Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Burmistrz Poddębic
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
podinspektor w Referacie Finansowym ( II )
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie średnie,
2) co najmniej 5-letni staż pracy,
3) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
4) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
5) nieposzlakowana opinia
2. Wymagania dodatkowe:
1) co najmniej 5-letni staż pracy w administracji samorządowej,
2) co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie księgowości budżetowej.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Prowadzenie rejestru wpływających faktur i rachunków .
2) Terminowe przygotowanie dokumentów stanowiących podstawę sporządzanych poleceń przelewów zapłaty.
3) Uzgadnianie uruchamianych środków budżetowych z planem finansowym i ewidencją księgową.
4) Uzgadnianie dokumentów stanowiących podstawę dokonywanych wydatków z wyciągami bankowymi .
5) Uzgadnianie uruchamianych środków budżetowych z planem finansowym i ewidencją księgową.
6) Prowadzenie spraw związanych z obsługą finansową ZFŚS.
7) Prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych i pozostałych środków trwałych w użytkowaniu .
8) Rozliczanie inwentaryzacji.
9) Dokonywanie przeszacowania i umarzania środków trwałych.
10) Uzgadnianie prawidłowości wpływów z tytułu wydawanych posiłków w stołówkach .
11) Ewidencjonowanie i rozliczanie druków ścisłego zarachowania.
12) Prowadzenie całokształtu spraw w zakresie obsługi Pracowniczej Kasy Zapomogowo Pożyczkowej.
4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV) ze szczególnym uwzględnieniem , przebiegu pracy zawodowej (okresy zatrudnienia i zajmowane stanowiska pracy),
3) ksero dokumentu poświadczającego wykształcenie,
4) ksero innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i
umiejętnościach,
5) kserokopie świadectw pracy,
6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych),
7) zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym
stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania wstępne).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Poddębicach ul. Łódzka 17/21 pok.106 (I piętro) lub pocztą elektroniczną na adres gmina@poddebice.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Referacie Finansowym ( II )” w terminie do dnia 20 września 2007 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Poddębicach po dniu 20 września 2007 r. nie będą rozpatrywane.
List motywacyjny i życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.)”.
Poddębice dnia 2007-09-05
Burmistrz
Piotr Sęczkowski
|