Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poddębice , ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 43 678-25-80, faks 43 678 39 95.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poddebice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pocztowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pocztowych: 1) polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i dostarczaniu przesyłek o masie wagowej do 50g w obrocie krajowym i zagranicznym, 2) polegających na zwrotach do Zamawiającego przesyłek listowych o których mowa w pkt. 1 po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia odbiorcy. Szczegółowy zakres usług przedstawiony jest w załączniku nr 6 do SIWZ. Część 2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pocztowych: 1) polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i dostarczaniu przesyłek listowych o masie wagowej powyżej 50g w obrocie krajowym i zagranicznym, 2) polegających na zwrotach do Zamawiającego przesyłek listowych o których mowa w pkt. 3 po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia odbiorcy, 3) polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i dostarczaniu paczek pocztowych w obrocie krajowym, 4) polegających na zwrotach do Zamawiającego paczek, o których mowa w pkt. 5 po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia odbiorcy. Szczegółowy zakres usług przedstawiony jest w załączniku nr 6 do SIWZ. Część 3 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pocztowych: 1) polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i dostarczaniu przesyłek kurierskich, 2) polegających na zwrotach do Zamawiającego przesyłek kurierskich po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia odbiorcy. Szczegółowy zakres usług przedstawiony jest w załączniku nr 6 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0, 64.11.30.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada aktualne zezwolenie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2008 r. Nr 189, poz. 1159 z późn. zm) lub oświadczenie o ustawowym zwolnieniu z uzyskania w/w zezwolenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych 3) Formularz cenowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Termin obowiązywania umowy określony w §7 umowy może ulec skróceniu w przypadku wyczerpania kwoty, o której mowa w §3 ust. 6 umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poddebice.pl oraz poddebice.signform.pl/poddebice/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Poddębicach ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2012 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Poddębicach ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice Pokój nr: 116..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi pocztowe.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pocztowych: 1) polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i dostarczaniu przesyłek o masie wagowej do 50g w obrocie krajowym i zagranicznym, 2) polegających na zwrotach do Zamawiającego przesyłek listowych o których mowa w pkt. 1 po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia odbiorcy. Szczegółowy zakres usług przedstawiony jest w załączniku nr 6 do SIWZ..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi pocztowe.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pocztowych: 1) polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i dostarczaniu przesyłek listowych o masie wagowej powyżej 50g w obrocie krajowym i zagranicznym, 2) polegających na zwrotach do Zamawiającego przesyłek listowych o których mowa w pkt. 3 po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia odbiorcy, 3) polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i dostarczaniu paczek pocztowych w obrocie krajowym, 4) polegających na zwrotach do Zamawiającego paczek, o których mowa w pkt. 5 po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia odbiorcy. Szczegółowy zakres usług przedstawiony jest w załączniku nr 6 do SIWZ..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0, 64.11.30.00-1.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: usługi pocztowe.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pocztowych: 1) polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i dostarczaniu przesyłek kurierskich, 2) polegających na zwrotach do Zamawiającego przesyłek kurierskich po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia odbiorcy. Szczegółowy zakres usług przedstawiony jest w załączniku nr 6 do SIWZ..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Burmistrz Poddębic
(-) Piotr Sęczkowski
|
Lp. |
|
Nazwa dokumentu |
|
Opis dokumentu |
|
Pobierz |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
SIWZ |
|
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia |
|
|
|
|
|
|
|
|
2012-12-05 |
|
2 |
|
Zał. Nr 1 |
|
Formularz ofertowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
2012-12-05 |
|
3 |
|
Zał. Nr 2 |
|
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania |
|
|
|
|
|
|
|
|
2012-12-05 |
|
4 |
|
Zał. Nr 3 |
|
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne |
|
|
|
|
|
|
|
|
2012-12-05 |
|
5 |
|
Zał. Nr 4 |
|
Formularz cenowy część 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2012-12-05 |
|
6 |
|
Zał. Nr 4 |
|
Formularz cenowy część 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2012-12-05 |
|
7 |
|
Zał. Nr 4 |
|
Formularz cenowy część 3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2012-12-05 |
|
8 |
|
Zał. Nr 5 |
|
Projekt umowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
2012-12-05 |
|
9 |
|
Zał. Nr 6 |
|
Opis przedmiotu zamówienia |
|
|
|
|
|
|
|
|
2012-12-05 |
|
10 |
|
Wyjaśnienia treści SIWZ |
|
Wyjaśnienia treści SIWZ |
|
|
|
|
|
|
|
|
2012-12-12 |
|
11 |
|
Zmiana treści SIWZ |
|
Zmiana treści SIWZ (1) |
|
|
|
|
|
|
|
|
2012-12-12 |
|
12 |
|
Zał. Nr 5 |
|
Projekt umowy (zmiana) |
|
|
|
|
|
|
|
|
2012-12-12 |
|
13 |
|
Ogłoszenie |
|
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia |
|
|
|
|
|
|
|
|
2012-12-12 |
|
14 |
|
Zawiadomienie |
|
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania |
|
|
|
|
|
|
|
|
2012-12-20 |
|
|
|