Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Burmistrz Poddębic
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
podinspektor w Referacie Finansowym ( I )
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie średnie,
2) co najmniej 5-letni staż pracy,
3) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
4) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
5) nieposzlakowana opinia
2. Wymagania dodatkowe:
1) co najmniej 5-letni staż pracy w administracji samorządowej,
2) co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku zajmującym się wypłatą
wynagrodzeń nauczycieli.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw w zakresie wypłaty wynagrodzeń i innych należności wynikających
ze stosunku pracy ,umów zlecenia, umów o dzieło a w szczególności:
1) prowadzenie dokumentacji stanowiącej podstawę dokonywanych wypłat,
2) sporządzanie list wynagrodzeń i innych wypłat,
3) rozliczanie i odprowadzanie podatku dochodowego od osób fizycznych ,
4) rozliczanie i przekazywanie składek na ubezpieczenia społeczne,
5) przekazywanie pracownikom raportów o dokonanych potrąceniach,
6) sporządzanie deklaracji ZUS,
7) sporządzanie PIT,
8) przygotowywanie zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń pracowników.
2. Sporządzanie zbiorczego zestawienia wynagrodzeń.
3. Prowadzenie dokumentacji zasiłków chorobowych, rodzinnych, wychowawczych i przygotowywanie dokumentów wypłat tych świadczeń i właściwe ich przechowywanie.
4. Uzgadnianie uruchamianych środków budżetowych dotyczących wynagrodzeń z planem finansowym i ewidencją księgową .
5. Sporządzanie zaświadczeń o wysokości zarobków.
4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV) ze szczególnym uwzględnieniem , przebiegu pracy zawodowej (okresy
zatrudnienia i zajmowane stanowiska pracy),
3) ksero dokumentu poświadczającego wykształcenie,
4) ksero innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i
umiejętnościach,
5) kserokopie świadectw pracy,
6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych),
7) zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym
stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania wstępne).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Poddębicach ul. Łódzka 17/21 pok.106 (I piętro) lub pocztą elektroniczną na adres gmina@poddebice.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Referacie Finansowym ( I )” w terminie do dnia 20 września 2007 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Poddębicach po dniu 20 września 2007 r. nie będą rozpatrywane.
List motywacyjny i życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.)”.
Poddębice dnia 2007-09-05
Burmistrz
Piotr Sęczkowski
|