Strona główna
Menu:
Urząd Miejski
Poradnik Interesanta Jak załatwić sprawe?
OGŁOSZENIA

PRZETARGI GMINNE

OGŁOSZENIA O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

OBWIESZCZENIA BURMISTRZA PODDĘBIC

Projekt Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Poddębice na lata 2008-2015

Informacja dla pracodawców zatrudniających młodocianych pracowników

Bezdomne zwierzęta z terenu gminy Poddębice oczekujące na nowego opiekuna

Porządek obrad XLV Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 11.01.2010r. godz. 12.00

PRZETARGI NA NIERUCHOMOŚCI, OGŁOSZENIA BURMISTRZA, INFORMACJE BURMISTRZA

Porządek obrad XLII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach w dniu 30 listopada 2009r. godz. 11.00

Ogłoszenia MGOPS

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Przeprowadzenie szkoleń

Ogłoszenie o zamówieniu - Organizacja i przeprowadzenie doradztwa zawodowego, warsztatów interpersonalnych, szkoleń zawodowych i kursu prawa jazdy kat B dla klientów Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Sp

Ogłoszenie o zamówieniu - Organizacja i przeprowadzenie warsztatów interpersonalnych, szkoleń zawodowych i kursu prawa jazdy

Planowany porządek obrad Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach

Porządek obrad XLVII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.04.2010r. godz. 13

Obwieszczenie Komisji Okręgowej z dnia 14.03.2011r.

Archiwum 2007

Archiwum 2010

Obwieszczenia Wójta Gminy Dalików

Archiwum 2009

Porządek obrad XLI Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.10.2009r. godz. 14

Obwieszczenia inne

Archiwum 2013

Archiwum 2012

Archiwum 2008

Archiwum 2011

Oświadczenia majątkowe
Działalność Gminy
Jednostki organizacyjne Gminy Poddębice
Jednostki Pomocnicze Gminy
Mienie Komunalne
Współpraca i Kontakty
Budżet
Plany i Programy
BIP
Prawo
Rejestr Instytucji Kultury
Wybory
Podmioty:

Redaktor strony
Arkadiusz Charuba
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2012-06-20 13:41
Ostatnia zmiana: 2012-07-20 12:29
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:558
Wszystkie strony:1783973

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
telefon: (0-43) 6782580
fax: (0-43) 6783995
e-mail: gmina@poddebice.pl
strona: www.poddebice.pl



Ogłoszenie o zamówieniu - Organizacja i przeprowadzenie warsztatów interpersonalnych, szkoleń zawodowych i kursu prawa jazdy



 

Kraina Bez Barier

 

Projekt "InteGRACJA - atrakcyjny powrót na rynek pracy" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
 Człowiek – najlepsza inwestycja

Poddębice: Organizacja i przeprowadzenie warsztatów interpersonalnych, szkoleń zawodowych i kursu prawa jazdy kat B dla 28 klientów Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Poddębicach.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043 6784788, faks 043 6784270.

     

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie warsztatów interpersonalnych, szkoleń zawodowych i kursu prawa jazdy kat B dla 28 klientów Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Poddębicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie warsztatów interpersonalnych, szkoleń zawodowych i kursu prawa jazdy kat B dla 28 klientów Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Poddębicach. Część 1 1.Warsztaty interpersonalne: trening kompetencji społecznych cztery dni szkoleniowe po 7,5godz. lekcyjnych łącznie 30 godz. x 2 gr. I- 13 os., II-15os. łącznie 60 godz. lekcyjnych Tematyka: 1. Dzień I i II Rozwój umiejętności planowania i realizacji celów, podniesienie poziomu automotywacji i poczucia własnej wartości, komunikacja 15 godz. lekcyjnych. 2. Dzień III Zarządzanie zasobami i pełnienie ról społecznych w gospodarstwie z uwzględnieniem równouprawnienia kobiet i mężczyzn 7,5 godz. lekcyjnych 3. Dzień IV Warsztaty dot. poprawy wizerunku z praktycznymi radami 7,5 godz. lekcyjnych Organizacja warsztatów interpersonalnych: Ilość osób: 4 dni szkoleniowe dla 2 grup: 13 i 15 osobowej - łącznie 28 os. Miejsce: Poddębice Czas: 4 dni szkoleniowe dla 2 grup - lipiec 2012r. ( łącznie 8 dni szkoleniowych) Posiłek - obiad : 2-gie danie + napój oraz serwis kawowy ( kawa, herbata, cukier, ciastka) Materiały edukacyjne na każdy dzień szkolenia z logo POKL i UE z EFS oraz hasłem Człowiek - najlepsza inwestycja Kadra: wykształcenie wyższe psychologiczne lub pedagogiczne i doświadczenie trenerskie min 2 lata. Zaświadczenia o uczestnictwie w warsztatach interpersonalnych z emblematami POKL i UE oraz hasłem Człowiek - najlepsza inwestycja (oryginały i kopie do dokumentacji) Ubezpieczenie uczestników Pełna dokumentacja z oznaczeniami POKL i UE z EFS oraz hasłem: Człowiek - najlepsza inwestycja( listy obecności, konspekty szkoleń, listy potwierdzenia odbioru zaświadczeń i cateringu, ankiety ewaluacyjne oraz badanie rezultatów miękkich) 2.Warsztaty interpersonalne: trening kompetencji rodzicielskich cztery dni szkoleniowe po 7,5 godz. lekcyjnych łącznie 30 godz. Tematyka : Dzień I - IV Wychowanie, autorytet, radzenie sobie z przemocą, karanie i wynagradzanie, komunikacja, zagospodarowanie czasu wolnego Organizacja warsztatów interpersonalnych: Ilość osób: 4 dni szkoleniowe dla 15 os. Miejsce: Poddębice Czas: wrzesień 2012r. Posiłek - obiad : 2-gie danie + napój oraz serwis kawowy ( kawa, herbata, cukier, ciastka) Materiały edukacyjne na każdy dzień szkolenia z logo POKL i UE z EFS oraz hasłem Człowiek - najlepsza inwestycja. Zaświadczenia o uczestnictwie w warsztatach interpersonalnych z emblematami POKL i UE z EFS oraz hasłem człowiek - najlepsza inwestycja (oryginały i kopie do dokumentacji) Kadra: wykształcenie wyższe psychologiczne lub pedagogiczne i doświadczenie trenerskie min 2 lata. Ubezpieczenie uczestników Pełna dokumentacja z oznaczeniami POKL i UE z EFS i hasłem: człowiek - najlepsza inwestycja( listy obecności, konspekty szkoleń, listy potwierdzenia odbioru zaświadczeń i cateringu, ankiety ewaluacyjne oraz badanie rezultatów miękkich) 3.Szkolenia zawodowe w następujących modułach tematycznych: 1. Przedstawiciel handlowy z obsługą kasy fiskalnej w wymiarze 100 godz. dla każdego uczestnika - 6 osób 2. Kurs fryzjerski w tym teoretyczna i praktyczna nauka zawodu w wymiarze 120 godz. dla każdego uczestnika - 3 osoby. 3. Opiekunka środowiskowa w wymiarze 100 godz. dla każdego uczestnika -3 osoby 4. Szkolenie Operator wózków jezdniowych w wymiarze 60godz. dla 1 osoby. 5. Kucharz - cukiernik w tym teoretyczna i praktyczna nauka zawodu w wymiarze 120 godz. dla każdego uczestnika - 4 osoby 6. Kurs kosmetyczny w tym część teoretyczna i praktyczna w wymiarze 100 godz. dla 1 uczestniczki 7. Kurs masażu klasycznego i leczniczego w wymiarze 80godz. dla 1 osoby 8. Kurs koparko - ładowarki w wymiarze 168 godz. dla 3 osób 9. Kurs tatuażu w wymiarze 200 godz. dla 3 osób 10. Szkolenie Sekretarka-asystentka biurowa w wymiarze 40godz. dla 1 osoby 11. Kurs księgowości komputerowej 80 godz. dla 1 osoby 12. Kurs małej gastronomi z obsługą kelnerską 80godz. dla 1 os Organizacja szkoleń zawodowych: Miejsce: Gmina Poddębice Posiłek - obiad: 2-gie danie + napój oraz serwis kawowy ( kawa, herbata, cukier, ciastka) Czas: sierpień - listopad 2012r. Zajęcia dzienne do 6godz. lekcyjnych po 45min. Materiały edukacyjne z logotypami POKL i UE z EFS oraz sale dydaktyczne z odpowiednim zapleczem technicznym i sanitarnym Zaświadczenia o uczestnictwie w szkoleniach zawodowych na drukach MEN z pełnym ologowaniem POKL i UE z EFS oraz hasłem człowiek - najlepsza inwestycja (oryginały i kopie do teczek uczestników) Ubezpieczenie uczestników Pełna dokumentacja z oznaczeniami POKL i UE z EFS oraz hasłem człowiek - najlepsza inwestycja( listy obecności, listy potwierdzenia odbioru zaświadczeń i cateringu, harmonogramy szkoleń i dzienniki, ankiety ewaluacyjne oraz badanie rezultatów miękkich) Kadra: instruktor zawodu lub wykształcenie min. zawodowe z kursem pedagogicznym min. 2 lata doświadczenia. Do kursów: przedstawiciel handlowy, fryzjerka, opiekunka środowiskowa, kucharz-cukiernik, kosmetyczka, masaż, tatuaż i mała gastronomia wyrobienie książeczek sanitarno - epidemiologicznych oraz badania kwalifikacyjne w zawodach operator wózków jezdniowych i koparko - ładowarki. Zaleca się aby harmonogramy szkoleń były zgodne ze standardami szkoleń zamieszczonymi w bazie Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej na stronie www.kwalifikacje.praca.gov.pl Część 2 : Kurs prawa jazdy kat. B 30 godz. zajęć teoretycznych i 30 godz. zajęć praktycznych wraz z opłaceniem badań lekarskich i pierwszego egzaminu państwowego dla 16 osób. Organizacja kursu : Miejsce: Poddębice lub inne miejsce na terenie woj. łódzkiego poza wskazanymi Poddębicami, w w/w przypadku koszty dojazdu pokrywa firma organizująca szkolenie Materiały edukacyjne z logotypami POKL i UE z EFS oraz sale dydaktyczne z odpowiednim zapleczem technicznym i sanitarnym Czas: sierpień - listopad 2012r. Zaświadczenia o uczestnictwie w kursie z pełnym ologowaniem POKL i UE z EFS oraz hasłem Człowiek - najlepsza inwestycja Ubezpieczenie uczestników i badania lekarskie Kadra: instruktor nauki jazdy Pełna dokumentacja z oznaczeniami POKL i UE z EFS oraz hasłem człowiek - najlepsza inwestycja ( listy obecności, harmonogramy szkoleń, zaświadczenia).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia w zakresie szkoleń zawodowych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0, 80.41.12.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności tzn. jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy ( Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) i posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla części 1. wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej pięć usług, których przedmiotem było przeprowadzenie szkoleń zawodowych w modułach tematycznych zgodnych z przedmiotem zamówienia oraz wykonał co najmniej jedną usługę w zakresie przeprowadzenia warsztatów interpersonalnych: trening kompetencji społecznych i co najmniej jedną usługę w zakresie przeprowadzenia warsztatów interpersonalnych: trening kompetencji rodzicielskich. Zakres poszczególnych usług nie musi być wykonany w ramach jednego zadania. Wykonawca winien przedłożyć dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie dla części 2. wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej trzy usługi, których przedmiotem było przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B. Wykonawca winien przedłożyć dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ oraz na podstawie oświadczenia wg załącznika nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla cz. 1 Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami o wykształceniu, kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnym do realizacji poszczególnej części zamówienia, a w szczególności co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe psychologiczne lub pedagogiczne i doświadczenie trenerskie min 2 lata oraz co najmniej po 1 osobie posiadającej kwalifikacje instruktora zawodu lub wykształcenie min. zawodowe z kursem pedagogicznym min. 2 lata doświadczenia odpowiednio dla każdego szkolenia zawodowego. Dla cz. 2 Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami o wykształceniu, kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnym do realizacji poszczególnej części zamówienia, a w szczególności co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia instruktora nauki jazdy. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zał. Nr 4 do SIWZ oraz oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 10.000,00 PLN Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie przedłożonej opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 10 000,00 PLN oraz na podstawie oświadczenia wg załącznika nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - zał. Nr 1. do SIWZ 2) Parafowany projekt umowy - zał. Nr 6 do SIWZ 3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, przy czym korzystność zmiany będzie rozpatrywana przez Zamawiającego w ujęciu subiektywnym, w odniesieniu do konkretnego stanu faktycznego i całokształtu praw i obowiązków Zamawiającego wynikających z zawartej umowy. Dokonanie zmian jest możliwe w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzania: 1) W zakresie zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a) zmiana liczby uczestników szkolenia, spowodowana rezygnacją lub zdarzeniem losowym uczestnika, b) zmian terminu realizacji i harmonogramu szkoleń. 2)W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych powyżej: a) w przypadku pkt. a) zmiany dotyczyć będą zmiany ceny za szkolenie, b) w przypadku pkt. b) zmiany mogą dotyczyć terminu realizacji szkoleń. Zmiany wymagają formy pisemnej i zaakceptowania przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: poddebice.signform.pl, www.integracja-poddebice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Poddębicach ulica Łódzka 17/21 99-200 Poddębice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2012 godzina 08:50, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Poddębicach ulica Łódzka 17/21 99-200 Poddębice Pokój nr: 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt InteGRACJA - atrakcyjny powrót na rynek pracy współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki VII Promocja integracji Społecznej. 7.1.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie warsztatów interpersonalnych, szkoleń zawodowych i kursu prawa jazdy kat B dla 28 klientów Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Poddębicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Warsztaty interpersonalne: trening kompetencji społecznych cztery dni szkoleniowe po 7,5godz. lekcyjnych łącznie 30 godz. x 2 gr. I- 13 os., II-15os. łącznie 60 godz. lekcyjnych Tematyka: 1. Dzień I i II Rozwój umiejętności planowania i realizacji celów, podniesienie poziomu automotywacji i poczucia własnej wartości, komunikacja 15 godz. lekcyjnych. 2. Dzień III Zarządzanie zasobami i pełnienie ról społecznych w gospodarstwie z uwzględnieniem równouprawnienia kobiet i mężczyzn 7,5 godz. lekcyjnych 3. Dzień IV Warsztaty dot. poprawy wizerunku z praktycznymi radami 7,5 godz. lekcyjnych Organizacja warsztatów interpersonalnych: Ilość osób: 4 dni szkoleniowe dla 2 grup: 13 i 15 osobowej - łącznie 28 os. Miejsce: Poddębice Czas: 4 dni szkoleniowe dla 2 grup - lipiec 2012r. ( łącznie 8 dni szkoleniowych) Posiłek - obiad : 2-gie danie + napój oraz serwis kawowy ( kawa, herbata, cukier, ciastka) Materiały edukacyjne na każdy dzień szkolenia z logo POKL i UE z EFS oraz hasłem Człowiek - najlepsza inwestycja Kadra: wykształcenie wyższe psychologiczne lub pedagogiczne i doświadczenie trenerskie min 2 lata. Zaświadczenia o uczestnictwie w warsztatach interpersonalnych z emblematami POKL i UE oraz hasłem Człowiek - najlepsza inwestycja (oryginały i kopie do dokumentacji) Ubezpieczenie uczestników Pełna dokumentacja z oznaczeniami POKL i UE z EFS oraz hasłem: Człowiek - najlepsza inwestycja( listy obecności, konspekty szkoleń, listy potwierdzenia odbioru zaświadczeń i cateringu, ankiety ewaluacyjne oraz badanie rezultatów miękkich) 2.Warsztaty interpersonalne: trening kompetencji rodzicielskich cztery dni szkoleniowe po 7,5 godz. lekcyjnych łącznie 30 godz. Tematyka : Dzień I - IV Wychowanie, autorytet, radzenie sobie z przemocą, karanie i wynagradzanie, komunikacja, zagospodarowanie czasu wolnego Organizacja warsztatów interpersonalnych: Ilość osób: 4 dni szkoleniowe dla 15 os. Miejsce: Poddębice Czas: wrzesień 2012r. Posiłek - obiad : 2-gie danie + napój oraz serwis kawowy ( kawa, herbata, cukier, ciastka) Materiały edukacyjne na każdy dzień szkolenia z logo POKL i UE z EFS oraz hasłem Człowiek - najlepsza inwestycja. Zaświadczenia o uczestnictwie w warsztatach interpersonalnych z emblematami POKL i UE z EFS oraz hasłem człowiek - najlepsza inwestycja (oryginały i kopie do dokumentacji) Kadra: wykształcenie wyższe psychologiczne lub pedagogiczne i doświadczenie trenerskie min 2 lata. Ubezpieczenie uczestników Pełna dokumentacja z oznaczeniami POKL i UE z EFS i hasłem: człowiek - najlepsza inwestycja( listy obecności, konspekty szkoleń, listy potwierdzenia odbioru zaświadczeń i cateringu, ankiety ewaluacyjne oraz badanie rezultatów miękkich) 3.Szkolenia zawodowe w następujących modułach tematycznych: 1. Przedstawiciel handlowy z obsługą kasy fiskalnej w wymiarze 100 godz. dla każdego uczestnika - 6 osób 2. Kurs fryzjerski w tym teoretyczna i praktyczna nauka zawodu w wymiarze 120 godz. dla każdego uczestnika - 3 osoby. 3. Opiekunka środowiskowa w wymiarze 100 godz. dla każdego uczestnika -3 osoby 4. Szkolenie Operator wózków jezdniowych w wymiarze 60godz. dla 1 osoby. 5. Kucharz - cukiernik w tym teoretyczna i praktyczna nauka zawodu w wymiarze 120 godz. dla każdego uczestnika - 4 osoby 6. Kurs kosmetyczny w tym część teoretyczna i praktyczna w wymiarze 100 godz. dla 1 uczestniczki 7. Kurs masażu klasycznego i leczniczego w wymiarze 80godz. dla 1 osoby 8. Kurs koparko - ładowarki w wymiarze 168 godz. dla 3 osób 9. Kurs tatuażu w wymiarze 200 godz. dla 3 osób 10. Szkolenie Sekretarka-asystentka biurowa w wymiarze 40godz. dla 1 osoby 11. Kurs księgowości komputerowej 80 godz. dla 1 osoby 12. Kurs małej gastronomi z obsługą kelnerską 80godz. dla 1 os Organizacja szkoleń zawodowych: Miejsce: Gmina Poddębice Posiłek - obiad: 2-gie danie + napój oraz serwis kawowy ( kawa, herbata, cukier, ciastka) Czas: sierpień - listopad 2012r. Zajęcia dzienne do 6godz. lekcyjnych po 45min. Materiały edukacyjne z logotypami POKL i UE z EFS oraz sale dydaktyczne z odpowiednim zapleczem technicznym i sanitarnym Zaświadczenia o uczestnictwie w szkoleniach zawodowych na drukach MEN z pełnym ologowaniem POKL i UE z EFS oraz hasłem człowiek - najlepsza inwestycja (oryginały i kopie do teczek uczestników) Ubezpieczenie uczestników Pełna dokumentacja z oznaczeniami POKL i UE z EFS oraz hasłem człowiek - najlepsza inwestycja( listy obecności, listy potwierdzenia odbioru zaświadczeń i cateringu, harmonogramy szkoleń i dzienniki, ankiety ewaluacyjne oraz badanie rezultatów miękkich) Kadra: instruktor zawodu lub wykształcenie min. zawodowe z kursem pedagogicznym min. 2 lata doświadczenia. Do kursów: przedstawiciel handlowy, fryzjerka, opiekunka środowiskowa, kucharz-cukiernik, kosmetyczka, masaż, tatuaż i mała gastronomia wyrobienie książeczek sanitarno - epidemiologicznych oraz badania kwalifikacyjne w zawodach operator wózków jezdniowych i koparko - ładowarki Zaleca się aby harmonogramy szkoleń były zgodne ze standardami szkoleń zamieszczonymi w bazie Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej na stronie www.kwalifikacje.praca.gov.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie warsztatów interpersonalnych, szkoleń zawodowych i kursu prawa jazdy kat B dla 28 klientów Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Poddębicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs prawa jazdy kat. B 30 godz. zajęć teoretycznych i 30 godz. zajęć praktycznych wraz z opłaceniem badań lekarskich i pierwszego egzaminu państwowego dla 16 osób. Organizacja kursu : Miejsce: Poddębice lub inne miejsce na terenie woj. łódzkiego poza wskazanymi Poddębicami, w w/w przypadku koszty dojazdu pokrywa firma organizująca szkolenie Materiały edukacyjne z logotypami POKL i UE z EFS oraz sale dydaktyczne z odpowiednim zapleczem technicznym i sanitarnym Czas: sierpień - listopad 2012r. Zaświadczenia o uczestnictwie w kursie z pełnym ologowaniem POKL i UE z EFS oraz hasłem Człowiek - najlepsza inwestycja Ubezpieczenie uczestników i badania lekarskie Kadra: instruktor nauki jazdy Pełna dokumentacja z oznaczeniami POKL i UE z EFS oraz hasłem człowiek - najlepsza inwestycja ( listy obecności, harmonogramy szkoleń, zaświadczenia).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 134237 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012

(-) Emilia Błaszczyk

p.o. Kierownika

Miejsko-Gminnego Ośrodka

Pomocy Społecznej

 

 

 
Lp. Nazwa dokumentu Opis dokumentu Pobierz




1 SIWZ Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

2012-06-20
2 Zał. Nr 1 Formularz ofertowy

2012-06-20
3 Zał. Nr 2 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania

2012-06-20
4 Zał. Nr 3 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne

2012-06-20
5 Zał. Nr 4 Wykaz osób

2012-06-20
6 Zał. Nr 5 Wykaz wykonanych usług

2012-06-20
7 Zał. Nr 6 Projekt umowy

2012-06-20
8 Zał. Nr 7 Oówiadczenie Art. 24 ust. 1 pkt 2 (osoby fizyczne)

2012-06-20
9 Zmiana SIWZ Zmiana treści SIWZ

2012-06-25
10 Zmiana SIWZ Zmiana treści SIWZ (2)

2012-06-27
11 Zał. Nr 6 Projekt umowy - zmiana

2012-06-27
12 Ogłoszenie Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

2012-06-27
13 Ogłoszenie Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

2012-07-20