Nr sprawy: 1/10
Poddębice, 2010-06-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Nazwa zadania:
Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego "4x4" uterenowionego
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm.) Gmina Poddębice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Niemysłowie
Kod Miejscowość: 99-200 Poddębice
tel 609 112 343
fax (43) 678 39 95
Strona WWW: www.poddebice.pl
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać u Zamawiającego - nieodpłatnie.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Określenie przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego "4x4" uterenowionego w ilości 1 szt
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w zał. Nr 1 do SIWZ
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
34144210-3 - wozy strażackie
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia: do dnia 10 października 2010 r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia, w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jest niezgodna z ustawą.
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny.
7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
8. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
A.2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty:
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku osób fizycznych oświadczenie wymienione w pkt. B.5) niniejszej specyfikacji.
B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
B.4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
B.5) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
C.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.4) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
C.2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. „C" zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. „C".
D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
D.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
D.2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B.1) – B.5) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
E. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają
wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda:
E.1) próbek, opisów lub fotografii,
Wypełniony załącznik nr 1 (Opis przedmiotu zamówienia – Spełnienie parametrów)
Dokument „świadectwo homologacji typu” potwierdzający parametry oferowanego
samochodu w zakresie mocy pojazdu dla średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem „4x4” uterenowionego (wymagany parametr widocznie zakreślić).
E.2) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że
dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom
technicznym:
– świadectwo dopuszczenia na przedmiot zamówienia wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej im. Józefa Tuliszkowskiego, 05- 420 Józefów k/Otwocka, ul. Nadwiślańska 213 (wymóg na podstawie art. 7 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej (tekst jednolity Dz.U. z 2002 r. Nr 147, poz. 1229 z późn. zm.).
F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
F.1) Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
F.2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty
F.3) Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
F.4) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
F.5) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Cena 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 02 lipca 2010 do godz. 1045 w siedzibie :
Urzędu Miejskiego w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Pokój nr: 116
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 02 lipca 2010 r. o godz. 1100
w siedzibie Urzędu Miejskiego w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Pokój nr: 201
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie zamierza się ustanowić dynamiczny system zakupów
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 162741-2010 dnia 23.06.2010
Prezes Zarządu OSP w Niemysłowie
Feliks Dziennicki
|
Lp. |
|
Nazwa dokumentu |
|
Opis dokumentu |
|
Pobierz |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
SIWZ |
|
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-06-23 11:32 |
|
2 |
|
Zał. Nr 1 |
|
Opis przedmiotu zamówienia |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-06-23 11:32 |
|
3 |
|
Zał. Nr 2 |
|
Formularz ofertowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-06-23 11:32 |
|
4 |
|
Zał. Nr 3 |
|
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-06-23 11:32 |
|
5 |
|
Zał. Nr 4 |
|
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-06-23 11:32 |
|
6 |
|
Zał. Nr 5 |
|
Projekt umowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-06-23 11:32 |
|
7 |
|
Wyjaśnienia |
|
Wyjaśnienia treści SIWZ |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-06-30 14:00 |
|
8 |
|
Zmiana treści |
|
Zmiana treści SIWZ |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-06-30 14:00 |
|
9 |
|
Opis przedmiotu zamówienia |
|
Opis przedmiotu zamówienia - Spełnienie parametrów |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-06-30 14:00 |
|
10 |
|
Ogłoszenie |
|
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-06-30 14:00 |
|
11 |
|
Ogłoszenie o wyborze |
|
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-07-12 16:01 |
|
|
|