Strona główna
Menu:
Urząd Miejski
Poradnik Interesanta Jak załatwić sprawe?
OGŁOSZENIA

PRZETARGI GMINNE

Ogłoszenie o zamówieniu - Rozbudowa infrastruktury publicznej wykorzystującej energię geotermalną z odwiertu Poddębice GT-2 do ogrzewania budynków

Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonanie robót budowlano-montażowych w ramach zadania pn. Utworzenie Publicznego Centrum Sportu i Rekreacji w Sworawie

Ogłoszenie o zamówieniu - Przebudowa drogi gminnej 111003 E

Ogłoszenie o zamówieniu - Dokończenie realizacji przedsięwzięcia pn. Kraina Bez Barier w Poddębicach - Rewitalizacja zespołu pałacowo - parkowego

Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonywanie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości

Zaproszenie do złożenia oferty na nadzór inwestorski

OGŁOSZENIA O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

OBWIESZCZENIA BURMISTRZA PODDĘBIC

Projekt Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Poddębice na lata 2008-2015

Informacja dla pracodawców zatrudniających młodocianych pracowników

Bezdomne zwierzęta z terenu gminy Poddębice oczekujące na nowego opiekuna

Porządek obrad XLV Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 11.01.2010r. godz. 12.00

PRZETARGI NA NIERUCHOMOŚCI, OGŁOSZENIA BURMISTRZA, INFORMACJE BURMISTRZA

Porządek obrad XLII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach w dniu 30 listopada 2009r. godz. 11.00

Ogłoszenia MGOPS

Planowany porządek obrad Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach

Porządek obrad XLVII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.04.2010r. godz. 13

Obwieszczenie Komisji Okręgowej z dnia 14.03.2011r.

Archiwum 2007

Archiwum 2010

Obwieszczenia Wójta Gminy Dalików

Archiwum 2009

Porządek obrad XLI Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.10.2009r. godz. 14

Obwieszczenia inne

Archiwum 2013

Archiwum 2012

Archiwum 2008

Archiwum 2011

Oświadczenia majątkowe
Działalność Gminy
Jednostki organizacyjne Gminy Poddębice
Jednostki Pomocnicze Gminy
Mienie Komunalne
Współpraca i Kontakty
Budżet
Plany i Programy
BIP
Prawo
Rejestr Instytucji Kultury
Wybory
Podmioty:

Redaktor strony
Arkadiusz Charuba
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2014-01-20 17:25
Ostatnia zmiana: 2014-02-25 15:29
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:970
Wszystkie strony:1783947

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
telefon: (0-43) 6782580
fax: (0-43) 6783995
e-mail: gmina@poddebice.pl
strona: www.poddebice.pl



Ogłoszenie o zamówieniu - Przebudowa drogi gminnej 111003 E



 
Poddębice: Przebudowa drogi gminnej 111003 E odcinek Dzierzązna- Izabela- Balin (droga wojewódzka nr 473) oraz drogi Izabela - Borzewisko, o łącznej długości 4,8734 km
Numer ogłoszenia: 22678 - 2014; data zamieszczenia: 20.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poddębice , ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 43 678-25-80, faks 43 678 39 95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poddebice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej 111003 E odcinek Dzierzązna- Izabela- Balin (droga wojewódzka nr 473) oraz drogi Izabela - Borzewisko, o łącznej długości 4,8734 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej 111003 E odcinek Dzierzązna- Izabela- Balin droga wojewódzka nr 473 ) oraz drogi Izabela - Borzewisko, o łącznej długości 4,8734 km, obejmująca wykonanie: 1) Przebudowy drogi gminnej nr 111003 E( poprzedni nr drogi 370503) łączącej drogę powiatową nr 3710 E ( Łyszkowice- Dzierzązna- Krępa ) z drogą wojewódzką nr 473 ( Łask-Koło) długości 4,368,18 km 2) Przebudowy drogi Izabela - Borzewisko odcinek o długości 505,22 m Zakres prac, o których mowa w ust. 1 obejmuje wykonanie w szczególności następujących robót : Odcinek drogi gminnej nr 111003 E ( poprzedni nr drogi 370503) łączący drogę powiatową nr 3710 E ( Łyszkowice- Dzierzązna- Krępa ) z drogą wojewódzką nr 473 ( Łask-Koło): 1) wykonanie koryta o głębokości 10 cm na całej szerokości jezdni 2) wykonanie warstwy odsączającej grubości 10 cm po zagęszczeniu 3) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne 4) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego magmowego frakcji 0-64 mm grubość warstwy po zagęszczeniu 12 cm 5) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego magmowego frakcji 0-31,5 mm grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm 6) wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno - asfaltowej grubości 4 cm 7) wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno -asfaltowej grubości 4 cm 8) wykonanie krawężnika betonowego 15x30 na ławie betonowej B-20 z oporem 9) wykonanie obrzeży betonowych 8x30 na ławie betonowej 10) wykonanie chodnika z kostki betonowej grub. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 4 cm oraz podbudowie grub. 15 cm z kruszywa łamanego magmowego 0-31,5 mm 11) wykonanie przepustów pod zjazdami z rur HDPE o średnicy 40 cm wraz z nawierzchnią z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm, grubości 15 cm po zagęszczeniu 12) wykonanie ławy fundamentowej z wirowej pod przepustem z wyprofilowaniem i zagęszczeniem 13) wykonanie części przelotowej przepustu o średnicy 50 cm na włączeniu z dr. woj. 473 14) odbudowa wlotów ( wylotów) prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych 15) wykonanie ścianek czołowych prefabrykowanych 16) wykonanie robót ziemnych - kopanie rowów przydrożnych 17) wykonanie oczyszczenia rowów z wyprofilowaniem dna i skarp, grubość namułu 20 cm 18) plantowanie skarp i dna wykopów wykonywanych ręcznie 19) wykonanie nawierzchni gruntowych z mieszanek piaszczysto gliniastych, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm na poszerzeniach do 2,5 m ( pobocza) 20) roboty pomiarowe 21) wytyczenie punktów głównych trasy i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza 22) mechaniczne karczowanie krzaków średnich z wywozem karpiny 23) wywóz gałęzi na odl. do 5 km 24) karczowanie pni z wywozem 25) ustawienie słupków do znaków o średnicy 50 mm 26) montaż znaków drogowych 27) budowa systemu aktywnej informacji wizualnej wraz z oświetleniem przejścia dla pieszych zasilane z baterii słonecznych zamontowane na wysięgniku nad drogą - D6 28) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego 29) montaż punktowych elementów odblaskowych 30 ) montaż barier ochronnych łańcuchowych U - 12b podwójnych o rozstawie słupków o średnicy 60 mm co 1,5 m 31) montaż lamp oświetleniowych, sodowych, wysokoprężnych z kloszem z poliwęglanu o mocy 100 W i obudowie tłoczonej z blachy aluminiowej 32) zabudowa reperów 33) wykonanie przepustu z rur ochronnych PCV na głębokości 1,1 m 34 ) montaż barier sprężystych Odcinek: drogi Izabela - Borzewisko 1) wykonanie koryta o głębokości 10 cm na całej szerokości jezdni 2) wykonanie warstwy odsączającej grubości 10 cm po zagęszczeniu 3) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne 4) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego magmowego frakcji 0-64 mm grubość warstwy po zagęszczeniu 12 cm 5) wykonanie górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego magmowego frakcji 0-31,5 mm grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm 6) wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno - asfaltowej grubości 4 cm 7) wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno -asfaltowej grubości 4 cm 8) przełożenie istniejącego przepustu o średnicy 50 cm z wymianą uszkodzonych kręgów 9) wykonanie ścianek czołowych prefabrykowanych 10) roboty ziemne koparkami - kopanie rowów 11) plantowanie skarp i dna wykopów wykonywanych ręcznie 12) wykonanie nawierzchni gruntowych z mieszanek piaszczysto gliniastych, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm na poszerzeniach do 2,5 m ( pobocza) 13) roboty pomiarowe 14) wytyczenie punktów głównych trasy i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza 15) mechaniczne karczowanie krzaków średnich z wywozem karpiny 16) karczowanie pni o średnicy 75 cm z wywozem 17) ustawienie słupków do znaków o średnicy 50 mm 18) montaż znaków drogowych 19) zabudowa reperów f) montaż barier sprężystych SP-05 Wykonawca w swojej ofercie winien ująć koszt czynności, robót, lub innego rodzaju detali nieobjętych niniejszą dokumentacją przetargową, czy specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, jeśli są one niezbędne z punktu widzenia poprawności wykonania robót i celu jakiemu mają służyć. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1, 45.23.32.61-6, 45.11.12.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 50 000,00 zł, słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku wymienionych poniżej formach: 3.1 w pieniądzu, 3.2 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3 w gwarancjach bankowych, 3.4 w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr: 33 9263 0000 0000 0013 2000 0007 Banku Spółdzielczego w Poddębicach. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Kserokopię potwierdzenia złożenia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w innych formach, zgodnie z punktem 3.2 - 3.5 należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty) 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej dokument gwarancyjny winien spełniać poniższe wymogi: 6.1 mieć postać gwarancji bezwarunkowej, tj. gwarancji umożliwiającej wypłatę sumy gwarancyjnej na pierwsze żądanie Zamawiającego, 6.2 być ważny do czasu upływu terminu związania ofertą, 6.3 określać beneficjenta - zamawiającego, 6.4 winno wynikać, iż określona kwota pieniężna stanowi zabezpieczenie niezbędne do wzięcia udziału przez wykonawcę w konkretnym postępowaniu, oraz że w przypadku nie wywiązania się przez wykonawcę z warunków wskazanych w gwarancji na rzecz zamawiającego przekazana zostanie gwarantowana kwota, 6.5 treść gwarancji winna ściśle odpowiadać przesłankom wymienionym w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 8. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże w wykazie robót budowlanych zadania potwierdzające spełnienie warunku wiedzy i doświadczenie tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie/przebudowie obiektów odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym będących przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł. w ramach, której wykonywane były roboty drogowe. Wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedłoży dokumenty potwierdzające, że robota budowlana, o której mowa powyżej została wykonana w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończona. Dowodami, o których mowa powyżej są poświadczenia lub inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia w niniejszym postępowaniu dopuszczalne jest złożenie zamiast poświadczeń, o których mowa powyżej, dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadą sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Jeżeli roboty budowlane wykazane w wykazie zostały wykonane na rzecz zamawiającego Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunków dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje bądź będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, posiadającymi wymagane polskim prawem budowlanym uprawnienia danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie spełniającymi co najmniej następujące wymagania tj: co najmniej 1 osoba posiadającą uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w zakresie robót drogowych, co najmniej 1 osoba posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunków dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. Formularz cenowy- wypełniony i podpisany przez wykonawcę. Potwierdzenie wniesienia wadium. (zgodnie z zapisami w cz. VIII SIWZ) . Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (w części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów oraz wynagrodzenia), na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków: 1) wystąpi konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy a zmiany te będące korzystnymi dla Zamawiającego, zarazem ułatwią lub przyspieszą wykonanie przedmiotu umowy, 2) wystąpi konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek działania siły wyższej; 3) zostanie stwierdzona konieczność zaniechania wykonania robót budowlanych, powodująca zmniejszenie przedmiotu umowy i wynagrodzenia o kwotę stanowiącą równoważność zaniechanych robót. 2. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia Zamawiającego. 3. Za okoliczności siły wyższej uznaje się między innymi: pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie energetyczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich powstające poza kontrolą stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec. 4. Zaistnienie siły wyższej powinno być udokumentowane przez Stronę powołującą się na nią. 5. Wstrzymanie robót z powodu określonych powyżej winno być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru. Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki atmosferyczne typowe (właściwe dla danej pory roku i miesiąca), lub zła organizacja robót nie uzasadnia zmiany umowy. 6. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poddebice.pl oraz poddebice.signform.pl/poddebice/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Poddębicach ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2014 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miejski w Poddębicach ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice, pokój nr 116.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


 

 

 Burmistrz Poddębic
 (-) Piotr Sęczkowski
 
 
Lp. Nazwa dokumentu Opis dokumentu Pobierz




1 SIWZ Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

2014-01-20
2 Zał. Nr 1 Formularz ofertowy wykonawcy

2014-01-20
3 Zał. Nr 2 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania

2014-01-20
4 Zał. Nr 3 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne

2014-01-20
5 Zał. Nr 4 Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej

2014-01-20
6 Zał. Nr 5 Wykaz robót budowlanych

2014-01-20
7 Zał. Nr 6 Formularz cenowy

2014-01-20
8 Zał. Nr 6 Formularz cenowy

2014-01-20
9 Zał. Nr 7 Projekt umowy

2014-01-20
10 Zał. Nr 8 Oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia

2014-01-20
11 Zał. Nr 9 Opis przedmiotu zamówienia

2014-01-20
12 Zał. Nr 9 Opis przedmiotu zamówienia

2014-01-20
13 Zał. Nr 10 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia

2014-01-20
14 Wyjaśnienia treści SIWZ Wyjaśnienia treści SIWZ (1)

2014-01-28
15 Zmiana treści SIWZ Zmiana treści SIWZ (1)

2014-01-28
16 Ogłoszenie Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

2014-01-28
17 Wyjaśnienia treści SIWZ Wyjaśnienia treści SIWZ (2)

2014-01-30
18 Zmiana treści SIWZ Zmiana treści SIWZ (2)

2014-01-30
19 Zał. Nr 1 Formularz ofertowy wykonawcy - po zmianach

2014-01-30
20 Zał. Nr 7 Projekt umowy - po zmianach

2014-01-30
21 Ogłoszenie Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (2)

2014-01-30
22 Ogłoszenie Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

 

2014-02-25