanie realizacji zadań związanych z przygotowaniem
    i przeprowadzeniem wyborów, referendów i konsultacji społecznych,
  • przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
  • zapewnienie dla Urzędu warunków lokalowych i wyposażenia techniczno-biurowego,
  • informowanie Kierowników i pracowników na samodzielnych stanowiskach pracy o nowych regulacjach prawnych dotyczących ich zakresu działania,
  • koordynowanie wspólnych działań Referatów,
  • współpraca z Radą, Komisjami i Biurem Rady,
  • nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady i projektów zarządzeń Burmistrza,
  • nadzór nad sporządzaniem sprawozdań z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym,
  • opracowywanie propozycji zakresów obowiązków i odpowiedzialności dla Kierowników i pracowników zatrudnionych na samodzielnych stanowiskach pracy,
  • nadzór nad publikacjami prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym,sprawowanie bieżącego nadzoru nad organizacją przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg, wniosków i listów,
  • nadzór nad pracą Referatów i komórek organizacyjnych, w zakresie realizacji powierzonych zadań.