Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Burmistrz Poddębic
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
podinspektor w Referacie Finansowym
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie średnie,
2) co najmniej 5-letni staż pracy,
3) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
4) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
5) nieposzlakowana opinia
2. Wymagania dodatkowe:
1) co najmniej 5-letni staż pracy w jednostce samorządowej,
2) co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie księgowości budżetowej.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- zadania główne:
1) prowadzenie rejestru wpływających faktur i rachunków;
2) terminowe przygotowanie dokumentów stanowiących podstawę sporządzanych poleceń przelewów zapłaty;
3) uzgadnianie uruchamianych środków budżetowych z planem finansowym i ewidencją księgową;
4) uzgadnianie dokumentów stanowiących podstawę dokonywanych wydatków z wyciągami bankowymi;
5) uzgadnianie uruchamianych środków budżetowych z planem finansowym i ewidencją księgową;
6) prowadzenie spraw związanych z obsługą finansową ZFŚS;
7) prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych i pozostałych środków trwałych w użytkowaniu;
8) rozliczanie inwentaryzacji;
9) dokonywanie przeszacowania i umarzania środków trwałych;
10) uzgadnianie prawidłowości wpływów z tytułu wydawanych posiłków w stołówkach;
11) ewidencjonowanie i rozliczanie druków ścisłego zarachowania;
12) prowadzenie całokształtu spraw w zakresie obsługi Pracowniczej Kasy Zapomogowo Pożyczkowej;
13) wykonywanie innych prac zleconych przez Burmistrza i Kierownika Referatu;
- zadania okresowe:
1) opracowywanie materiałów do projektu budżetu Gminy w części dotyczącej zakresu
działania na stanowisku pracy;
2) inicjowanie przedsięwzięć organizacyjnych w celu usprawnienia własnej pracy;
3) opracowywanie materiałów stanowiących podstawę stałej aktualizacji stron Biuletynu
Informacji Publicznej w części dotyczącej swojego zakresu działania;
4) przygotowywanie okresowych analiz, informacji i sprawozdań.
4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV) ze szczególnym uwzględnieniem , przebiegu pracy zawodowej (okresy
zatrudnienia i zajmowane stanowiska pracy),
3) ksero dokumentu poświadczającego wykształcenie,
4) ksero innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i
umiejętnościach,
5) kserokopie świadectw pracy,
6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (w przypadku
zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych),
7) zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym
stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania
wstępne).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Poddębicach ul. Łódzka 17/21 pok.116 (I piętro) lub pocztą elektroniczną na adres gmina@poddebice.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Referacie Finansowym” w terminie do dnia 4 lutego 2008 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Poddębicach po dniu 4 lutym 2008 r. nie będą rozpatrywane.
List motywacyjny i życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.)”.
Poddębice dnia 2008-01-17
BURMISTRZ
Piotr Sęczkowski