Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
Burmistrz Poddębic
Ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego w Poddębicach
-
Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe,
2) co najmniej 5-letni staż pracy,
3) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
4) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
5) nieposzlakowana opinia
-
Wymagania dodatkowe:
1) wykształcenie wyższe o specjalności administracja publiczna,
2) co najmniej 5-letni staż pracy w administracji samorządowej,
-
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zadania wynikające z ustawy o aktach stanu cywilnego a w szczególności:
-
sporządzanie aktów urodzeń, małżeństw i zgonów,
-
przyjmowanie oświadczeń woli o wstąpieniu w związek małżeński,
-
prowadzenie ksiąg stanu cywilnego oraz ich aktualizowanie i przekazywanie do
Archiwum Państwowego,
-
sporządzanie odpisów z ksiąg stanu cywilnego,
-
sporządzanie wzmianek i przypisów w księgach,
-
przyjmowanie oświadczeń woli wynikających z prawa o aktach stanu oraz Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
-
wydawanie decyzji, zezwoleń i zaświadczeń w sprawach wynikających z przepisów prawa o aktach stanu cywilnego oraz Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
-
przyjmowanie zaświadczeń stanowiących podstawę sporządzania aktu małżeństwa zawartego w obecności duchownego,
-
prowadzenie korespondencji z placówkami Konsularnymi Rzeczypospolitej Polskiej w sprawach wynikających z przepisów prawa o aktach stanu cywilnego oraz Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
-
sporządzanie sprawozdań dotyczących statystyki urodzeń, małżeństw i zgonów,
-
organizowanie uroczystości związanych z jubileuszami pożycia małżeńskiego,
-
współpraca z Szefem Krajowego Centrum Informacji Kryminalnej w zakresie niezbędnym do realizacji jego zadań ustawowych
-
wykonywanie ustnych oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy,
-
wydawanie decyzji w sprawach zmiany imion i nazwisk oraz ustalania pisowni lub brzmienia imienia i nazwiska, oraz zadania związane z prowadzeniem ewidencji ludności a w szczególności:
-
przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania lub wymeldowania,
-
prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach przestrzegania obowiązku meldunkowego,
-
wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu.
Ponadto do zadań należy:
-
prowadzenie i aktualizacja rejestru wyborców oraz współpraca przy organizacji wyborów, referendów i spisów powszechnych,
-
przygotowywanie danych dotyczących ludności w gminie, w tym przesyłanie właściwym dyrektorom szkół informacji o aktualnym stanie w ewidencji dzieci i młodzieży w wieku od 3 do 18 lat,
-
sporządzanie wykazu osób zmarłych do Urzędu Skarbowego,
-
przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego,
-
weryfikacja danych osobowych we wniosku o wydanie dowodu osobistego,
-
wprowadzanie danych podstawowych z wniosków o wydanie dowodu osobistego do Systemu Wydawania Dowodów Osobistych,
-
przyjmowanie i wydawanie dowodów osobistych,
-
prowadzenie rejestru utraconych dowodów osobistych,
-
prowadzenie archiwum dowodów osobistych.
- Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV) ze szczególnym uwzględnieniem , przebiegu pracy zawodowej (okresy zatrudnienia i zajmowane stanowiska pracy),
3) ksero dokumentu poświadczającego wykształcenie,
4) ksero innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umejętnościach,
5) kserokopie świadectw pracy,
6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych),
7) zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania wstępne),
- Referencje mile widziane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Poddębicach ul. Łódzka 17/21 pok.116 (I piętro) lub pocztą elektroniczną na adres sekretarz@poddebice.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Poddębicach” w terminie do dnia 6 czerwca 2007 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Poddębicach po dniu 6 czerwca 2007 r. nie będą rozpatrywane.
List motywacyjny i życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.)”.
Burmistrz Poddębic
Piotr Sęczkowski |