Strona główna
Menu:
Urząd Miejski
Poradnik Interesanta Jak załatwić sprawe?
OGŁOSZENIA

PRZETARGI GMINNE

OGŁOSZENIA O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

OBWIESZCZENIA BURMISTRZA PODDĘBIC

Projekt Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Poddębice na lata 2008-2015

Informacja dla pracodawców zatrudniających młodocianych pracowników

Bezdomne zwierzęta z terenu gminy Poddębice oczekujące na nowego opiekuna

Porządek obrad XLV Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 11.01.2010r. godz. 12.00

Porządek obrad XLII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach w dniu 30 listopada 2009r. godz. 11.00

PRZETARGI NA NIERUCHOMOŚCI, OGŁOSZENIA BURMISTRZA, INFORMACJE BURMISTRZA

Ogłoszenia MGOPS

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Przeprowadzenie szkoleń

11. Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie o zamówieniu - Organizacja i przeprowadzenie doradztwa zawodowego, warsztatów interpersonalnych, szkoleń zawodowych i kursu prawa jazdy kat B dla klientów Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Sp

Ogłoszenie o zamówieniu - Organizacja i przeprowadzenie warsztatów interpersonalnych, szkoleń zawodowych i kursu prawa jazdy

Planowany porządek obrad Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach

Porządek obrad XLVII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.04.2010r. godz. 13

Obwieszczenie Komisji Okręgowej z dnia 14.03.2011r.

Archiwum 2010

Archiwum 2007

Obwieszczenia Wójta Gminy Dalików

Archiwum 2009

Porządek obrad XLI Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.10.2009r. godz. 14

Obwieszczenia inne

Archiwum 2013

Archiwum 2012

Archiwum 2008

Archiwum 2011

Oświadczenia majątkowe
Działalność Gminy
Jednostki organizacyjne Gminy Poddębice
Jednostki Pomocnicze Gminy
Mienie Komunalne
Współpraca i Kontakty
Budżet
Plany i Programy
BIP
Prawo
Rejestr Instytucji Kultury
Wybory
Podmioty:

Redaktor strony
Arkadiusz Charuba
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2011-06-14 20:54
Ostatnia zmiana: 2011-06-15 14:28
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:1070
Wszystkie strony:1785247

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
telefon: (0-43) 6782580
fax: (0-43) 6783995
e-mail: gmina@poddebice.pl
strona: www.poddebice.pl


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Przeprowadzenie szkoleń


 

RPO
CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA
Projekt „InteGRACJA - atrakcyjny powrót na rynek pracy” współfinansowany jest przez
Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

 

 

Poddębice, 14.06.2011r.
Numer sprawy: MGOPS/EFS/24/2011 
 
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Nazwa zadania: 
Przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych projektu „InteGRACJA – atrakcyjny powrót na rynek pracy” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Poddębicach.
 
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, Nr 161, poz. 1078 i Nr 182, poz. 1228 oraz z 2011 r. Nr 5, poz. 13, Nr 28, poz. 143 i Nr 87, poz. 484)  Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Poddębicach zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Poddębicach
Ulica: Łódzka 17/21
Kod Miejscowość: 99-200 Poddębice
tel  436784270
fax  436784270
Strona WWW: www.poddebice.signform.pl, www.mgops-poddebice.eu
E-mail: mgopspoddebice@op.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku od 8.00-16.00
 
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
 
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.mgops-poddebice.eu
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać  w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Poddębicach, ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice - nieodpłatnie.
 
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Określenie przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych
2. Przedmiotem zamówienia jest:
Przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych projektu „InteGRACJA – atrakcyjny powrót na rynek pracy” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Poddębicach
Cz. I
Indywidualne i grupowe poradnictwo zawodowe
A) Warsztaty z doradcą zawodowym jednodniowe dla 2 gr. I- 10 os., II-15os. łącznie 12 godz. lekcyjnych
 
Tematyka :test zainteresowań zawodowych, opracowanie Indywidualnego Planu Działania, współpraca w grupie – ćwiczenia na role grupowe
 
B) Indywidualne doradztwo zawodowe po 2 godz. zegarowe dla każdego BO. Łącznie 50 godz.
   Tematyka:
   I tura
   Przygotowanie CV i listu motywacyjnego oraz przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej
   II tura
   Źródła poszukiwania ofert pracy, instytucje zajmujące się pośrednictwem pracy
 
Cz.II
A) Warsztaty interpersonalne: trening kompetencji życiowych
dwa dni szkoleniowe po 8 godz. lekcyjnych łącznie 16 godz. x 2 gr. I- 10 os., II-15os. łącznie 32 godz. lekcyjnych
 
Tematyka:
1. Rozwój umiejętności planowania i realizacji celów, podniesienie poziomu automotywacji i poczucia własnej wartości, komunikacja 8 godz. lekcyjnych.
2. Zarządzanie zasobami i pełnienie ról społecznych w gospodarstwie  z uwzględnieniem  równouprawnienia kobiet i mężczyzn
8 godz. lekcyjnych
 
B) Warsztaty interpersonalne: trening kompetencji rodzicielskich
dwa dni szkoleniowe po 6 godz. lekcyjnych łącznie 12 godz. dla 15 os.
 
Tematyka :
Wychowanie, autorytet, radzenie sobie z przemocą, karanie i wynagradzanie
 
c) Szkolenia zawodowe w następujących modułach tematycznych:
 
1. Przedstawiciel handlowy z obsługą kasy fiskalnej w wymiarze 124 godz. dla każdego uczestnika – 15 osób
2. Kurs fryzjerski w tym teoretyczna i praktyczna nauka zawodu
w wymiarze 130 godz. dla każdego uczestnika -  3 osób.
3. Kurs bukieciarstwa w tym teoretyczna i praktyczna nauka zawodu w wymiarze 100 godz. dla każdego uczestnika  - 2 osoby
4. Szkolenie „Operator wózków jezdniowych” w wymiarze 60godz.  dla 1 osoby.
5. Kucharz – barman w tym teoretyczna i praktyczna nauka zawodu w wymiarze 60 godz. dla każdego uczestnika  – 2 osoby
6. Obsługa stacji LPG w tym część teoretyczna i praktyczna w wymiarze 60 godz. dla 1 uczestnika
7. Kurs masażu klasycznego i leczniczego w wymiarze 130godz. dla 1 osoby
 
Cz. III
 
Kurs prawa jazdy kat. B 
30 godz. zajęć teoretycznych i 30 godz. zajęć praktycznych wraz z opłaceniem badań lekarskich i pierwszego egzaminu państwowego dla  20 osób.
 
 
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
80500000-9 – usługi szkoleniowe
80570000-0 – usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 
80411200-0 – usługi szkół nauki jazdy
 
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
 
VI. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia:
Część I od lipca do listopada 2011r.
Część II od lipca do listopada 2011r.
Część III od sierpnia do listopada 2011r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
 
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
   1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
   2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że  w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było przeprowadzenie szkoleń o porównywalnym zakresie oraz przedłoży dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie. Zakres usługi nie musi być wykonany w ramach jednego zadania.
   3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    Osoby biorące udział w wykonywaniu niniejszego zamówienia powinny mieć odpowiednie kwalifikacje w poszczególnych usługach szkoleniowych.
   4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 10.000,00 PLN co stanowi 2.604,84 Euro
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
    1) jest niezgodną z ustawą.
    2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
    3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
    4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
    5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
    6) zawiera błędy w obliczeniu ceny.
    7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
    8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
 
8. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę,
A.2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
A.3) Formularz cenowy.
A.4) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wszelkie wymagane ustawowo uprawnienia.
A.5) Wykaz usług.
A.6) Wykaz osób.
B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty:
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku osób fizycznych oświadczenie wymienione w pkt. B.3) niniejszej specyfikacji.
B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
B.3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
C. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt  1) do 3) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:
C.1) Wykaz wykonanych usług, których przedmiotem było przeprowadzenie szkoleń o porównywalnym zakresie w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zastały wykonane należycie.
C.2) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
C.3) opłaconą polisę, z której wynika, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 10.000,00 zł. co stanowi 2.604,84 Euro
D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
   1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
D.2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. „D" zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. „D".
E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
E.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
E.2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B.1) – B.3) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
F.1) Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
F.2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty
F.3) Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
F.4) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
F.5) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
 
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
 
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Cena 100
 
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 22.06.2011 do godz. 08.50 w siedzibie zamawiającego:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Pokój nr: 4
 
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia 22.06. 2011 r.  o godz. 09.00
w siedzibie zamawiającego Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Pokój nr: 8
           
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
 
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej
 
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie zamierza się ustanowić dynamiczny system zakupów
 
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej
 
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający  nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 157454-2011 z dnia  14.06.2011.
 
 
 
Kierownik
 
(-) Zofia Kwapis-Leśniewicz
 
 
 
Lp. Nazwa dokumentu Opis dokumentu Pobierz




1 SIWZ Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

2011-06-14
2 Zał. Nr 1 Formularz ofertowy

2011-06-14
3 Zał. Nr 2 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania

2011-06-14
4 Zał. Nr 3 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne

2011-06-14
5 Zał. Nr 4 Formularz cenowy

2011-06-14
6 Zał. Nr 5 Projekt umowy

2011-06-14
7 Zał. Nr 6 Oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia

2011-06-14
8 Zał. Nr 7 Wykaz wykonanych usług.

2011-06-14
9 Zał. Nr 8 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia

2011-06-14
10 Ogłoszenie Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

2011-06-15