Strona główna
Menu:
Urząd Miejski
Poradnik Interesanta Jak załatwić sprawe?
OGŁOSZENIA

PRZETARGI GMINNE

OGŁOSZENIA O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

OBWIESZCZENIA BURMISTRZA PODDĘBIC

Projekt Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Poddębice na lata 2008-2015

Informacja dla pracodawców zatrudniających młodocianych pracowników

Bezdomne zwierzęta z terenu gminy Poddębice oczekujące na nowego opiekuna

Porządek obrad XLV Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 11.01.2010r. godz. 12.00

Porządek obrad XLII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach w dniu 30 listopada 2009r. godz. 11.00

PRZETARGI NA NIERUCHOMOŚCI, OGŁOSZENIA BURMISTRZA, INFORMACJE BURMISTRZA

Ogłoszenia MGOPS

Planowany porządek obrad Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach

Porządek obrad XLVII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.04.2010r. godz. 13

Obwieszczenie Komisji Okręgowej z dnia 14.03.2011r.

Archiwum 2010

Archiwum 2007

Obwieszczenia Wójta Gminy Dalików

Archiwum 2009

Porządek obrad XLI Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.10.2009r. godz. 14

Obwieszczenia inne

Archiwum 2013

Ogłoszenie o zamówieniu - Świadczenie usług polegających na utworzeniu oraz prowadzeniu Gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych.

Ogłoszenie o zamówieniu - Świadczenie usług polegających na utworzeniu oraz prowadzeniu Gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych

Ogłoszenie o zamówieniu - Świadczenie usług polegających na utworzeniu oraz prowadzeniu Gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych.

Ogłoszenie o zamówieniu - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym.

Ogłoszenie o zamówieniu - Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych

Ogłoszenie o zamówieniu - Kompleksowe ubezpieczenie pojazdów Gminy Poddębice

Ogłoszenie o zamówieniu - Udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 1 900 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego

Ogłoszenie o zamówieniu - Kraina Bez Barier w Poddębicach - Rewitalizacja zespołu pałacowo - parkowego

Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonanie robót budowlano - montażowych w ramach zadania pn. Rozbudowa infrastruktury publicznej wykorzystującej energię geotermalną z odwiertu Poddębice GT-2 do ogrzewan

Ogłoszenie o zamówieniu - Odławianie oraz opieka nad bezdomnymi zwierzętami z terenu gminy Poddębice

Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonanie robót budowlano-montażowych w ramach zadania pn. Utworzenie Publicznego Centrum Sportu i Rekreacji w Sworawie.

Ogłoszenie o zamówieniu - Zarządzanie budynkami mieszkalnymi i innymi budynkami, lokalami mieszkalnymi, socjalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność Gminy Poddębice

Ogłoszenie o zamówieniu - Dostawa paliwa dla Gminy Poddębice

Ogłoszenie o zamówieniu - Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Poddębice wraz z podległymi jednostkami.

Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonanie robót budowlano-montażowych w ramach zadania pn. Utworzenie Publicznego Centrum Sportu i Rekreacji w Sworawie

Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonywanie usługi w zakresie wielobranżowego Inspektora Nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego

Ogłoszenie o zamówieniu - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym

Ogłoszenie o zamówieniu - Przebudowa drogi gminnej Nr 111012 E

Ogłoszenie o zamówieniu - Promocja poddębickiej marki KRAINA BEZ BARIER w Poddębicach - modelowego rozwiązania dla osób niepełnosprawnych, obejmującej organizację sympozjum ...

Ogłoszenie o zamówieniu - Udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 5 000 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego

Ogłoszenie o zamówieniu - Organizacja i przeprowadzenie imprezy masowej

Ogłoszenie o zamówieniu - Świadczenie usługi w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie Gminy Poddębice

Ogłoszenie o zamówieniu - Świadczenie usług odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Poddębice

Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonanie robót budowlano-montażowych na zadaniu inwestycyjnym

Ogłoszenie o zamówieniu - Przebudowa sieci oświetlenia ulicznego w Poddębicach

Ogłoszenie o zamówieniu - Usługi pocztowe .

Archiwum 2012

Archiwum 2008

Archiwum 2011

Oświadczenia majątkowe
Działalność Gminy
Jednostki organizacyjne Gminy Poddębice
Jednostki Pomocnicze Gminy
Mienie Komunalne
Współpraca i Kontakty
Budżet
Plany i Programy
BIP
Prawo
Rejestr Instytucji Kultury
Wybory
Podmioty:

Redaktor strony
Arkadiusz Charuba
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2013-12-16 15:57
Ostatnia zmiana: 2014-01-27 16:55
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:312
Wszystkie strony:1785257

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
telefon: (0-43) 6782580
fax: (0-43) 6783995
e-mail: gmina@poddebice.pl
strona: www.poddebice.pl


Ogłoszenie o zamówieniu - Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych


 
Poddębice: Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych będących w zarządzie Gminy Poddębice objętych planem Akcji zimowej w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 521398 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poddębice , ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 43 678-25-80, faks 43 678 39 95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poddebice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych będących w zarządzie Gminy Poddębice objętych planem Akcji zimowej w 2014 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Część 1 Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych będących w zarządzie Gminy Poddębice objętych planem Akcji zimowej w 2014 roku, polegające na zwalczaniu śliskości zimowej oraz odśnieżaniu dróg gminnych zgodnie ze standardami i kolejnością zimowego utrzymania nawierzchni drogowych na terenie miasta Poddębice. Część 2 Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych będących w zarządzie Gminy Poddębice objętych planem Akcji zimowej w 2013 roku, polegające na zwalczaniu śliskości zimowej oraz odśnieżaniu dróg gminnych zgodnie ze standardami i kolejnością zimowego utrzymania nawierzchni drogowych na terenie gminy Poddębice - strona wschodnia Gminy) od torów PLK do granicy gminy) Częsć 3 Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych będących w zarządzie Gminy Poddębice objętych planem Akcji zimowej w 2013 roku, polegające na zwalczaniu śliskości zimowej oraz odśnieżaniu dróg gminnych zgodnie ze standardami i kolejnością zimowego utrzymania nawierzchni drogowych na terenie gminy Poddębice - strona zachodnia Gminy (od torów PLK do granicy gminy) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku do SIWZ nr 6..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających . Zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich trzech  lat przed  upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (lub wykonuje) co najmniej jedną usługę polegającą na zwalczaniu śliskości zimowej oraz odśnieżania dróg o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł. Wykonawca winien przedłożyć dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem: pługopiaskarki samochodowej lub ciągnikowej (moc minimalna 100 KM + napęd na 4 koła) - min. 1 szt, spycharki- min.1 szt, równiarki- min. 1 szt. , koparki do odśnieżania - min. 1 szt, samochodu ciężarowego - min.1 szt. , pługiem samochodowym lub ciągnikowym z gumą zgarniającą samoczynnie dostosowującą się do poziomu podłoża - tzw. funkcja pływająca (moc minimalna 100 KM + napęd na 4 koła) - min. 1 szt

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ 2. Zamawiający zastrzega, że ilość poszczególnych usług wymieniona w opisie przedmiotu zamówienia i Formularzu ofertowym może ulec zmianie, w przypadku gdy ich wykonanie w powyższych ilościach nie będzie leżało w interesie publicznym Zamawiającego. 3. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości usług w poszczególnych kategoriach wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia i Formularzu cenowym w zależności od panujących warunków atmosferycznych. 4. Termin obowiązywania umowy określony w § 4 umowy może ulec skróceniu w przypadku wyczerpania kwoty, o której mowa w § 5 ust. 2 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poddebice.pl oraz poddebice.signform.pl/poddebice/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Poddębicach ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.12.2013 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miejski w Poddębicach ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice, pok. 116.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych będących w zarządzie Gminy Poddębice objętych planem Akcji zimowej w 2014 roku, polegające na zwalczaniu śliskości zimowej oraz odśnieżaniu dróg gminnych zgodnie ze standardami i kolejnością zimowego utrzymania nawierzchni drogowych na terenie miasta Poddębice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych będących w zarządzie Gminy Poddębice objętych planem Akcji zimowej w 2014 roku, polegające na zwalczaniu śliskości zimowej oraz odśnieżaniu dróg gminnych zgodnie ze standardami i kolejnością zimowego utrzymania nawierzchni drogowych na terenie miasta Poddębice.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku do SIWZ nr 6..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych będących w zarządzie Gminy Poddębice objętych planem Akcji zimowej w 2013 roku, polegające na zwalczaniu śliskości zimowej oraz odśnieżaniu dróg gminnych zgodnie ze standardami i kolejnością zimowego utrzymania nawierzchni drogowych na terenie gminy Poddębice - strona wschodnia Gminy) od torów PLK do granicy gminy).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych będących w zarządzie Gminy Poddębice objętych planem Akcji zimowej w 2013 roku, polegające na zwalczaniu śliskości zimowej oraz odśnieżaniu dróg gminnych zgodnie ze standardami i kolejnością zimowego utrzymania nawierzchni drogowych na terenie gminy Poddębice - strona wschodnia Gminy) od torów PLK do granicy gminy)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku do SIWZ nr 6..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych będących w zarządzie Gminy Poddębice objętych planem Akcji zimowej w 2013 roku, polegające na zwalczaniu śliskości zimowej oraz odśnieżaniu dróg gminnych zgodnie ze standardami i kolejnością zimowego utrzymania nawierzchni drogowych na terenie gminy Poddębice - strona zachodnia Gminy (od torów PLK do granicy gminy).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych będących w zarządzie Gminy Poddębice objętych planem Akcji zimowej w 2013 roku, polegające na zwalczaniu śliskości zimowej oraz odśnieżaniu dróg gminnych zgodnie ze standardami i kolejnością zimowego utrzymania nawierzchni drogowych na terenie gminy Poddębice - strona zachodnia Gminy (od torów PLK do granicy gminy)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku do SIWZ nr 6..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

 

 Burmistrz Poddębic
 (-) Piotr Sęczkowski
 
 
Lp. Nazwa dokumentu Opis dokumentu Pobierz




1 SIWZ Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

2013-12-16
2 Zał. Nr 1 Formularz ofertowy wykonawcy

2013-12-16
3 Zał. Nr 2 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania

2013-12-16
4 Zał. Nr 3 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne

2013-12-16
5 Zał. Nr 4 Formularz cenowy

2013-12-16
6 Zał. Nr 5 Projekt umowy

2013-12-16
7 Zał. Nr 6 Opis przedmiotu zamówienia

2013-12-16
8 Zał. Nr 7 Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej

2013-12-16
9 Zał. Nr 8 Wykaz wykonanych usług

2013-12-16
10 Zał. Nr 9 Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych

2013-12-16
11 Ogłoszenie Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (1)

2013-12-16