Strona główna
Menu:
Urząd Miejski
Poradnik Interesanta Jak załatwić sprawe?
OGŁOSZENIA

PRZETARGI GMINNE

OGŁOSZENIA O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

OBWIESZCZENIA BURMISTRZA PODDĘBIC

Projekt Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Poddębice na lata 2008-2015

Informacja dla pracodawców zatrudniających młodocianych pracowników

Bezdomne zwierzęta z terenu gminy Poddębice oczekujące na nowego opiekuna

Porządek obrad XLV Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 11.01.2010r. godz. 12.00

Porządek obrad XLII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach w dniu 30 listopada 2009r. godz. 11.00

PRZETARGI NA NIERUCHOMOŚCI, OGŁOSZENIA BURMISTRZA, INFORMACJE BURMISTRZA

Ogłoszenia MGOPS

Planowany porządek obrad Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach

Porządek obrad XLVII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.04.2010r. godz. 13

Obwieszczenie Komisji Okręgowej z dnia 14.03.2011r.

Archiwum 2007

Golice

Leśnik

Dominikowice

Garaż Próchnik

Targowa

Niewiesz Kolonia (1)

Niewiesz Kolonia (2)

OSP Sworawa - przetarg na samochód ratowniczo - gaśniczy

Dominikowice nieruchomość gruntowa

Bałdrzychów Kółko Rolnicze

Drzerżązna nieruchomość gruntowa

Ogłoszenie o wyborze usługi na dowożenie uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Poddębice

Prace leczniczo – pielęgnacyjne oraz nowe nasadzenia na terenach Zabytkowego Parku Miejskiego i Stadionu Miejskiego w Poddębicach

Przetarg na budowe kanalizacji deszczowej na ulicy Parzęczewskiej, ul. Szkolnej i ul. Spacerowej

Przetarg na budowę boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej w Poddębicach

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Budowa sieci kanalizacyjnej wraz z infrastrukturą w północnej części Poddębic w ulicach: Baczyńskiego, Dębowa, Rzemieślnicza

Ogłoszenie o unieważnieniu przetargu na budowe ulicy Dębowej i Rzemieślniczej

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Budowa lini kablowej oświetlenia ulicznego w mieście Poddębice

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Ewidencja i inwentaryzacja dróg gminnych dla Gmin Wartkowice, Dalików, Zadzim, Pęczniew, Poddębice

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawa węgla kamiennego i miału do kotłowni węglowych: Gimnazjum w Poddębicach , Szkoły Podstawowej w Niemysłowie i Szkoły Podstawowej w Niewieszu

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Zarządzanie budynkami mieszkalnymi, lokalami mieszkalnymi, socjalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność gminy Poddębice.

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Ogłoszenie o zamówieniu – robota budowlana

Przetarg na modernizację 4 budynków mieszkaniowych

Zwrot akcyzy dla rolników – 2008 rok

Archiwum 2010

Obwieszczenia Wójta Gminy Dalików

Archiwum 2009

Porządek obrad XLI Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.10.2009r. godz. 14

Obwieszczenia inne

Archiwum 2013

Archiwum 2012

Archiwum 2008

Archiwum 2011

Oświadczenia majątkowe
Działalność Gminy
Jednostki organizacyjne Gminy Poddębice
Jednostki Pomocnicze Gminy
Mienie Komunalne
Współpraca i Kontakty
Budżet
Plany i Programy
BIP
Prawo
Rejestr Instytucji Kultury
Wybory
Podmioty:

Redaktor strony
admin admin
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2007-12-13 16:47
Ostatnia zmiana: 2007-12-13 16:56
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:780
Wszystkie strony:1784016

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
telefon: (0-43) 6782580
fax: (0-43) 6783995
e-mail: gmina@poddebice.pl
strona: www.poddebice.pl



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Zarządzanie budynkami mieszkalnymi, lokalami mieszkalnymi, socjalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność gminy Poddębice.



 

 

ZP.341-18/07                                           Poddębice, 2007-12-11

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługa 

 Zarządzanie budynkami mieszkalnymi, lokalami mieszkalnymi, socjalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność gminy Poddębice

 

1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gmina Poddębice

 Ul.  Łódzka 17/21

99-200 Poddębice

Strona :www.poddebice.pl

E-mail  gmina@poddebice.pl

Godziny urzędowania : od poniedziałku do piątku od 8.00-16.00

2) Określenie trybu zamówienia:

przetarg nieograniczony

3) Informacja o uzyskaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

 SIWZ  można uzyskać  w Urzędzie Miejskim w Poddębicach  ul. Łódzka 17/21                                99-200 Poddębice   - nieodpłatnie

 Adres strony internetowej, na której zamieszczona zostanie specyfikacja istotnych  warunków zamówienia:

 www.poddebice.pl

 

4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji  o możliwości składania ofert częściowych:

 

 

 

Przedmiotem zamówienia jest 

zarządzanie budynkami mieszkalnymi, lokalami mieszkalnymi, socjalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność Gminy Poddębice i obejmuje:

1) zarządzanie budynkami mieszkalnymi, lokalami socjalnymi i użytkowymi,

2) zarządzanie komunalnymi lokalami mieszkalnymi położonymi w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych,

 

 Wykaz budynków mieszkalnych i innych budynków, o których mowa w ust. 1 stanowi załącznik Nr 1, do SIWZ

 Wykaz lokali mieszkalnych położonych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych,                             o których mowa w ust. 2 stanowi załącznik Nr 2, SIWZ

Zarządzanie  polegać będzie na podejmowaniu decyzji i dokonywaniu czynności mających  na celu zapewnienie właściwej gospodarki ekonomiczno-finansowej nieruchomości oraz zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości, w tym bieżącego administrowania nieruchomością, jak również czynności zmierzających do utrzymania nieruchomości w stanie nie pogorszonym zgodnie z jej przeznaczeniem  oraz do uzasadnionego inwestowania w tę nieruchomość.

 

 

 

W ramach usługi związanej  z zarządzaniem do Wykonawcy należeć będzie w szczególności:

1) zawieranie umów najmu lokali mieszkalnych i socjalnych z osobami kierowanymi przez                                  

Zamawiającego oraz umów najmu na lokale użytkowe oddawane w najem na zasadach                  i  warunkach określonych w obowiązujących przepisach prawa,

2) bieżące prowadzenie dla każdego lokalu mieszkalnego, socjalnego, użytkowego  oddzielnych  tzw.„teczek lokalu” obejmujących wszelką dokumentację i korespondencję związaną z najmem,                                      

3) zawiadamianie Zamawiającego o zwolnionych lokalach mieszkalnych, socjalnych                         i   użytkowych / sprawowanie dozoru „pustostanów” / plombowanie, przechowywanie kluczy,

udostępnianie lokali do obejrzenia osobom kierowanym do zawarcia umowy najmu,

4) prowadzenie bieżącej ewidencji napraw obciążających najemców i ich realizacji                              a także dokonywanie odbioru  wykonanych przez najemców napraw koniecznych      obciążających wynajmującego i ich rozliczanie w czynszu najmu,      

5) rozliczanie najemców zdających lokale mieszkalne, socjalne oraz użytkowe i sporządzanie

protokołów zdawczo-odbiorczych, dokonywanie zwrotu kaucji mieszkaniowych w przypadku wykupu lokali przez najemców bądź też ich opróżnienia,

6)  w przypadkach uzasadnionych rozwiązywanie umów najmu i nakazanie opróżnienia lokali

mieszkalnych przez dotychczasowych mieszkańców, bądź też występowanie na drogę sądową            o opróżnienie lokali,

7) zawieranie,  z zachowaniem trybu przewidzianego ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku              

 - Prawo zamówień publicznych,  umów na dostawę energii elektrycznej, wody, centralnego ogrzewania, odprowadzanie ścieków , na wywóz nieczystości stałych i ciekłych oraz innych  specjalistycznych usług związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych nieruchomości, z podmiotami świadczącymi tego rodzaju usługi,

8) windykacja należności czynszowych  i innych opłat należnych od najemców lokali komunalnych.

 

Nie dopuszcza się do składania ofert częściowych:

 

Wspólny Słownik Zamówień:

CPV     70330000-3  Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy

 

 

 

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

 6) Termin wykonania zamówienia:

Termin wykonania usług – 01.01.2008-31.12.2008.

 

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

 

 

 

 

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

       1)       spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.:

a)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj,. posiadają licencję w zakresie  zarządzania nieruchomościami.

b)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.  wykażą,     w okresie ostatnich trzech lat świadczyli   usługi zarządzania nieruchomościami  przez okres przynajmniej 2 lat,   oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.  posiadają osoby  z uprawnieniami  budowlanymi.

c)       znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)     są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej

3)     Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.

      8)  Zamawiajacy nie dopuszcza możliwości wykonania przedmiotu zamówienia przy  pomocy podwykonawcy.

 

 

 

 

 

 

Na potwierdzenie spełniania warunków Wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty:

a)      aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , oraz licencję na sprawowanie zarządu nieruchomościami.

b)      wykaz osób wykonujących zamówienie  wraz z dokumentami  potwierdzającymi  posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie  oraz posiadają dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa,

c)      wykaz wykonanych usług wraz z referencjami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie.

d)      polisę oc ,

e)      oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art.22 ust1 ustawy oraz nie podlegający wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 i 2.

 h) zaakceptowany  projekt umowy

8) Informacja na temat wadium:

 Wadium  nie wymagane

 

 

 

 

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Cena : 

 

1 )za zarządzanie lokalami mieszkalnymi i socjalnymi   wynagrodzenie miesięczne w wysokości  zł. / 1 m2 powierzchni użytkowej lokali     -      waga 70 %

2) za zarządzanie lokalami użytkowymi wynagrodzenie miesięczne w wysokości  zł /             

 1 m2 powierzchni użytkowej lokali - waga  25%

 

3)za zarządzanie lokali mieszkalnymi komunalnymi położonymi w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych wynagrodzenie miesięczne w wysokości zł  /1 m2 powierzchni użytkowej - waga 5%

 

 

 

Sposób obliczania wartości punktowej kryterium

C= Cmin/Cox100x100% gdzie  Cmin- cena  oferty z najniższą ceną, C o- cena oferty badanej.

Ostateczna wartość punktowa oferty C=P1+P2+P3 gdzieP1,P2,P3 oznaczają liczbę punktów uzyskanych w poz. 1, 2 , 3 kryterium

      Sposób oceny: Najwyższa liczba punktów

 10) miejsce i termin składania ofert:

 

  w siedzibie Zamawiającego 

 

Urząd Miejski w Poddębicach

 ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice

pok. 116

do dnia 2007-12-21   godz. 10:00

11) miejsce i termin otwarcia ofert:

 

 

 Urząd Miejski w Poddębicach

 ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice

pok. 116

dnia 2007-12-21 do godz. 10:00

12) termin związania ofertą

 

 

okres 30 dni 

                          

13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

 

 

nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej

14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

nie zamierza się ustanowić dynamiczny system zakupów.

15) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji  nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej.

 

                                                      Burmistrz Poddębic

                                                        Piotr Sęczkowski

 Pobierz Załączniki:

SIWZ

Umowa

Załącznik nr1 do SIWZ

Załącznik nr2 do SIWZ