Poddębice: Organizacja i przeprowadzenie imprezy masowej, obejmującej program artystyczny w wykonaniu artystów estrady polskiej i osób niepełnosprawnych pn. II Poddębickie Spotkania w Krainie Bez Barier - koncert integracyjny
Numer ogłoszenia: 47951 - 2013; data zamieszczenia: 29.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poddębice , ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 43 678-25-80, faks 43 678 39 95.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poddebice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie imprezy masowej, obejmującej program artystyczny w wykonaniu artystów estrady polskiej i osób niepełnosprawnych pn. II Poddębickie Spotkania w Krainie Bez Barier - koncert integracyjny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie imprezy masowej, obejmującej program artystyczny w wykonaniu artystów estrady polskiej i osób niepełnosprawnych pn. II Poddębickie Spotkania w Krainie Bez Barier - koncert integracyjny. Program artystyczny winien obejmować: a) rozpoczęcie imprezy i prowadzenie jej przez konferansjera; b) występy artystyczne osób niepełnosprawnych - sportowców i artystów estrady polskiej, czas trwania występów 1 godz. 30 minut; c) koncert zespołu suport-owego, czas trwania koncertu 1 godz. 30 minut; d) koncert głównego artysty: DODA - Dorota Rabczewska wraz z zespołem. Czas trwania koncertu: minimum 60 minut + ewentualne bisy; e) zabawa taneczna z DJ-em. Czas trwania zabawy 2 godz. 30 minut; f) zakończenie imprezy. Do obowiązków Wykonawcy w ramach imprezy należy w szczególności: 1) zapewnienie sceny sprawnej technicznie, posiadającej niezbędne atesty, zadaszonej, osłoniętej z trzech stron o wymiarach 12x10m, posiadającej niezależne zasilanie oraz spełniającej wymagania (ridery techniczne) określone przez występujących artystów (montaż, demontaż, obsługa, transport); 2) zapewnienie nagłośnienia scenicznego zgodnego z wymaganiami występujących artystów (montaż, demontaż, obsługa, transport); 3) zapewnienie oświetlenia scenicznego zgodnego z wymaganiami występujących artystów (montaż, demontaż, obsługa, transport); 4) zapewnienie wizualizacji artystycznej sceny (montaż, demontaż, obsługa, transport); 5) zapewnienie artystów i konferansjera zgodnie z § 1 umowy; 6) zapewnienie wynagrodzenia za występ artystów oraz poniesienie wszelkich kosztów związanych z ich występem; 7) udostępnienie sceny, nagłośnienia i oświetlenia dla Zamawiającego na bieżące potrzeby (wystąpienia władz, gości, występy innych zespołów itp.) 8) zapewnienie ochrony imprezy masowej z zachowaniem wymagań określonych przepisami ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. Nr 62 poz. 504 z późn. zm.), w tym: a) zapewnienie bezpieczeństwa osobom uczestniczącym w koncercie, w tym artystom na czas trwania prób i w trakcie koncertu; b) zapewnienie ochrony porządku publicznego poprzez ustawienie płotów zaporowych i osłonowych oraz odpowiednią liczbę pracowników ochrony; c) zabezpieczenie terenu dla publiczności, w tym zapewnienie bezpiecznych ciągów komunikacyjnych; d) zabezpieczenie imprezy pod względem medycznym i przeciwpożarowym; 9) uzyskania stosownych zezwoleń niezbędnych przy organizacji tego typu imprezy oraz zawarcie umów niezbędnych przy organizacji tego typu imprezy, o których mowa w przepisach ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. Nr 62 poz. 504 z późn. zm.) 10) przygotowanie terenu, na którym odbędzie się impreza z zachowaniem wymagań higieniczno-sanitarnych oraz przepisów BHP; 11) wykonanie innych obowiązków spoczywających na organizatorze imprezy masowej a określonych przepisami ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2, 92.31.20.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Zaparafowany projekt umowy 3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. 1)Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w części dotyczącej terminu jeżeli wystąpi konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek: a) warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie; b) działania siły wyższej; Za okoliczności siły wyższej uznaje się między innymi: pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie energetyczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich powstające poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec. Zaistnienie siły wyższej powinno być udokumentowane przez Stronę powołującą się na nią. 2)Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia Zamawiającego. 2.Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz danych zawartych w ofercie. 3. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poddebice.pl oraz poddebice.signform.pl/poddebice/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Poddębicach ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2013 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miejski w Poddębicach ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice, pokój nr 116.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Promocja poddębickiej marki KRAINA BEZ BARIER - modelowego rozwiązania dla osób niepełnosprawnych jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 - Oś priorytetowa III: Gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość, Działanie III.2: Podnoszenie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Burmistrz Poddębic
(-) Piotr Sęczkowski
|
Lp. |
|
Nazwa dokumentu |
|
Opis dokumentu |
|
Pobierz |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
SIWZ |
|
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia |
|
|
|
|
|
|
|
|
2013-03-29 |
|
2 |
|
Zał. Nr 1 |
|
Formularz ofertowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
2013-03-29 |
|
3 |
|
Zał. Nr 2 |
|
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania |
|
|
|
|
|
|
|
|
2013-03-29 |
|
4 |
|
Zał. Nr 3 |
|
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne |
|
|
|
|
|
|
|
|
2013-03-29 |
|
5 |
|
Zał. Nr 4 |
|
Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej |
|
|
|
|
|
|
|
|
2013-03-29 |
|
6 |
|
Zał. Nr 5 |
|
Projekt umowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
2013-03-29 |
|
7 |
|
Wyjaśnienia treści SIWZ |
|
Wyjaśnienia treści SIWZ (1) |
|
|
|
|
|
|
|
|
2013-04-04 |
|
8 |
|
Wyjaśnienia treści SIWZ |
|
Wyjaśnienia treści SIWZ (2) |
|
|
|
|
|
|
|
|
2013-04-04 |
|
9 |
|
Zmiana treści SIWZ |
|
Zmiana treści SIWZ (1) |
|
|
|
|
|
|
|
|
2013-04-04 |
|
10 |
|
Ogłoszenie |
|
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia |
|
|
|
|
|
|
|
|
2013-04-04 |
|
|
|