Strona główna
Menu:
Urząd Miejski
Poradnik Interesanta Jak załatwić sprawe?
OGŁOSZENIA

PRZETARGI GMINNE

OGŁOSZENIA O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

OBWIESZCZENIA BURMISTRZA PODDĘBIC

Projekt Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Poddębice na lata 2008-2015

Informacja dla pracodawców zatrudniających młodocianych pracowników

Bezdomne zwierzęta z terenu gminy Poddębice oczekujące na nowego opiekuna

Porządek obrad XLV Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 11.01.2010r. godz. 12.00

Porządek obrad XLII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach w dniu 30 listopada 2009r. godz. 11.00

PRZETARGI NA NIERUCHOMOŚCI, OGŁOSZENIA BURMISTRZA, INFORMACJE BURMISTRZA

Ogłoszenia MGOPS

Planowany porządek obrad Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach

Porządek obrad XLVII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.04.2010r. godz. 13

Obwieszczenie Komisji Okręgowej z dnia 14.03.2011r.

Archiwum 2007

Archiwum 2010

Obwieszczenia Wójta Gminy Dalików

Archiwum 2009

Porządek obrad XLI Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.10.2009r. godz. 14

Obwieszczenia inne

Archiwum 2013

Ogłoszenie o zamówieniu - Świadczenie usług polegających na utworzeniu oraz prowadzeniu Gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych.

Ogłoszenie o zamówieniu - Świadczenie usług polegających na utworzeniu oraz prowadzeniu Gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych

Ogłoszenie o zamówieniu - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym.

Ogłoszenie o zamówieniu - Świadczenie usług polegających na utworzeniu oraz prowadzeniu Gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych.

Ogłoszenie o zamówieniu - Kompleksowe ubezpieczenie pojazdów Gminy Poddębice

Ogłoszenie o zamówieniu - Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych

Ogłoszenie o zamówieniu - Udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 1 900 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego

Ogłoszenie o zamówieniu - Kraina Bez Barier w Poddębicach - Rewitalizacja zespołu pałacowo - parkowego

Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonanie robót budowlano - montażowych w ramach zadania pn. Rozbudowa infrastruktury publicznej wykorzystującej energię geotermalną z odwiertu Poddębice GT-2 do ogrzewan

Ogłoszenie o zamówieniu - Odławianie oraz opieka nad bezdomnymi zwierzętami z terenu gminy Poddębice

Ogłoszenie o zamówieniu - Zarządzanie budynkami mieszkalnymi i innymi budynkami, lokalami mieszkalnymi, socjalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność Gminy Poddębice

Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonanie robót budowlano-montażowych w ramach zadania pn. Utworzenie Publicznego Centrum Sportu i Rekreacji w Sworawie.

Ogłoszenie o zamówieniu - Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Poddębice wraz z podległymi jednostkami.

Ogłoszenie o zamówieniu - Dostawa paliwa dla Gminy Poddębice

Ogłoszenie o zamówieniu - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym

Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonywanie usługi w zakresie wielobranżowego Inspektora Nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego

Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonanie robót budowlano-montażowych w ramach zadania pn. Utworzenie Publicznego Centrum Sportu i Rekreacji w Sworawie

Ogłoszenie o zamówieniu - Promocja poddębickiej marki KRAINA BEZ BARIER w Poddębicach - modelowego rozwiązania dla osób niepełnosprawnych, obejmującej organizację sympozjum ...

Ogłoszenie o zamówieniu - Przebudowa drogi gminnej Nr 111012 E

Ogłoszenie o zamówieniu - Udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 5 000 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego

Ogłoszenie o zamówieniu - Organizacja i przeprowadzenie imprezy masowej

Ogłoszenie o zamówieniu - Świadczenie usługi w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie Gminy Poddębice

Ogłoszenie o zamówieniu - Świadczenie usług odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Poddębice

Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonanie robót budowlano-montażowych na zadaniu inwestycyjnym

Ogłoszenie o zamówieniu - Przebudowa sieci oświetlenia ulicznego w Poddębicach

Ogłoszenie o zamówieniu - Usługi pocztowe .

Archiwum 2012

Archiwum 2008

Archiwum 2011

Oświadczenia majątkowe
Działalność Gminy
Jednostki organizacyjne Gminy Poddębice
Jednostki Pomocnicze Gminy
Mienie Komunalne
Współpraca i Kontakty
Budżet
Plany i Programy
BIP
Prawo
Rejestr Instytucji Kultury
Wybory
Podmioty:

Redaktor strony
Arkadiusz Charuba
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2013-07-29 15:25
Ostatnia zmiana: 2014-01-27 16:54
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:813
Wszystkie strony:1784068

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
telefon: (0-43) 6782580
fax: (0-43) 6783995
e-mail: gmina@poddebice.pl
strona: www.poddebice.pl



Ogłoszenie o zamówieniu - Promocja poddębickiej marki KRAINA BEZ BARIER w Poddębicach - modelowego rozwiązania dla osób niepełnosprawnych, obejmującej organizację sympozjum ...



 

Kraina Bez Barier

 

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Fundusze Europejskie dla rozwoju regionu łódzkiego

 
Poddębice: Promocja poddębickiej marki KRAINA BEZ BARIER w Poddębicach - modelowego rozwiązania dla osób niepełnosprawnych, obejmującej organizację sympozjum oraz przygotowanie materiałów promocyjnych
Numer ogłoszenia: 301364 - 2013; data zamieszczenia: 29.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poddębice , ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 43 678-25-80, faks 43 678 39 95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poddebice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja poddębickiej marki KRAINA BEZ BARIER w Poddębicach - modelowego rozwiązania dla osób niepełnosprawnych, obejmującej organizację sympozjum oraz przygotowanie materiałów promocyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w ramach projektu Promocja poddębickiej marki KRAINA BEZ BARIER w Poddębicach - modelowego rozwiązania dla osób niepełnosprawnych, obejmującej następujące zadania: 1) Zadanie nr 1. Organizacja sympozjum otwierającego II Poddębickie Spotkania w Krainie Bez Barier - pn. Rola Samorządu Terytorialnego w kształtowaniu środowiska sprzyjającego osobom niepełnosprawnym, na podstawie przygotowanego programu, w dniu 11 października 2013 roku w Centrum Turystyki i Rekreacji w Byczynie, w tym: a) zapewnienie przynajmniej pięciu prelegentów, w tym jeden prowadzący sympozjum oraz jeden tłumacz języka migowego - ekspertów z zakresu tematyki osób niepełnosprawnych, zaakceptowanych przez Zamawiającego; b) zapewnienie sprzętu multimedialnego wraz z transportem, montażem i obsługą: - rzutnik, zapewniający dobrą widzialność w jasnych pomieszczeniach, - laptop z dostępem do internetu, z oprogramowaniem umożliwiającym wyświetlanie prezentacji multimedialnych, - nagłośnienie konferencyjne o mocy minimum 1,5 kW mocy muzycznej na jedną stronę (konieczne dwie strony stereo) wraz z niezbędnym osprzętem: mikser dźwiękowy, końcówki mocy, odsłuchy, niezbędne okablowanie, - cztery mikrofony zapewniające dobrą jakość przekazu dźwięku, klasą odpowiednie do jakości nagłośnienia i przeprowadzenia imprezy, - wskaźnik laserowy; c) zaproszenie do udziału minimum 3 przedstawicieli samorządów z terenu Województwa Łódzkiego, minimum 5 przedstawicieli stowarzyszeń lub fundacji zajmujących się tematyką spójną z celami projektu, minimum 2 przedstawicieli organizacji turystycznych, minimum 5 przedstawicieli środowiska osób niepełnosprawnych; d) przygotowanie programu sympozjum (program sympozjum powinien uwzględniać od 30 do 60 minut w trakcie trwania sympozjum do dyspozycji Zamawiającego, czas trwania sympozjum: co najmniej 4 godziny). 2) Zadanie nr 2. Przygotowanie materiałów promocyjnych, w tym: a) opracowanie prezentacji multimedialnej: - prezentacja w trzech wersjach językowych: polskiej, angielskiej, niemieckiej powinna zawierać następujące elementy: tekst, grafika, materiał fotograficzny, podkład muzyczny, lektorski, filmy, animacje, montaż cyfrowy oraz zawierać informację i charakterystykę projektu Kraina Bez Barier, - Wykonawca przygotuje scenariusz prezentacji przy pomocy odpowiednich programów i technik w oparciu o materiały przekazane przez Zamawiającego po podpisaniu umowy, - czas trwania prezentacji: od 3 do 5 minut; b) ulotka informacyjna - 2000 szt., projekt i druk, ulotka A4 składana do A5, kreda mat 200 g, druk 4+4, lakier, offset zabezpieczający 1+1, bindowanie, falcowanie, pakowanie po 100 szt. w papier pakowy; c) baner - 2 szt., banery zewnętrzne, projekt i druk full kolor, mocowanie oczkowe, wymiary 1500x3000 mm; d) roll-up - 1 szt., roll-up dwustronny, projekt i druk full kolor, z mechanizmem zwijającym, wymiary ok. 1000x2200 mm, torba transportowa; e) materiały prezentujące logotyp Kraina Bez Barier - plakaty 300 szt., projekt i druk, plakaty formatu B2, kreda mat 200 g, druk 4+0, lakier offset zabezpieczający, taśma dwustronna na wszystkich rogach zapewniająca sprawne przymocowanie plakatu w ramkach oraz na powierzchniach suchych, projekt zgodny z materiałami promocyjnymi Krainy Bez Barier; f) spot telewizyjny o projekcie - 30 sek. - 7 emisji na antenie Telewizji Polskiej o zasięgu regionalnym: - tematyka spotu związana z projektem Kraina Bez Barier oraz sympozjum, spot zrealizowany na podstawie wybranych obiektów Gminy Poddębice, propozycje miejsc do sfilmowania podane zostaną po podpisaniu umowy, - scenariusz spotu przygotowany przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego, - scenariusz powinien posiadać czytelną strukturę, precyzyjnie określać poszczególne ujęcia i rodzaj oprawy graficznej użytej oraz tekst lektorski, grafika może być zmiksowana ze zdjęciami plenerowymi, muzyka powinna być dopasowana do obrazu, mieć wyrazistą dynamiczną ścieżkę dźwiękową, - spot powinien być dostosowany technicznie do emisji zarówno na kanałach telewizyjnych nadawanych drogą naziemną i satelitarną, - termin emisji Wykonawca uzgodni z Zamawiającym, emisja powinna się odbyć w dowolny dzień tygodnia w prime time, nie później niż w dniu sympozjum; g) reklama w tygodniku - o nakładzie nie mniejszym niż 2000 szt., 1/2 strony, 1 emisja w prasie o zasięgu regionalnym; h) reklama w prasie codziennej - o nakładzie nie mniejszym niż 30000 szt., 1/2 strony, 1 emisja w prasie o zasięgu regionalnym; i) ogłoszenie w prasie codziennej - o nakładzie nie mniejszym niż 30000 szt., 1/4 strony, 1 emisja w prasie o zasięgu regionalnym; j) spot telewizyjny - 12 min. reportaż - 2 emisje na antenie Telewizji Polskiej o zasięgu regionalnym: - tematyka reportażu związana z projektem Kraina Bez Barier i sympozjum, reportaż zrealizowany na podstawie wybranych obiektów Gminy Poddębice, propozycje miejsc do sfilmowania podane zostaną po podpisaniu umowy, - scenariusz reportażu przygotowany przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego, - scenariusz powinien posiadać czytelną strukturę, precyzyjnie określać poszczególne ujęcia i rodzaj oprawy graficznej użytej oraz tekst lektorski, grafika może być zmiksowana ze zdjęciami plenerowymi, muzyka powinna być dopasowana do obrazu, mieć wyrazistą dynamiczną ścieżkę dźwiękową, dziennikarza prowadzącego reportaż, - reportaż powinien być dostosowany technicznie do emisji zarówno na kanałach telewizyjnych nadawanych drogą naziemną i satelitarną, - terminy emisji Wykonawca uzgodni z Zamawiającym, emisje powinny się odbyć w dowolny dzień tygodnia w prime time, w terminie nie dłuższym niż 21 dni po zakończeniu sympozjum. Wszystkie materiały promocyjne objęte zamówieniem powinny być oznakowane zgodnie z zasadami promocji projektów dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013. Dodatkowo materiały promocyjne powinny być oznakowane logo Krainy Bez Barier lub Gminy Poddębice. Z chwilą przekazania Zamawiającemu materiałów promocyjnych Wykonawca przenosi na Zamawiającego prawa autorskie majątkowe na wszelkich polach eksploatacji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 32.32.13.00-2, 22.10.00.00-1, 22.81.50.00-6, 39.29.41.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1 800,00 zł, słownie: jeden tysiąc osiemset złotych. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku wymienionych poniżej formach: 3.1 w pieniądzu, 3.2 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3 w gwarancjach bankowych, 3.4 w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr: 33 9263 0000 0000 0013 2000 0007 Banku Spółdzielczego w Poddębicach. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Kserokopię potwierdzenia złożenia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w innych formach, zgodnie z punktem 3.2 - 3.5 należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty) 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej dokument gwarancyjny winien spełniać poniższe wymogi: 6.1 mieć postać gwarancji bezwarunkowej, tj. gwarancji umożliwiającej wypłatę sumy gwarancyjnej na pierwsze żądanie Zamawiającego, 6.2 być ważny do czasu upływu terminu związania ofertą, 6.3 określać beneficjenta - zamawiającego, 6.4 winno wynikać, iż określona kwota pieniężna stanowi zabezpieczenie niezbędne do wzięcia udziału przez wykonawcę w konkretnym postępowaniu, oraz że w przypadku nie wywiązania się przez wykonawcę z warunków wskazanych w gwarancji na rzecz zamawiającego przekazana zostanie gwarantowana kwota, 6.5 treść gwarancji winna ściśle odpowiadać przesłankom wymienionym w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług zrealizowali co najmniej; jedną usługę dotyczącą przeprowadzenia projektu dla jednostek samorządu terytorialnego o charakterze informacyjno-promocyjnym, z uwzględnieniem konferencji, przygotowaniem key visual, opracowanie materiałów promocyjnych oraz produkcji spotu telewizyjnego, przy czym wartość brutto usługi wynosiła co najmniej 60 000,00 zł brutto. Usługa ta nie musi być wykonana w ramach jednego zadania. Jedną usługę dotycząca projektów dla jednostki samorządu terytorialnego o charakterze planowania i zakupu mediów oraz działań z zakresu public relations, przy czym wartość brutto usługi wynosiła co najmniej 20 000,00 zł brutto. Usługa ta nie musi być wykonana w ramach jednego zadania, Dowodami, o których mowa powyżej są poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dowodami, o których mowa powyżej są poświadczenia lub oświadczenie wykonawcy- jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o wykonaniu usługi. Jeżeli usługi wykazane w wykazie zostały wykonane na rzecz zamawiającego Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunków dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował odpowiednimi osobami składającymi się z co najmniej: specjalisty do spraw marketingu, promocji i reklamy, posiadającym co najmniej trzyletnie doświadczenie w tym zakresie, specjalisty do spraw planowania i zakupu mediów z co najmniej dwuletnim doświadczeniem w tym zakresie, specjalisty do spraw nowych mediów z minimum dwuletnim doświadczeniem zawodowym w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 80 000,00 zl, Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje środkami finansowymi na kwotę nie mniejszą niż 50 000, 00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę Potwierdzenie wniesienia wadium. (zgodnie z zapisami w cz. VIII SIWZ) . Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w części dotyczącej terminu i miejsca sympozjum oraz terminów emisji spotu telewizyjnego - 12 minutowy reportaż, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z przyczyn uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy i niezależnych od Wykonawcy. 2. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia. 3.Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz danych zawartych w ofercie. 4 Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poddebice.pl/ogłoszenia/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Poddębicach, ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2013 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miejski w Poddębicach, ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice, pok Nr 116.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Promocja poddębickiej marki KRAINA BEZ BARIER - modelowego rozwiązania dla osób niepełnosprawnych jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 - Oś priorytetowa III: Gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość, Działanie III.2: Podnoszenie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 
Burmistrz Poddębic
(-) Piotr Sęczkowski
 
Lp. Nazwa dokumentu Opis dokumentu Pobierz




1 SIWZ Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

2013-07-29
2 Zał. Nr 1 Formularz ofertowy

2013-07-29
3 Zał. Nr 2 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania

2013-07-29
4 Zał. Nr 3 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne

2013-07-29
5 Zał. Nr 4 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia

2013-07-29
6 Zał. Nr 5 Wykaz wykonywanych usług

2013-07-29
7 Zał. Nr 6 Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej

2013-07-29
8 Zał. Nr 7 Projekt umowy

2013-07-29
 
 
 
Lp. Nazwa dokumentu Opis dokumentu Pobierz




1 Wyjasnienia treści SIWZ
2013-08-02 18:01:41
2 Załącznik nr 1-formularz ofertowy
2013-08-02 18:02:14
3 Załącznik nr 2-oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
2013-08-02 18:03:02
4 Załącznik nr 3-oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
2013-08-02 18:05:14
5 Załącznik nr 4-wykaz osób
2013-08-02 18:05:54
6 Załącznik nr 5-wykaz wykonanych usług
2013-08-02 18:06:23
7 Załącznik nr 6-oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
2013-08-02 18:07:16
8 Zmiana treści SIWZ
2013-08-02 18:07:50
9 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
2013-08-02 18:09:37
10 Sprostowanie do zmiany treści SIWZ z dnia 02.08.2013r.
2013-08-05 15:56:04
11 Wyjaśnienia treści SIWZ (2)
2013-08-05 15:56:33
12 Zmiana treści SIWZ (2)
2013-08-05 15:56:57
13 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (2)
2013-08-05 15:57:30
14 Ogłoszenie Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
2013-09-12 14:54:30