SEKRETARZ PODDĘBIC (SM)
Funkcję Sekretarza Poddębic sprawuje: Elżbieta Król
tel. (0-43) 678-34-39 lub 678-25-80 wew. 230
pok. 120 (I piętro)
e-mail: sekretarz@gmina.poddebice.pl
Sekretarz w zakresie ustalonym przez Burmistrza zapewnia sprawne funkcjonowanie Urzędu i warunki jego działania, a także właściwą organizację pracy w Urzędzie.
Sekretarz prowadzi sprawy Gminy w imieniu Burmistrza w zakresie ustalonym przez Burmistrza.
Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
- koordynowanie realizacji zadań wynikających z aktów prawnych organów Gminy,
- koordynowanie spraw związanych z organizacją pracy, przestrzeganiem wewnętrznego porządku pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych, obiegiem informacji i obsługą interesantów,
- koordynowanie realizacji zadań związanych z przygotowaniem
i przeprowadzeniem wyborów, referendów i konsultacji społecznych,
- przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
- zapewnienie dla Urzędu warunków lokalowych i wyposażenia techniczno-biurowego,
- informowanie Kierowników i pracowników na samodzielnych stanowiskach pracy o nowych regulacjach prawnych dotyczących ich zakresu działania,
- koordynowanie wspólnych działań Referatów,
- współpraca z Radą, Komisjami i Biurem Rady,
- nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady i projektów zarządzeń Burmistrza,
- nadzór nad sporządzaniem sprawozdań z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym,
- opracowywanie propozycji zakresów obowiązków i odpowiedzialności dla Kierowników i pracowników zatrudnionych na samodzielnych stanowiskach pracy,
- nadzór nad publikacjami prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym,sprawowanie bieżącego nadzoru nad organizacją przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg, wniosków i listów,
- nadzór nad pracą Referatów i komórek organizacyjnych, w zakresie realizacji powierzonych zadań.
|