Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Burmistrz Poddębic
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
podinspektor d/s zarządzania energią
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe,
2) co najmniej 1-letni staż pracy,
3) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
4) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
5) nieposzlakowana opinia
2. Wymagania dodatkowe:
1) wykształcenie wyższe w zakresie administracji publicznej,
2) znajomość tematyki odnawialnych źródeł energii oraz zarządzania energią (kursy,
szkolenia),
3) doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy unijnych.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) opracowanie, przyjęcie i wdrażanie Gminnego Programu Energetycznego i Rocznych Planów Działania mających na celu zaoszczędzenie energii zużywanej w budynkach komunalnych,
2) organizowanie Gminnych Dni Inteligencji Energii, których celem będzie programowanie poprawy efektywności energetycznej wśród mieszkańców i poszerzenie ich wiedzy w tym zakresie,
3) współpraca z krajowymi koordynatorami projektu MODEL i udział w szkoleniach mających na celu pomoc władzom lokalnym osiągnąć cele projektu,
4) aktywne uczestniczenie w międzynarodowym konkursie, w którym nagrodzony zostanie najlepszy „Modelowy specjalista do spraw zarządzania energią” i „Modelowe Miejskie Dni Inteligentnej Energii”,
5) analiza możliwości finansowania inwestycji energetycznych oraz odnawialnych źródeł energii,
6) promocja zrównoważonego zużycia energii oraz odnawialnych źródeł energii”.
4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV) ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej (okresy zatrudnienia i zajmowane stanowiska pracy),
3) ksero dokumentu poświadczającego wykształcenie,
4) ksero innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i
umiejętnościach,
5) kserokopie świadectw pracy,
6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (w przypadku
zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych),
7) zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym
stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania
wstępne).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Poddębicach ul. Łódzka 17/21 pok.116 (I piętro) lub pocztą elektroniczną na adres gmina@poddebice.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora d/s zarządzania energią” w terminie do dnia 24 września 2008 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Poddębicach po dniu 24 września 2008 r. nie będą rozpatrywane.
List motywacyjny i życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.)”.
Poddębice dnia 2008.09.05
Burmistrz Poddębic
Piotr Sęczkowski
|