Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Burmistrz Poddębic
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
kierownik Referatu Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe,
2) co najmniej 4-letni staż pracy,
3) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
4) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
5) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
1) wykształcenie wyższe o kierunku architektura lub budownictwo lub zarządzanie
2) co najmniej 10-cio letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z budownictwem.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) infrastruktura techniczna:
- koordynacja spraw związanych z funkcjonowaniem systemów inżynierskich Gminy, takich jak sieci wodociągowe, kanalizacyjne ( sanitarna i deszczowa) i ciepłownicze,
- opiniowanie dokumentacji technicznej dotyczącej zadań prowadzonych na terenie należącym do Gminy,
- prowadzenie i koordynacja robót związanych z remontami i konserwacją oświetlenia ulicznego,
- sporządzanie inwentaryzacji urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Gminy,
- prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem w należytym stanie nawierzchni dróg, chodników, jezdni, obiektów mostowych oraz innych urządzeń związanych z drogą,
- prowadzenie spraw związanych z konserwacją i remontami nawierzchni gruntowych, dróg i chodników,
- prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów mostowych,
- wydawanie zezwoleń na prowadzenie robót w pasie drogowym oraz umieszczenie urządzeń w pasie drogi urządzeń infrastruktury i budowli,
- wydawanie zezwoleń na wykonanie zjazdu z drogi,
- wydawanie zezwoleń na przejazdy po drogach będących własnością Gminy pojazdów nienormatywnych,
- nadzór nad prawidłowym przywróceniem pasa drogowego do stanu pierwotnego po wykonaniu robót,
- naliczanie, w drodze decyzji administracyjnej kar pieniężnych za zajęcie pasa drogowego bez zezwolenia zarządcy drogi , za przekroczenie terminu zajęcia określonego w zezwoleniu i na zajęcie większej niż w zezwoleniu powierzchni,
- prowadzenie remontów bieżących i konserwacji oznakowania pionowego i poziomego ulic oraz innych urządzeń zabezpieczenia ruchu drogowego,
- koordynowanie i uzgadnianie projektów organizacji ruchu związanych z robotami prowadzonymi w pasie drogowym,
- opracowywanie planu zimowego odśnieżania terenu Gminy i kontrola jego realizacji,
- wykonywanie innych czynności należących do zarządcy drogi,
- nadzór nad realizacją zadań związanych z obsługą zbiorowej komunikacji publicznej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
- wydawanie zezwoleń na korzystanie z przystanków autobusowych na terenie Gminy,
- prowadzenie i koordynacja zadań w zakresie organizowania robót publicznych i prac interwencyjnych;
2) gospodarki komunalnej i mieszkaniowej:
-
realizacja zadań związanych z utrzymania czystości, porządku i zieleni w Gminie,
-
utrzymanie i opieka nad grobami, cmentarzami wojennymi i miejscami pamięci,
- prowadzenie ewidencji miejsc pamięci,
-
realizacja zadań wynikających z przepisów ustawy o ochronie praw lokatorów i uchwały Rady w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy,
-
koordynacja i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniu gospodarki mieszkaniowej w Gminie zgodnie z uchwałą Rady w sprawie programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy,
-
współpraca z zarządcami nieruchomości, w których Gmina jest właścicielem lub jednym ze współwłaścicieli,
-
przygotowywanie propozycji wysokości stawki czynszu w zasobach komunalnych,
-
nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem gminnego zasobu lokali użytkowych,
- prowadzenie i koordynacja zadań związanych z funkcjonowaniem targowisk,
- nadzór nad funkcjonowaniem szaletu miejskiego;
3) inwestycji:
- przygotowywanie propozycji planów realizacji inwestycji gminnych,
-
przygotowywanie dokumentacji technicznej i prawnej dotyczącej przewidywanych do realizacji zadań,
-
przygotowywanie i zawieranie umów na wykonanie dokumentacji technicznej, ekspertyz, kosztorysów i nadzoru inwestorskiego,
-
przygotowywanie danych o inwestycjach niezbędnych w celu sporządzania wniosków o datacje i kredyty,
- koordynacja robót związanych z prowadzeniem inwestycji gminnych,
- opracowywanie projektów umów na realizację robót inwestycyjnych,
-
przygotowywanie dokumentów przetargu na roboty inwestycyjne, remontowe i inne prowadzone przez Referat,
- rozliczanie i odbiór zadań,
-
podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pozabudżetowych na działania inwestycyjne, w tym pochodzących z funduszy zewnętrznych,
- monitoring realizacji projektów inwestycyjnych,
-
prowadzenie adaptacji remontów w budynku Urzędu wymagających zgłoszenia budowy lub uzyskania pozwolenia na budowę oraz współpraca w tym zakresie z Referatem Organizacyjnym;
4. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
-
życiorys (CV) ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej (okresy zatrudnienia i zajmowane stanowiska pracy),
- ksero dokumentu poświadczającego wykształcenie,
-
ksero innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kserokopie świadectw pracy,
-
oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych),
-
zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania wstępne).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Poddębicach ul. Łódzka 17/21 pok.116 (I piętro) lub pocztą elektroniczną na adres gmina@gmina.poddebice.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko kierownika Referatu Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej” w terminie do dnia 29 lipca 2009 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Poddębicach po dniu 29 lipca 2009 r. nie będą rozpatrywane.
List motywacyjny i życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
Poddębice dnia 2009-07-16
Burmistrz Poddębic
(-) Piotr Sęczkowski
|