Strona główna
Menu:
Urząd Miejski

Dni i godziny otwarcia urzędu

Przyjmowanie wniosków i skarg

Regulamin i schemat organizacyjny urzędu

Organizacja urzędu

Burmistrz Poddębic

Zastępca Burmistrza

Sekretarz Poddębic

Skarbnik Poddębic

Referat Inwestycji Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

Referat Gospodarki Nieruchomościami i Urbanistyki

Referat Rolnictwa i Ochrony Środowiska

Referat Organizacyjny

Referat Finansowy

Urząd Stanu Cywilnego

Biuro Rady Miejskiej

Rejestry, ewidencje,archiwum

Wyniki kontroli przeprowadzonych w urzędzie

Poradnik Interesanta Jak załatwić sprawe?
OGŁOSZENIA
Oświadczenia majątkowe
Działalność Gminy
Jednostki organizacyjne Gminy Poddębice
Jednostki Pomocnicze Gminy
Mienie Komunalne
Współpraca i Kontakty
Budżet
Plany i Programy
BIP
Prawo
Rejestr Instytucji Kultury
Wybory
Podmioty:

Redaktor strony
admin admin
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2005-09-28 12:39
Ostatnia zmiana: 2007-11-13 15:05
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:2282
Wszystkie strony:1785194

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
telefon: (0-43) 6782580
fax: (0-43) 6783995
e-mail: gmina@poddebice.pl
strona: www.poddebice.pl


Referat Organizacyjny


 
REFERAT ORGANIZACYJNY  (OR)
 
 
Kierownik Referatu: Małgorzata Witaszczyk
tel. (0-43) 678-25-80 wew. 240
pok. 121 (I piętro)
 
Stanowiska pracy:
 
Stanowisko ds. kadrowych
I piętro
pok. 121
wew. 240
Stanowisko ds. obsługi sekretariatu
I piętro
pok. 116
wew. 234
Stanowisko ds. wojskowych i obrony cywilnej
I piętro
pok. 122
wew. 232
Informatycy                         
I piętro
pok. 102
wew. 229
Stanowisko ds. obsługi interesanta
 parter
pok. 8 
  wew. 230  
Pracownicy obsługi
 
 
 
 

Do zadań Referatu Organizacyjnego należy:
  1. obsługa sekretariatu Burmistrza i Zastępcy,
  2. obsługa kancelaryjna Urzędu, a w szczególności:
  • ewidencjonowanie, rejestrowanie, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek,
  • prowadzenie ewidencji wpływów specjalnych i wartościowych,
  • wysyłanie korespondencji i przesyłek,
  • udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby - kierowanie do  Referatów lub stanowisk pracy właściwych do załatwienia sprawy,
  • prowadzenie rejestru kontroli przeprowadzanych w Urzędzie przez organy kontroli państwowej, administracji rządowej w ramach zadań zleconych i powierzonych oraz przez inne organy zewnętrzne,
  • wystawianie, na polecenie Burmistrza, delegacji służbowych,
  1. prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do Urzędu oraz nadzór nad ich terminowym załatwianiem,
  2.  zamawianie, ewidencja, wydawanie i wycofywanie z użytku pieczęci urzędowych
    i pieczątek,
  3. prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza,
  4. prowadzenie rejestru wydanych upoważnień i pełnomocnictw,
  5. prowadzenie spraw związanych z pełnieniem przez Burmistrza funkcji Zgromadzenia Wspólników w stosunku do spółek Gminy,
  6. prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy i akt osobowych pracowników oraz kierowników jednostek organizacyjnych,
  7. kompletowanie wniosków emerytalno – rentowych,
  8. prowadzenie spraw socjalno-bytowych pracowników oraz emerytów i rencistów Urzędu,
  9. wydawanie legitymacji ubezpieczeniowych dla pracownika lub członka rodziny pracownika oraz legitymacji służbowych,
  10. rozpatrywanie spraw organizacyjnych, szkoleniowych i osobowych pracowników,
  11. prowadzenie archiwum zakładowego,
  12. prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem samochodu służbowego,
  13. współpraca w zakresie organizacji robót publicznych, prac interwencyjnych i stażów oraz innych aktywnych form wspierania zatrudnienia,
  14. zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym w materiały biurowe i kancelaryjne,
  15. obsługa poczty elektronicznej i współpraca w tym zakresie z innymi Referatami,
  16. tworzenie i uzupełnianie oficjalnej strony internetowej Urzędu,
  17. prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej,
  18. obsługa sprzętu poligraficznego,
  19. naprawa, konserwacja i rozbudowa sprzętu komputerowego i istniejącej sieci, a w szczególności:
  • prowadzenie ewidencji sprzętu, oprogramowania i licencji,
  • zakup sprzętu komputerowego, analiza i ocena jego przydatności,
  • utrzymanie ciągłości pracy sprzętu komputerowego i sieci, usuwanie usterek,
  • obsługa sieci komputerowej i internetowej,
  1. obsługa centrali telefonicznej,
  2. współpraca z operatorami świadczącymi usługi telekomunikacyjne,
  3. nadzór nad naprawą i konserwacją wyposażenia Urzędu,
  4. utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd,
  5. prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem budynku i garaży,
  6. prowadzenie adaptacji, remontów i napraw oraz konserwacji budynku Urzędu,
  7. prowadzenie zbioru ewidencji obowiązujących aktów normatywnych oraz podręcznej biblioteczki prawnej,
  8. wykonywanie zadań należących do administratora bezpieczeństwa informacji,
    a w szczególności:
  • zabezpieczenie danych osobowych w systemie informatycznym,
  • prowadzenie ewidencji osób zatrudnionych przy przetwarzaniu danych osobowych,
  • przeciwdziałanie dostępowi osób niepowołanych do systemu, w którym przetwarzane są dane,
  • podejmowanie działań w przypadku wykrycia naruszeń w systemie zabezpieczeń,
  • opracowywanie instrukcji określających sposób zarządzania systemem informatycznym służącym do przetwarzania danych osobowych oraz instrukcji postępowania w sytuacji naruszenia ochrony danych osobowych,
  • ustalenie odrębnych identyfikatorów i haseł dla każdego użytkownika systemu informatycznego,
  • opracowywanie i wdrożenie polityki bezpieczeństwa,
  1. w zakresie obronności kraju:
  • organizowanie akcji doręczania kart powołania żołnierzom rezerwy (mobilizacja sił zbrojnych),
  • opracowywanie „Planu Reagowania Kryzysowego” w czasie pokoju i na wypadek „W”,
  • opracowywanie planu i organizacji Stałego Dyżuru Burmistrza,
  • opracowywanie planów osiągania wyższych stanów gotowości Urzędu do reagowania na zagrożenie zewnętrzne,
  • analizowanie zagrożeń i opracowywanie odpowiednich planów reagowania kryzysowego,
  • ostrzeganie w sytuacji zagrożenia,
  • ewakuowanie ludności,
  • organizowanie bezpośrednich działań ratowniczych w ramach Gminnego Zespołu Reagowania Kryzysowego,
  • logistyczne zabezpieczenie pracy Zespołu Reagowania Kryzysowego,
  • prowadzenie ewidencji i konserwacji sprzętu obrony cywilnej,
  • szkolenie ludności w zakresie samoobrony,
  1. koordynowanie przedsięwzięć odpowiednich służb w zakresie zapobiegania i prowadzenia akcji likwidacji skutków katastrof, klęsk żywiołowych i zagrożeń środowiska,
  2. prowadzenie Kancelarii Tajnej Urzędu, a w szczególności:
  • rejestrowanie i przechowywanie dokumentów niejawnych,
  • kontrola rejestrowania i oznaczenia dokumentów niejawnych w komórkach organizacyjnych Urzędu,
  • udostępnianie, wydawanie i egzekwowanie zwrotu dokumentów niejawnych,
  1. w zakresie ochrony przeciwpożarowej:
  • prowadzenie ewidencji wydanych kart drogowych na pojazdy pożarnicze i motopompy,
  • miesięczne rozliczenie wydanych materiałów pędnych i paliw,
  • sporządzanie kwartalnych rozliczeń udziału strażaków Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy w akcjach ratowniczo-gaśniczych,
  • utrzymanie, wyszkolenie i zapewnienie gotowości bojowej jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej,
  • zapewnienie sprawności technicznej sprzętu i urządzeń przeciwpożarowych, środków gaśniczych i urządzeń sygnalizacyjno – alarmowych (zlecanie zakupu części zamiennych, wykonania napraw i remontów),
  • ubezpieczenie członków Ochotniczych Straży Pożarnych oraz sprzętu przeciwpożarowego,
  1. ochrona przeciwpożarowa budynku Urzędu,
  2. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemu elektronicznego obiegu dokumentów w Urzędzie.