Burmistrz Poddębic
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
inspektor w Referacie Finansowym
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe,
2) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
3) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
4) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
1) wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku finanse,
2) co najmniej 3-letni staż pracy w administracji publicznej w zakresie księgowości,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw w zakresie wypłaty wynagrodzeń i innych należności
wynikających ze stosunku pracy ,umów zlecenia, umów o dzieło a w szczególności:
1) prowadzenie dokumentacji stanowiącej podstawę dokonywanych wypłat,
2) sporządzanie list wynagrodzeń i innych wypłat,
3) rozliczanie i odprowadzanie podatku dochodowego od osób fizycznych ,
4) naliczanie i odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne,
5) przekazywanie pracownikom raportów o dokonanych potrąceniach,
6) sporządzanie deklaracji ZUS,
7) sporządzanie PIT,
8) sporządzanie druków RP-7,
9) sporządzanie rocznych kart płac pracowników,
10) przygotowywanie zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń pracowników.
2. Sporządzanie zbiorczych zestawień wynagrodzeń.
3.Prowadzenie dokumentacji zasiłków chorobowych, wychowawczych i
przygotowywanie dokumentów wypłat tych świadczeń i właściwe ich przechowywanie.
4. Uzgadnianie uruchamianych środków budżetowych dotyczących wynagrodzeń z
planem finansowym i ewidencją księgową .
5. Uzgadnianie w okresach sprawozdawczych zrealizowanych wydatków z jednostkami
organizacyjnymi gminy,
6. Sporządzanie sprawozdań finansowych z zakresu realizowanych czynności zgodnie z
obowiązującymi przepisami,
7. Sporządzanie okresowych analiz i informacji z realizacji budżetu z zakresu
realizowanych czynności,
8. Sporządzanie materiałów niezbędnych do projektu budżetu,
9. Realizacja innych zadań z zakresu księgowości budżetowej powierzonych przez
bezpośredniego przełożonego,
10. Uzgadnianie uruchamianych środków budżetowych z planem finansowym i ewidencją
księgową,
11. Wykonywanie innych prac zleconych przez Burmistrza i Kierownika Referatu.
4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV) ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej (okresy zatrudnienia i zajmowane stanowiska pracy),
3) ksero dokumentu poświadczającego wykształcenie,
4) ksero innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i
umiejętnościach,
5) kserokopie świadectw pracy,
6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (w przypadku
zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych),
7) zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym
stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania
wstępne).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Poddębicach ul. Łódzka 17/21 pok.116 (I piętro) lub pocztą elektroniczną na adres gmina@poddebice.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Referacie Finansowym” w terminie do dnia 8 grudnia 2008 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Poddębicach po dniu 8 grudnia 2008 r. nie będą rozpatrywane.
List motywacyjny i życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.)”.
Poddębice dnia 2008-11-20
Burmistrz Poddębic
Piotr Sęczkowski
|