Strona główna
Menu:
Urząd Miejski
Poradnik Interesanta Jak załatwić sprawe?
OGŁOSZENIA

PRZETARGI GMINNE

OGŁOSZENIA O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

Nabór na wolne stanowisko podinspektora w Referacie Promocji Gminy i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Poddębicach

Archiwum 2010

Archiwum 2009

Archiwum 2008

Archiwum 2007

OBWIESZCZENIA BURMISTRZA PODDĘBIC

Projekt Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Poddębice na lata 2008-2015

Informacja dla pracodawców zatrudniających młodocianych pracowników

Bezdomne zwierzęta z terenu gminy Poddębice oczekujące na nowego opiekuna

Porządek obrad XLV Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 11.01.2010r. godz. 12.00

Porządek obrad XLII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach w dniu 30 listopada 2009r. godz. 11.00

PRZETARGI NA NIERUCHOMOŚCI, OGŁOSZENIA BURMISTRZA, INFORMACJE BURMISTRZA

Ogłoszenia MGOPS

Planowany porządek obrad Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach

Porządek obrad XLVII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.04.2010r. godz. 13

Obwieszczenie Komisji Okręgowej z dnia 14.03.2011r.

Archiwum 2010

Archiwum 2007

Obwieszczenia Wójta Gminy Dalików

Archiwum 2009

Porządek obrad XLI Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.10.2009r. godz. 14

Obwieszczenia inne

Archiwum 2013

Archiwum 2012

Archiwum 2008

Archiwum 2011

Oświadczenia majątkowe
Działalność Gminy
Jednostki organizacyjne Gminy Poddębice
Jednostki Pomocnicze Gminy
Mienie Komunalne
Współpraca i Kontakty
Budżet
Plany i Programy
BIP
Prawo
Rejestr Instytucji Kultury
Wybory
Podmioty:

Redaktor strony
admin admin
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2005-11-04 16:20
Ostatnia zmiana: 2008-07-15 20:55
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:28332
Wszystkie strony:1784387

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
telefon: (0-43) 6782580
fax: (0-43) 6783995
e-mail: gmina@poddebice.pl
strona: www.poddebice.pl


OGŁOSZENIA O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE


 

 

 

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

 
 
Burmistrz Poddębic

 

 

 

 

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

 
 

 

podinspektor w Referacie Finansowym

 

 

 

1. Wymagania niezbędne:

 

 

     1) wykształcenie średnie,

 

 

     2) co najmniej 5-letni staż pracy,

     3) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

 

     4) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,

 

 

     5) nieposzlakowana opinia

 

 

 

2. Wymagania dodatkowe:

  
   1)  co najmniej 5-letni staż pracy w  jednostce samorządowej,


   2)  co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie księgowości budżetowej.

 

 

 

 

 

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

       - zadania główne:

 

 

1)      prowadzenie rejestru wpływających faktur i rachunków;

 

 

 

2)   terminowe przygotowanie dokumentów stanowiących podstawę sporządzanych poleceń przelewów zapłaty;

 

 

 

3)      uzgadnianie uruchamianych środków budżetowych z planem finansowym i ewidencją księgową;

 

 

 

4) uzgadnianie dokumentów stanowiących podstawę dokonywanych wydatków z wyciągami bankowymi;

 

 

 

5)      uzgadnianie uruchamianych środków budżetowych z planem finansowym i ewidencją księgową;

 

 

 

6)      prowadzenie spraw związanych z obsługą finansową ZFŚS;

 

 

 

7)      prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych i pozostałych środków trwałych w użytkowaniu;

 

 

 

8)      rozliczanie inwentaryzacji;

 

 

 

9)      dokonywanie przeszacowania i umarzania środków trwałych;

 

 

 

10)  uzgadnianie prawidłowości wpływów z tytułu wydawanych posiłków w stołówkach;

 

 

 

11)  ewidencjonowanie i rozliczanie druków ścisłego zarachowania;

 

 

 

12)  prowadzenie całokształtu spraw w zakresie obsługi Pracowniczej Kasy Zapomogowo Pożyczkowej;

 

 

 

13)  wykonywanie innych prac zleconych przez Burmistrza i Kierownika Referatu;


  - zadania okresowe:

 

 

 

 

1) opracowywanie materiałów do projektu budżetu Gminy w części dotyczącej zakresu działania na stanowisku pracy;

 

 

2) inicjowanie przedsięwzięć organizacyjnych w celu usprawnienia własnej pracy;

 

 

3) opracowywanie materiałów stanowiących podstawę stałej aktualizacji stron Biuletynu Informacji Publicznej w części dotyczącej swojego zakresu działania;

 

 

4) przygotowywanie okresowych analiz, informacji i sprawozdań.



4. Wymagane dokumenty:

 

 

 

  1) list motywacyjny,


 2) życiorys (CV) ze szczególnym uwzględnieniem , przebiegu pracy zawodowej    (okresy zatrudnienia i zajmowane stanowiska pracy),

 

 

 

 

  3) ksero dokumentu poświadczającego wykształcenie,


  4) ksero innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

     5) kserokopie świadectw pracy,

 

 

 

   6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (w przypadku

 

 

 

       zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych),

 

 

 

   7) zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na  określonym  

stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania  

wstępne).


             Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Poddębicach ul. Łódzka 17/21 pok.116 (I piętro) lub pocztą elektroniczną na adres gmina@poddebice.pl w przypadku  posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora  w Referacie Finansowym” w terminie do dnia 4 lutego 2008 r.


Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Poddębicach po dniu 4 lutym 2008 r. nie będą rozpatrywane.

 

 

 

 

        List motywacyjny i życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych  (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.)”.



 

 

Poddębice dnia 2008-01-17

 

 

 

                                                                                                                                   BURMISTRZ

 

 

 

                                                                                                                               Piotr Sęczkowski