Strona główna
Menu:
Urząd Miejski
Poradnik Interesanta Jak załatwić sprawe?
OGŁOSZENIA

PRZETARGI GMINNE

OGŁOSZENIA O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

OBWIESZCZENIA BURMISTRZA PODDĘBIC

Projekt Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Poddębice na lata 2008-2015

Informacja dla pracodawców zatrudniających młodocianych pracowników

Bezdomne zwierzęta z terenu gminy Poddębice oczekujące na nowego opiekuna

Porządek obrad XLV Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 11.01.2010r. godz. 12.00

PRZETARGI NA NIERUCHOMOŚCI, OGŁOSZENIA BURMISTRZA, INFORMACJE BURMISTRZA

Porządek obrad XLII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach w dniu 30 listopada 2009r. godz. 11.00

Ogłoszenia MGOPS

Planowany porządek obrad Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach

Porządek obrad XLVII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.04.2010r. godz. 13

Obwieszczenie Komisji Okręgowej z dnia 14.03.2011r.

Archiwum 2007

Archiwum 2010

Obwieszczenia Wójta Gminy Dalików

Archiwum 2009

Porządek obrad XLI Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.10.2009r. godz. 14

Obwieszczenia inne

Archiwum 2013

Archiwum 2012

Archiwum 2008

Archiwum 2011

Ogłoszenie o zamówieniu - Remont drogi gminnej 111317 E (ul. Młynarska) w miejscowości Poddębice

Ogłoszenie o zamówieniu - Usługi przewozowe – dowóz i odwóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowożenia na terenie Gminy Poddębice

Ogłoszenie o zamówieniu - Usługi pocztowe

Ogłoszenie o zamówieniu - Usługi pocztowe.

Ogłoszenie o zamówieniu - Udzielenie kredytu długoterminowego

Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonywanie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości, utrzymania i konserwacji terenów zielonych, utrzymania i pielęgnacji grobów i miejsc pamięci narodowej

Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania pn. „Kraina Bez Barier – DOSTĘPNE MIASTO – rewitalizacja centrum Poddębic”

Ogłoszenie o zamówieniu - Remont drogi gminnej nr 111020 E

Ogłoszenie o zamówieniu - Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych będących w zarządzie Gminy Poddębice

Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonanie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości na terenie gminy Poddębice.

Ogłoszenie o zamówieniu - Remont drogi dojazdowej w miejscowości Karnice o długości 1,196 km (bez warstwy ścieralnej)

Ogłoszenie o zamówieniu - Zarządzanie budynkami mieszkalnymi, lokalami mieszkalnymi, socjalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność gminy Poddębice.

Ogłoszenie o zamówieniu - Przebudowa sieci elektroenergetycznej oraz oświetlenia ulicznego w Poddębicach na Placu Kościuszki i ulicach przyległych

Ogłoszenie o zamówieniu - Pełnienie funkcji Wielobranżowego Inspektora Nadzoru

Ogłoszenie o zamówieniu - Rekultywacja składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne

Ogłoszenie o zamówieniu - Bieżące utrzymanie dróg gruntowych gminnych

Ogłoszenie o zamówieniu - Przebudowa drogi gminnej.

Ogłoszenie o zamówieniu - Dostawa paliwa dla Gminy Poddębice.

Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonanie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości na terenie gminy Poddębice

Ogłoszenie o zamówieniu - Przebudowa sieci elektroenergetycznej oraz oświetlenia ulicznego w Poddębicach

Oświadczenia majątkowe
Działalność Gminy
Jednostki organizacyjne Gminy Poddębice
Jednostki Pomocnicze Gminy
Mienie Komunalne
Współpraca i Kontakty
Budżet
Plany i Programy
BIP
Prawo
Rejestr Instytucji Kultury
Wybory
Podmioty:

Redaktor strony
Arkadiusz Charuba
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2011-12-09 13:00
Ostatnia zmiana: 2012-03-05 15:10
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:477
Wszystkie strony:1784172

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
telefon: (0-43) 6782580
fax: (0-43) 6783995
e-mail: gmina@poddebice.pl
strona: www.poddebice.pl



Ogłoszenie o zamówieniu - Zarządzanie budynkami mieszkalnymi, lokalami mieszkalnymi, socjalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność gminy Poddębice.



 
Poddębice, 09.12.2011 r.
Numer sprawy: IGKM. 271.20.2011
 
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Nazwa zadania:
Zarządzanie budynkami mieszkalnymi, lokalami mieszkalnymi, socjalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność gminy Poddębice
 
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, Nr 161, poz. 1078 i Nr 182, poz. 1228 oraz z 2011 r. Nr 5, poz. 13, Nr 28, poz. 143 i Nr 87, poz. 484) Gmina Poddębice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego: Gmina Poddębice
Ulica: Łódzka 17/21
Kod Miejscowość: 99-200 Poddębice
tel 0 43 678 25 80
fax 0 43 678 39 95
Strona WWW: www.poddebice.pl
E-mail: gmina@poddebice.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku od 8.00-16.00
 
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
 
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.poddebice.pl oraz www.poddebice.signform.pl/poddebice/
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Poddębicach, ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice - nieodpłatnie.
 
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Określenie przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
2. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie budynkami mieszkalnymi, lokalami mieszkalnymi, socjalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność Gminy Poddębice i obejmuje:
1) zarządzanie budynkami mieszkalnymi, lokalami socjalnymi i użytkowymi,
2) zarządzanie komunalnymi lokalami mieszkalnymi położonymi w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych,
 
Wykaz budynków mieszkalnych i innych budynków, o których mowa w ust. 1 stanowi załącznik Nr 1, do SIWZ
Wykaz lokali mieszkalnych położonych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych, o których mowa w ust. 2 stanowi załącznik Nr 2, SIWZ
 
Zarządzanie polegać będzie na podejmowaniu decyzji i dokonywaniu czynności mających na celu zapewnienie właściwej gospodarki ekonomiczno-finansowej nieruchomości oraz zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości, w tym bieżącego administrowania nieruchomością, jak również czynności zmierzających do utrzymania nieruchomości w stanie nie pogorszonym zgodnie z jej przeznaczeniem oraz do uzasadnionego inwestowania w tę nieruchomość.
W ramach usługi związanej z zarządzaniem do Wykonawcy należeć będzie w szczególności:
1) zawieranie umów najmu lokali mieszkalnych i socjalnych z osobami kierowanymi przez Zamawiającego oraz umów najmu na lokale użytkowe oddawane w najem na zasadach i warunkach określonych w obowiązujących przepisach prawa,
2) bieżące prowadzenie dla każdego lokalu mieszkalnego, socjalnego, użytkowego oddzielnych tzw.„teczek lokalu” obejmujących wszelką dokumentację i korespondencję związaną z najmem,
3) zawiadamianie Zamawiającego o zwolnionych lokalach mieszkalnych, socjalnych i użytkowych / sprawowanie dozoru „pustostanów” / plombowanie, przechowywanie kluczy, udostępnianie lokali do obejrzenia osobom kierowanym do zawarcia umowy najmu,
4) prowadzenie bieżącej ewidencji napraw obciążających najemców i ich realizacji a także dokonywanie odbioru wykonanych przez najemców napraw koniecznych obciążających wynajmującego i ich rozliczanie w czynszu najmu,
5) rozliczanie najemców zdających lokale mieszkalne, socjalne oraz użytkowe i sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych, dokonywanie zwrotu kaucji mieszkaniowych w przypadku wykupu lokali przez najemców bądź też ich opróżnienia,
6) w przypadkach uzasadnionych rozwiązywanie umów najmu i nakazanie opróżnienia lokali mieszkalnych przez dotychczasowych mieszkańców, bądź też występowanie na drogę sądową o opróżnienie lokali,
7) zawieranie, z zachowaniem trybu przewidzianego ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, umów na dostawę energii elektrycznej, wody, centralnego ogrzewania, odprowadzanie ścieków, na wywóz nieczystości stałych i ciekłych oraz innych specjalistycznych usług związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych nieruchomości, z podmiotami świadczącymi tego rodzaju usługi,
8) windykacja należności czynszowych i innych opłat należnych od najemców lokali komunalnych.
 
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
70330000-3
 
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
od 1.01.2012 r. do 31 grudnia 2012 r.
 
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
   1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę licencji na sprawowanie zarządu Nieruchomościami
   2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonywał usługi polegające na zarządzaniu budynkami i lokalami o  powierzchni użytkowej co najmniej 5 000 m2. Usługi winne być wykonywane przez okres  co najmniej 3 lat a zakres usługi może być objęty jedną lub kilku umowami. Wykonawca winien przedłożyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.
   3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
   4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami  niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
   1) jest niezgodna z ustawą.
   2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
   3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
   4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
   5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
   6) zawiera błędy w obliczeniu ceny.
   7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
   8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
 
8. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
A.2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
A.3) Parafowany projekt umowy,
A.4) Potwierdzenie wniesienia wadium.
B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty:
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku osób fizycznych oświadczenie wymienione w pkt. B.3) niniejszej specyfikacji.
B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
B.3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
C. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1) do 3) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:
C.1) Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zastały wykonane należycie.
C.2) Licencja na sprawowanie zarządu nieruchomościami
D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
D.2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. „D" zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. „D".
E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
E.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
E.2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B.1) – B.3) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
F.1) Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
F.2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty
F.3) Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
F.4) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
F.5) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
F.6) Jeżeli Wykonawca przedstawi dokumenty, w których wartość podana będzie w innej walucie niż PLN, to dla potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona przeliczenia wg średniego kursu tej waluty w stosunku do PLN publikowanego przez Narodowy Bank Polski z dnia otwarcia ofert.
 
VIII. Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4 000,00 PLN, słownie: cztery tysiące złotych.
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
3.1 w pieniądzu,
3.2 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3.3 w gwarancjach bankowych,
3.4 w gwarancjach ubezpieczeniowych
3.5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Nr 33 9263 0000 0000 0013 2000 0007. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.
 
5. Wadium wnoszone w innych formach, zgodnie z punktem 3.2 -3.5 należy złożyć w oryginale wraz z ofertą.
6. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
7. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
 
 
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Cena 100%
2. Oferty będą oceniane dla każdej części odrębnie.
 
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2011-12-19 do godz. 9.45
 w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Poddębicach
Ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Pokój nr: 116
 
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2011-12-19 o godz. 10.00
w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Poddębicach
Ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Pokój nr: 201
 
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
 
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej
 
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie zamierza się ustanowić dynamiczny system zakupów
 
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej
 
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
Na podst. art. 67 ust.1 pkt.6 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego ustalonej dla potrzeb oceny ofert .
 
XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 325531 -2011 z dnia 09.12.2011 r.
 
 
 
  
 Burmistrz Poddębic
 (-) Piotr Sęczkowski
 
 
Lp. Nazwa dokumentu Opis dokumentu Pobierz




1 SIWZ Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

2011-12-09
2 Zał. Nr 1 Wykaz lokali mieszkalnych i socjalnych

2011-12-09
3 Zał. Nr 2 Wykaz lokali komunalnych położonych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych

2011-12-09
4 Zał. Nr 3 Projekt umowy

2011-12-09
5 Zał. Nr 3 Projekt umowy - załączniki

2011-12-09
6 Zał. Nr 4 Formularz ofertowy

2011-12-09
7 Zał. Nr 5 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne

2011-12-09
8 Zał. Nr 6 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania

2011-12-09
9 Zał. Nr 7 Wykaz wykonanych usług

2011-12-09
10 Ogłoszenie Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

 

2011-12-21