Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Poddębic , ul. Łódzka 17/21/105, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043/ 678-25-80, faks 043 6783995.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poddebice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odławianie oraz opieka nad bezdomnymi zwierzętami z terenu gminy Poddębice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na: 1) transporcie na własny koszt wszystkich psów dotychczas umieszczonych przez Gminę Poddębice w schronisku w Wojtyszkach gm. Brąszewice odłowionych z terenu gminy Poddębice (ilość psów utrzymywanych w schronisku na dzień 30.06.2012 r. wynosi - 79 szt.), ilość kotów utrzymywanych w schronisku na dzień 30.06.2012 r. wynosi - 3 szt.) w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy oraz ich utrzymywanie, 2) odławianiu i transporcie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Poddębice do schroniska, 3) zapewnieniu opieki nad zwierzętami z terenu gminy Poddębice umieszczonymi w schronisku. Zamawiający zastrzega sobie, że ilość zwierząt do przejęcia może być mniejsza lub większa, a wynikać to będzie z ilości zwierząt przebywających w hotelu na dzień rozpoczęcia obowiązywania umowy, zawartej w wyniku niniejszego przetargu. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie wykonywania przedmiotu umowy należeć będzie: 1) odławianie i transport bezdomnych zwierząt z terenu gminy Poddębice do miejsca przetrzymywania obejmujące: a) odławianie i transport bezdomnych zwierząt urządzeniami i środkami, które nie powodują zagrożenia dla życia i zdrowia zwierząt ani też nie zadają cierpienia a także nie stwarzają zagrożenia dla bezpieczeństwa i porządku publicznego, b) odławianie zwierzęcia nie później niż w ciągu 12 godzin od zgłoszenia. 2) zapewnienie opieki nad zwierzętami z terenu gminy Poddębice umieszczonymi w schronisku obejmujące: a) zabezpieczenie miejsc do przetrzymywania zwierząt, b) znakowanie odebranych bezdomnych zwierząt - chipowanie, w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację zwierzęcia, c) wyżywienie zwierząt i opieka nad zwierzętami, w tym opieka weterynaryjna obejmująca: czternastodniową kwarantannę, - odrobaczenie, - szczepienie, - leczenie, 3) poszukiwanie nowych właścicieli dla zwierząt odłowionych z terenu gminy Poddębice, przekazywanie tych zwierząt do adopcji osobom zdolnym zapewnić właściwą opiekę i należyte warunki utrzymania, w tym: a) sprawdzanie wiarygodności osób adoptujących zwierzę, b) zawieranie umów z osobami adoptującymi, 4) prowadzenie ewidencji przyjętych przez Wykonawcę zwierząt z terenu gminy Poddębice oraz przekazywanie Zamawiającemu miesięcznych raportów zawierających dane dotyczące zwierząt przyjętych w danym miesiącu oraz informacje dotyczące zwierząt przyjętych w poprzednich miesiącach (zwierzęta adoptowane, uśpione lub padłe oraz odebrane przez odnalezionego właściciela) 5) współpraca z Zamawiającym w zakresie Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Poddębice na rok 2012. 3.1. Zamawiający zastrzega sobie, że ilość odłowionych zwierząt może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu i będzie wynikać z rzeczywistych potrzeb i zgłoszeń na odławianie bezpańskich zwierząt. 3.2. W przypadku śmierci zwierzęcia Wykonawca ponosi koszty utylizacji zwłok padłego zwierzęcia. 3.3. W przypadku odławiania i odbioru matki z młodymi, koszty dojazdu i odłowienia będą liczone jak dla 2 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Na podst. art. 67 ust.1 pkt.6 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.38.00.00-0, 85.20.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami oraz w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt wydanego w formie decyzji przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prowadził działalność związaną z opieką nad bezdomnymi zwierzętami w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia i obejmującą minimum 50 psów.
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że w celu realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował co najmniej - jednym środkiem transportu do przewozu zwierząt spełniającym warunki określone w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2003 r., Nr 106, poz. 1002 z późn. zm.), - jednym urządzeniem do odczytywania danych z mikroprocesorów wszczepianych psom w celu identyfikacji adresu ich właścicieli.
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poddebice.pl oraz www.poddebice.signform.pl/poddebice/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Poddębicach ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2012 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Poddębicach ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice Pokój nr: 116.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Burmistrz Poddębic
(-) Piotr Sęczkowski
|
Lp. |
|
Nazwa dokumentu |
|
Opis dokumentu |
|
Pobierz |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
SIWZ |
|
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia |
|
|
|
|
|
|
|
|
2012-07-27 |
|
2 |
|
Zał. Nr 1 |
|
Formularz ofertowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
2012-07-27 |
|
3 |
|
Zał. Nr 2 |
|
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania |
|
|
|
|
|
|
|
|
2012-07-27 |
|
4 |
|
Zał. Nr 3 |
|
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne |
|
|
|
|
|
|
|
|
2012-07-27 |
|
5 |
|
Zał. Nr 4 |
|
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych |
|
|
|
|
|
|
|
|
2012-07-27 |
|
6 |
|
Zał. Nr 5 |
|
Wykaz wykonanych usług |
|
|
|
|
|
|
|
|
2012-07-27 |
|
7 |
|
Zał. Nr 6 |
|
Oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia |
|
|
|
|
|
|
|
|
2012-07-27 |
|
8 |
|
Zał. Nr 7 |
|
Projekt umowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
2012-07-27 |
|
|
|