Poddębice, 19.07.2011 r.
Numer sprawy: IGKM. 271.15. 2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Nazwa zadania:
Usługi przewozowe – dowóz i odwóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowożenia na terenie Gminy Poddębice
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, Nr 161, poz. 1078 i Nr 182, poz. 1228 oraz z 2011 r. Nr 5, poz. 13, Nr 28, poz. 143 i Nr 87, poz. 484) Gmina Poddębice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego: Gmina Poddębice
Ulica: Łódzka 17/21
Kod Miejscowość: 99-200 Poddębice
tel 43 678 25 80
fax 43 678 39 95
Strona WWW: www.poddebice.pl
E-mail: gmina@poddebice.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku od 8.00-16.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.poddebice.pl oraz http://poddebice.signform.pl/poddebice/
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Poddębicach, ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice - nieodpłatnie.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Określenie przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych
2. Przedmiotem zamówienia są usługi przewozowe polegające na dowożeniu uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu i odwozu na terenie gminy Poddębice na następujących trasach :
Część 1/ trzema autobusami z 39 miejscami siedzącymi wraz z opiekunem na następujących trasach :
a/ Borzewisko – Dzierzązna – Niemysłów
Niemysłów – Dominikowice - Balin – Poddębice
Poddębice – Panaszew – Poddębice
Poddębice – Borysew - Tartak - Klementów – Chropy – Karnice - Wilczków
Przewidywany średni dzienny przebieg ok. 160 km.
b/ Porczyny – Ferma – Praga Osiedle – Poddębice
Poddębice – Klementów - Chropy – Karnice – Wilczków
Poddębice – Niewiesz – Szarów – Kobylniki- Polesie – Wilczków – Poddębice
Poddębice – Panaszew – Praga Osiedle – Ferma – Truskawiec – Porczyny
Przewidywany średni dzienny przebieg ok. 160 km .
c/ Poddębice – Łężki – Ciążków – Góra Bałdrzychowska – Byczyna - Rąkczyn
Przewidywany średni dzienny przebieg ok. 110 km.
Część 2/ jednym busem z min. 24 miejscami siedzącymi bez opiekuna na trasie:
Poddębice – Tartak - Podgórcze – Zagórzyce – Góra Bałdrzychowska - Bałdrzychów – Poddębice
Poddębice – Tarnowa – Golice – Sworawa - Poddębice.
Przewidywany średni dzienny przebieg 120 km
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
60 10 00 00 -9
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
01.09.2011 – 29 .06.2012
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
a) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia spełniającymi co najmniej następujące wymagania:
Osoby kierujące samochodami musza posiadać wymagane przepisami kwalifikacje
- prawo jazdy kat D
- aktualny kurs do przewozu osób
b) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje lub będzie dysponował odpowiednimi dopuszczonymi aktualnie do ruchu środkami transportu w postaci minimum 3 autobusami z 39 miejscami siedzącymi- I część zamówienia, 1 busem z min. 24 miejscami siedzącymi - II część zamówienia
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jest niezgodna z ustawą.
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5) ostała złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny.
7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
8. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
A.2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty:
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku osób fizycznych oświadczenie wymienione w pkt. B.5) niniejszego ogłoszenia.
B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
B.4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
B.5) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
C. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1) do 3) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:
C.1) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Z wykazu winno wynikać, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia spełniającymi co najmniej następujące wymagania:
Osoby kierujące samochodami musza posiadać wymagane przepisami kwalifikacje
- prawo jazdy kat D
- aktualny kurs do przewozu osób
C.2) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
C.3) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu w postaci:
minimum 3 autobusami z 39 miejscami siedzącymi- I część zamówienia, 1 busem z min. 19 miejscami siedzącymi - II część zamówienia.
C.4) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym.
D. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
D.1) Kopie dowodów rejestracyjnych z aktualnymi badaniami technicznymi pojazdów
D.2) Kopie polisy ubezpieczeniowej w zakresie OC i następstw nieszczęśliwych wypadków
kierowcy i pasażerów
E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.4) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
E.2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. „E" zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. „E".
F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
F.2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B.1) – B.5) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
G.1) Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
G.2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty
G.3) Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
G.4) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
G.5) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Cena 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 27 lipca 2011 do godz. 815 w siedzibie zamawiającego:
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Pokój nr: 116
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 27 lipca 2011 r. o godz. 0830
w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Pokój nr: 201
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie zamierza się ustanowić dynamiczny system zakupów
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 196771 - 2011 z dnia 19.07.2011
Burmistrz Poddębic
(-) Piotr Sęczkowski
|
Lp. |
|
Nazwa dokumentu |
|
Opis dokumentu |
|
Pobierz |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
SIWZ |
|
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia |
|
|
|
|
|
|
|
|
2011-07-19 |
|
2 |
|
Zał. Nr 1 |
|
Formularz ofertowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
2011-07-19 |
|
3 |
|
Zał. Nr 2 |
|
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania |
|
|
|
|
|
|
|
|
2011-07-19 |
|
4 |
|
Zał. Nr 3 |
|
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne |
|
|
|
|
|
|
|
|
2011-07-19 |
|
5 |
|
Zał. Nr 4 |
|
Oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia |
|
|
|
|
|
|
|
|
2011-07-19 |
|
6 |
|
Zał. Nr 5 |
|
Wykaz środków transportu niezbędnych do wykonania zamówienia |
|
|
|
|
|
|
|
|
2011-07-19 |
|
7 |
|
Zał. Nr 6 |
|
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia |
|
|
|
|
|
|
|
|
2011-07-19 |
|
8 |
|
Zał. Nr 7 |
|
Projekt umowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
2011-07-19 |
|
9 |
|
Ogłoszenie |
|
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia |
|
|
|
|
|
|
|
|
2011-07-22 |
|
10 |
|
Zał. Nr 5 |
|
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych |
|
|
|
|
|
|
|
|
2011-07-22 |
|
11 |
|
Zał. Nr 6 |
|
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia |
|
|
|
|
|
|
|
|
2011-07-22 |
|
12 |
|
Zmina treści SIWZ |
|
Zmina treści SIWZ |
|
|
|
|
|
|
|
|
2011-07-22 |
|
13 |
|
Sprostowanie |
|
Sprostowanie do treści ogłoszenia o zmianie ogłoszenia |
|
|
|
|
|
|
|
|
2011-07-25 |
|
14 |
|
Ogłoszenie |
|
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia |
|
|
|
|
|
|
|
|
2011-07-25 |
|
15 |
|
Zmina treści SIWZ |
|
Zmina treści SIWZ |
|
|
|
|
|
|
|
|
2011-07-25 |
|
16 |
|
Zał. Nr 1 |
|
Formularz ofertowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
2011-07-25 |
|
|
|