Strona główna
Menu:
Urząd Miejski
Poradnik Interesanta Jak załatwić sprawe?
OGŁOSZENIA

PRZETARGI GMINNE

OGŁOSZENIA O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

Nabór na wolne stanowisko podinspektora w Referacie Promocji Gminy i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Poddębicach

Archiwum 2010

Archiwum 2009

Archiwum 2008

Archiwum 2007

Ogłoszenie o naborze na stanowisko informatyka w Referacie Organizacyjnym

Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze

Ogłoszenie o naborze na kierownika USC

Wyniki naboru na inspektora w Referacie Promocji Gminy i Spraw Społecznych

Ogłoszenie o naborze na podinspektora w Referacie Organizacyjnym ( I )

Ogłoszenie o naborze na stanowisko podinspektora w Referacie Organizacyjnym ( II )

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor w Referacie Finansowym (I)

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko podinspektora w Referacie Finansowym(III)

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor w Referacie Finansowym ( II )

Lista Kandydatów

Informacja o wynikach naboru

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - informatyk w Referacie Organizacyjnym

OBWIESZCZENIA BURMISTRZA PODDĘBIC

Projekt Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Poddębice na lata 2008-2015

Informacja dla pracodawców zatrudniających młodocianych pracowników

Bezdomne zwierzęta z terenu gminy Poddębice oczekujące na nowego opiekuna

Porządek obrad XLV Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 11.01.2010r. godz. 12.00

Porządek obrad XLII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach w dniu 30 listopada 2009r. godz. 11.00

PRZETARGI NA NIERUCHOMOŚCI, OGŁOSZENIA BURMISTRZA, INFORMACJE BURMISTRZA

Ogłoszenia MGOPS

Planowany porządek obrad Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach

Porządek obrad XLVII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.04.2010r. godz. 13

Obwieszczenie Komisji Okręgowej z dnia 14.03.2011r.

Archiwum 2010

Archiwum 2007

Obwieszczenia Wójta Gminy Dalików

Archiwum 2009

Porządek obrad XLI Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.10.2009r. godz. 14

Obwieszczenia inne

Archiwum 2013

Archiwum 2012

Archiwum 2008

Archiwum 2011

Oświadczenia majątkowe
Działalność Gminy
Jednostki organizacyjne Gminy Poddębice
Jednostki Pomocnicze Gminy
Mienie Komunalne
Współpraca i Kontakty
Budżet
Plany i Programy
BIP
Prawo
Rejestr Instytucji Kultury
Wybory
Podmioty:

Redaktor strony
admin admin
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2007-09-05 20:51
Ostatnia zmiana: 2007-09-06 08:38
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:1186
Wszystkie strony:1785323

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
telefon: (0-43) 6782580
fax: (0-43) 6783995
e-mail: gmina@poddebice.pl
strona: www.poddebice.pl


Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor w Referacie Finansowym ( II )


 
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
 
 
Burmistrz Poddębic
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
 
podinspektor w Referacie Finansowym ( II )
 
1. Wymagania niezbędne:
    1) wykształcenie średnie,
    2) co najmniej 5-letni staż pracy,
    3) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
    4) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
    5) nieposzlakowana opinia
 
2. Wymagania dodatkowe:
    1)  co najmniej 5-letni staż pracy w  administracji samorządowej,
    2)  co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie księgowości budżetowej.
       
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)   Prowadzenie rejestru wpływających faktur i rachunków .
2)   Terminowe przygotowanie dokumentów stanowiących podstawę sporządzanych  
             poleceń przelewów zapłaty.
3)      Uzgadnianie uruchamianych środków budżetowych z planem finansowym i  ewidencją  księgową.
4)      Uzgadnianie dokumentów stanowiących podstawę dokonywanych wydatków z wyciągami bankowymi .
5)  Uzgadnianie uruchamianych środków budżetowych z planem finansowym i ewidencją 
      księgową.
6)  Prowadzenie spraw związanych z obsługą finansową  ZFŚS.
      7)  Prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych i pozostałych środków 
         trwałych w użytkowaniu .
8)      Rozliczanie inwentaryzacji.
9)      Dokonywanie przeszacowania i umarzania środków trwałych.
10)  Uzgadnianie prawidłowości wpływów z tytułu wydawanych posiłków w stołówkach .
11)  Ewidencjonowanie i rozliczanie druków ścisłego zarachowania.
12)    Prowadzenie całokształtu spraw w zakresie obsługi  Pracowniczej Kasy    Zapomogowo Pożyczkowej.
 
4. Wymagane dokumenty:
   1) list motywacyjny,
   2) życiorys (CV) ze szczególnym uwzględnieniem , przebiegu pracy zawodowej (okresy
       zatrudnienia i zajmowane stanowiska pracy),
   3) ksero dokumentu poświadczającego wykształcenie,
   4) ksero innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i
       umiejętnościach,
   5) kserokopie świadectw pracy,
   6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (w przypadku
       zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych),
   7) zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na  określonym   
       stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania  
      wstępne).
 
            Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Poddębicach ul. Łódzka 17/21 pok.106 (I piętro) lub pocztą elektroniczną na adres gmina@poddebice.pl w przypadku  posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora  w Referacie Finansowym ( II )” w terminie do dnia 20 września 2007 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Poddębicach po dniu 20 września 2007 r. nie będą rozpatrywane.
            List motywacyjny i życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych  (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.)”.
 
Poddębice dnia 2007-09-05
                                                                                                                                                                                                                                            
                                                                                                        Burmistrz
 
                                                                                                     Piotr Sęczkowski