OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – robota budowlana
„Modernizacja nawierzchni drogi dojazdowej do gruntów rolnych od drogi powiatowej Pudłówek – Ruda do granicy gminy w kierunku wsi Żerniki o długości 0,4 km”.
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Poddębice
ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Strona WWW poddebice.pl
E-mail gmina@poddebice.pl
Godziny urzędowania : od poniedziałku do piątku od 8.00-16.00
2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony
3) Informacja o uzyskaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
SIWZ można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Poddębicach ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice nieodpłatnie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona zostanie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poddebice.pl
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji nawierzchni drogi dojazdowej do gruntów rolnych od drogi powiatowej Pudłówek – Ruda do granicy gminy w kierunku wsi Żerniki o długości 0,4 km”.
- Wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno – bitumicznej warstwa wiążąca
w ilości 50 kg/m2, warstwa ścieralna grubości 4 cm, szerokość 4,00 m i 5,00m.
- Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego o grubości 15 cm po zagęszczeniu,
szerokości 430 m i 5,30 m. Spadek poprzeczny jezdni dwustronny 2 %.
- Pobocze obustronne o szerokości 0,75 m i 1,25 m, spadek na poboczach 6 %.do 10 %.
- Powierzchnia nawierzchni jezdni 1.632,50 m2.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
Wspólny Słownik Zamówień:
Kod CPV: 45233226-9 Drogi dojazdowe
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia:
24 sierpnia 2007 r.
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej zrealizowali co najmniej 2 roboty o wartości nie mniejszej od wartości zamówienia i podobnym charakterze,
3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg oraz są członkami okręgowej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa,
4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.
5) udzielą co najmniej 48 miesięcznej gwarancji
Na potwierdzenie spełniania warunków winni złożyć następujące dokumenty:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,
2) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg i nawierzchni oraz posiadają dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa,
3) wykaz wykonanych robót wraz z referencjami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie.
4) wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia w tym: równiarki, spycharki lub sprzęt rolniczy (glebogryzarki, brony kultywatory) do pulchniania, rozkładania, mieszania i profilowania, samochody wywrotki, samochody skrzyniowe, ciągniki z przyczepami, walce statyczne, gładkie lub ogumione, samojezdne lub doczepne, walce wibracyjne lub płytowe, zagęszczarki wibracyjne, rozcielacz, otaczarnię do mas bitumicznych.
5) polisę oc ,
6) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art.22 ust1 ustawy oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 i 2.
7) wypełniony i zaakceptowany projekt umowy.
8) Informacja na temat wadium:
Wadium nie wymagane
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena 100%
Sposób obliczania wartości punktowej kryterium:
C = Cmin/C o x 100 x 100%
Gdzie:
C min – cena oferty z najniższą ceną,
C o – cena oferty badanej
Sposób oceny: Najwyższa liczba punktów
10) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice
pok. 116
do dnia 2007-07-31 godz. 1000
11) miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice
dnia 2006-07-31 do godz. 1000
12) termin związania ofertą
okres 30 dni
13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej
14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
nie zamierza się ustanowić dynamiczny system zakupów.
15) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej
16) Ogłoszenie o udzielenie zamówienia publicznego zostało umieszczone na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 9.07.2007 r. pod nr 115220-2007
|