ZP.341-18/07 Poddębice, 2007-12-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługa
Zarządzanie budynkami mieszkalnymi, lokalami mieszkalnymi, socjalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność gminy Poddębice
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Poddębice
Ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Strona :www.poddebice.pl
E-mail gmina@poddebice.pl
Godziny urzędowania : od poniedziałku do piątku od 8.00-16.00
2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony
3) Informacja o uzyskaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
SIWZ można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Poddębicach ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice - nieodpłatnie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona zostanie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.poddebice.pl
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest
zarządzanie budynkami mieszkalnymi, lokalami mieszkalnymi, socjalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność Gminy Poddębice i obejmuje:
1) zarządzanie budynkami mieszkalnymi, lokalami socjalnymi i użytkowymi,
2) zarządzanie komunalnymi lokalami mieszkalnymi położonymi w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych,
Wykaz budynków mieszkalnych i innych budynków, o których mowa w ust. 1 stanowi załącznik Nr 1, do SIWZ
Wykaz lokali mieszkalnych położonych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych, o których mowa w ust. 2 stanowi załącznik Nr 2, SIWZ
Zarządzanie polegać będzie na podejmowaniu decyzji i dokonywaniu czynności mających na celu zapewnienie właściwej gospodarki ekonomiczno-finansowej nieruchomości oraz zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości, w tym bieżącego administrowania nieruchomością, jak również czynności zmierzających do utrzymania nieruchomości w stanie nie pogorszonym zgodnie z jej przeznaczeniem oraz do uzasadnionego inwestowania w tę nieruchomość.
W ramach usługi związanej z zarządzaniem do Wykonawcy należeć będzie w szczególności:
1) zawieranie umów najmu lokali mieszkalnych i socjalnych z osobami kierowanymi przez
Zamawiającego oraz umów najmu na lokale użytkowe oddawane w najem na zasadach i warunkach określonych w obowiązujących przepisach prawa,
2) bieżące prowadzenie dla każdego lokalu mieszkalnego, socjalnego, użytkowego oddzielnych tzw.„teczek lokalu” obejmujących wszelką dokumentację i korespondencję związaną z najmem,
3) zawiadamianie Zamawiającego o zwolnionych lokalach mieszkalnych, socjalnych i użytkowych / sprawowanie dozoru „pustostanów” / plombowanie, przechowywanie kluczy,
udostępnianie lokali do obejrzenia osobom kierowanym do zawarcia umowy najmu,
4) prowadzenie bieżącej ewidencji napraw obciążających najemców i ich realizacji a także dokonywanie odbioru wykonanych przez najemców napraw koniecznych obciążających wynajmującego i ich rozliczanie w czynszu najmu,
5) rozliczanie najemców zdających lokale mieszkalne, socjalne oraz użytkowe i sporządzanie
protokołów zdawczo-odbiorczych, dokonywanie zwrotu kaucji mieszkaniowych w przypadku wykupu lokali przez najemców bądź też ich opróżnienia,
6) w przypadkach uzasadnionych rozwiązywanie umów najmu i nakazanie opróżnienia lokali
mieszkalnych przez dotychczasowych mieszkańców, bądź też występowanie na drogę sądową o opróżnienie lokali,
7) zawieranie, z zachowaniem trybu przewidzianego ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku
- Prawo zamówień publicznych, umów na dostawę energii elektrycznej, wody, centralnego ogrzewania, odprowadzanie ścieków , na wywóz nieczystości stałych i ciekłych oraz innych specjalistycznych usług związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych nieruchomości, z podmiotami świadczącymi tego rodzaju usługi,
8) windykacja należności czynszowych i innych opłat należnych od najemców lokali komunalnych.
Nie dopuszcza się do składania ofert częściowych:
Wspólny Słownik Zamówień:
CPV 70330000-3 Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania usług – 01.01.2008-31.12.2008.
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj,. posiadają licencję w zakresie zarządzania nieruchomościami.
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat świadczyli usługi zarządzania nieruchomościami przez okres przynajmniej 2 lat, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadają osoby z uprawnieniami budowlanymi.
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej
3) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
8) Zamawiajacy nie dopuszcza możliwości wykonania przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawcy.
Na potwierdzenie spełniania warunków Wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , oraz licencję na sprawowanie zarządu nieruchomościami.
b) wykaz osób wykonujących zamówienie wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz posiadają dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa,
c) wykaz wykonanych usług wraz z referencjami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie.
d) polisę oc ,
e) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art.22 ust1 ustawy oraz nie podlegający wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 i 2.
h) zaakceptowany projekt umowy
8) Informacja na temat wadium:
Wadium nie wymagane
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena :
1 )za zarządzanie lokalami mieszkalnymi i socjalnymi wynagrodzenie miesięczne w wysokości zł. / 1 m2 powierzchni użytkowej lokali - waga 70 %
2) za zarządzanie lokalami użytkowymi wynagrodzenie miesięczne w wysokości zł /
1 m2 powierzchni użytkowej lokali - waga 25%
3)za zarządzanie lokali mieszkalnymi komunalnymi położonymi w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych wynagrodzenie miesięczne w wysokości zł /1 m2 powierzchni użytkowej - waga 5%
Sposób obliczania wartości punktowej kryterium
C= Cmin/Cox100x100% gdzie Cmin- cena oferty z najniższą ceną, C o- cena oferty badanej.
Ostateczna wartość punktowa oferty C=P1+P2+P3 gdzieP1,P2,P3 oznaczają liczbę punktów uzyskanych w poz. 1, 2 , 3 kryterium
Sposób oceny: Najwyższa liczba punktów
10) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie Zamawiającego
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice
pok. 116
do dnia 2007-12-21 godz. 10:00
11) miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice
pok. 116
dnia 2007-12-21 do godz. 10:00
12) termin związania ofertą
okres 30 dni
13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej
14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
nie zamierza się ustanowić dynamiczny system zakupów.
15) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej.
Burmistrz Poddębic
Piotr Sęczkowski
Pobierz Załączniki:
SIWZ
Umowa
Załącznik nr1 do SIWZ
Załącznik nr2 do SIWZ |