Strona główna
Menu:
Urząd Miejski
Poradnik Interesanta Jak załatwić sprawe?
OGŁOSZENIA

PRZETARGI GMINNE

OGŁOSZENIA O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

OBWIESZCZENIA BURMISTRZA PODDĘBIC

Projekt Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Poddębice na lata 2008-2015

Informacja dla pracodawców zatrudniających młodocianych pracowników

Bezdomne zwierzęta z terenu gminy Poddębice oczekujące na nowego opiekuna

Porządek obrad XLV Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 11.01.2010r. godz. 12.00

Porządek obrad XLII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach w dniu 30 listopada 2009r. godz. 11.00

PRZETARGI NA NIERUCHOMOŚCI, OGŁOSZENIA BURMISTRZA, INFORMACJE BURMISTRZA

Ogłoszenia MGOPS

Planowany porządek obrad Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach

Porządek obrad XLVII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.04.2010r. godz. 13

Obwieszczenie Komisji Okręgowej z dnia 14.03.2011r.

Archiwum 2007

Golice

Leśnik

Dominikowice

Garaż Próchnik

Targowa

Niewiesz Kolonia (1)

Niewiesz Kolonia (2)

OSP Sworawa - przetarg na samochód ratowniczo - gaśniczy

Dominikowice nieruchomość gruntowa

Bałdrzychów Kółko Rolnicze

Drzerżązna nieruchomość gruntowa

Ogłoszenie o wyborze usługi na dowożenie uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Poddębice

Prace leczniczo – pielęgnacyjne oraz nowe nasadzenia na terenach Zabytkowego Parku Miejskiego i Stadionu Miejskiego w Poddębicach

Ogloszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Przetarg na budowe kanalizacji deszczowej na ulicy Parzęczewskiej, ul. Szkolnej i ul. Spacerowej

Przetarg na budowę boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej w Poddębicach

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Budowa sieci kanalizacyjnej wraz z infrastrukturą w północnej części Poddębic w ulicach: Baczyńskiego, Dębowa, Rzemieślnicza

Ogłoszenie o unieważnieniu przetargu na budowe ulicy Dębowej i Rzemieślniczej

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Budowa lini kablowej oświetlenia ulicznego w mieście Poddębice

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Ewidencja i inwentaryzacja dróg gminnych dla Gmin Wartkowice, Dalików, Zadzim, Pęczniew, Poddębice

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawa węgla kamiennego i miału do kotłowni węglowych: Gimnazjum w Poddębicach , Szkoły Podstawowej w Niemysłowie i Szkoły Podstawowej w Niewieszu

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Zarządzanie budynkami mieszkalnymi, lokalami mieszkalnymi, socjalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność gminy Poddębice.

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Ogłoszenie o zamówieniu – robota budowlana

Przetarg na modernizację 4 budynków mieszkaniowych

Zwrot akcyzy dla rolników – 2008 rok

Archiwum 2010

Obwieszczenia Wójta Gminy Dalików

Archiwum 2009

Porządek obrad XLI Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.10.2009r. godz. 14

Obwieszczenia inne

Archiwum 2013

Archiwum 2012

Archiwum 2008

Archiwum 2011

Oświadczenia majątkowe
Działalność Gminy
Jednostki organizacyjne Gminy Poddębice
Jednostki Pomocnicze Gminy
Mienie Komunalne
Współpraca i Kontakty
Budżet
Plany i Programy
BIP
Prawo
Rejestr Instytucji Kultury
Wybory
Podmioty:

Redaktor strony
admin admin
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2007-09-11 18:44
Ostatnia zmiana: 2007-09-19 09:59
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:1049
Wszystkie strony:1784008

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
telefon: (0-43) 6782580
fax: (0-43) 6783995
e-mail: gmina@poddebice.pl
strona: www.poddebice.pl



Prace leczniczo – pielęgnacyjne oraz nowe nasadzenia na terenach Zabytkowego Parku Miejskiego i Stadionu Miejskiego w Poddębicach



 
 
ZP-341-11/07                                                            Poddębice, 2007-09-11
 
 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

 
 
Prace  leczniczo – pielęgnacyjne oraz nowe nasadzenia na terenach Zabytkowego Parku Miejskiego i Stadionu Miejskiego w Poddębicach
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Poddębice
 ul.  Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Strona  www.e-poddebice.pl
E-mail  gmina@poddebice.pl
Godziny urzędowania : od poniedziałku do piątku od 8.00-16.00
 
2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony
 
3) Informacja o uzyskaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
 SIWZ  można uzyskać  w Urzędzie Miejskim w Poddębicach  ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice  nieodpłatnie
  Adres strony internetowej, na której zamieszczona zostanie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-poddebice.pl
 
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
 
Przedmiot niniejszego zamówienia stanowią: Prace leczniczo – pielęgnacyjne oraz nowe nasadzenia na terenach Zabytkowego Parku Miejskiego i Stadionu Miejskiego w Poddębicach. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają szczegółowe przedmiary prac stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ
 
Wykonawca winien sprawdzić w terenie warunki wykonania zamówienia.
 
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
 
 Wspólny Słownik Zamówień:
Kod CPV:   45 11 27 11 - 2
 
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
 
 6) Termin wykonania zamówienia:
       
      do 30 listopada 2007 r.
 
 
 
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1)     spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.:
a)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
-         wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w okresie 3 ostatnich latach/ a   jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie/, przed dniem wszczęcia postępowania  wykonali usługi / prace leczniczo-pielęgnacyjne/ na terenach zieleni zabytkowej o wartości minimum 500 000 zł /przynajmniej w 2 kolejnych latach/
-         wykażą, że dysponują osobami, które są zdolne do wykonania zamówienia i             
       będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu  
zamówienia. Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi                           do wykonania zamówienia Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem co najmniej 10  osobami bezposrednio uczestniczącymi przy wykonaniu przedmiotu zamówienia.
-         wykażą, że dysponują urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do wykonania  
zamówienia, tj:
·        ciągnik z przyczepą – 2 szt.
·        samochód samowyładowczy o masie powyżej 8t – 1 szt.
·        samochód samowyładowczy o masie powyżej 1,5 tony – 2 szt.
·        koparko – ładowarka – 1 szt.
·        piły spalinowe – 10 szt.
·        rębak – 2 szt.
·        podest roboczy lub podnośnik montażowy (wysokość min 21m)
·        atestowane uprzęże alpinistyczne – 10 szt.
·        agregat prądotwórczy – 1 szt.
·        frezarka do pni
zagęszczarka do gruntu
c)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
     Za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej 
      zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna wykazanie się przez  
     Wykonawcę posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej
     w wysokości co najmniej składanej oferty.
2)     nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
3)     są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie  prowadzonej działalności gospodarczej
Na potwierdzenie spełniania warunków winni złożyć następujące dokumenty:
1)      formularz ofertowy,
2)      kosztorysy ofertowe przygotowane na podstawie szczegółowych przedmiarów robót stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ,
3)      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do  ewidencji  działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy    wymagają wpisu                      do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej wystawiony nie    wcześniej niż 6  miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4)      Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
5)      Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż                  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6)      Wykaz  wykonanych usług w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania.
Każdą z wymienionych w wykazie robót należy poprzeć dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia wykonane zostały należycie. Należy załączyć również opinię Konserwatora Przyrody lub Konserwatora Zabytków o wykonanych pracach.
 
7)      Wykaz osób, przy pomocy których  wykonywany będzie przedmiot tego zamówienia
      posiadających wykształcenie, kwalifikacje  i doświadczenie  zawodowe  niezbędne do 
      wykonania zamówienia określone przepisami rozporządzenia Ministra Kultury z 
      dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich,
      restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i
      architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru  
      zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych
      zabytków ruchomych (Dz.U.  Nr 150 poz. 1579).
    
a/  Osoba kierująca pracami powinna posiadać   tytuł zawodowy magistra uzyskany  po ukończeniu wyższych studiów , obejmujących wiadomości w tym zakresie oraz odbyć po ukończeniu tych studiów co najmniej 12- miesięczną praktykę zawodową  przy  konserwacji i pielęgnacji tego rodzaju zabytków,(§ 8 ust. 3 rozporządzenia j.w.)
 
b/  Pracownicy wykonujący pracę o charakterze technicznym,   powinni posiadać średnie wykształcenie w zakresie pielęgnacji zieleni albo odbyły co najmniej 12 miesięczna praktykę zawodową przy pielęgnacji tego rodzaju zabytków.( § 8 ust. 4 rozporządzenia j.w.)
Powyższe wymagania  Wykonawca powinien potwierdzić stosownymi  dokumentami.
 
 
 
8)      wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia,
            Na dowód posiadania  sprzętu należy dołączyć kserokopie dowodów rejestracyjnych,  
             dowodów zakupu (faktur). W przypadku najmu lub dzierżawy oprócz w/w 
             dokumentów należy przedstawić odpowiednie umowy.
 
9)      aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego  
      oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia 
     Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
     podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał
     przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub  rozłożenie na raty zaległych 
     płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – 
     wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem  terminu składania ofert,
10)  polisę oc ,
11)  zaakceptowany projekt umowy.
8) Informacja na temat wadium:
 Wadium  nie wymagane
 
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena 100%
Sposób obliczania wartości punktowej kryterium: 
                                C = Cmin/C o x 100 x  100%
Gdzie:
C min – cena oferty z najniższą ceną,
C o – cena oferty badanej
Sposób oceny:                 Najwyższa liczba punktów
10) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego 
Urząd Miejski w Poddębicach
 ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice
pok. 116
do dnia 2007-09-19 godz. 1000
 
11) miejsce i termin otwarcia ofert:
 Urząd Miejski w Poddębicach
 ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice
pok. 116
dnia 2006-09-19 do godz. 1000
 
12) termin związania ofertą
okres 30 dni
                           
13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej
14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
nie zamierza się ustanowić dynamiczny system zakupów.
 
15) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji  nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej
 
16) Ogłoszenie o udzielenie zamówienia publicznego zostało umieszczone na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 11 września 2007 roku                                     pod nr  163526
                                                                                
                                                                               Burmistrz Poddębic
                                                                                   Piotr Sęczkowski
 
  
Pobierz załączniki:
 

 
Dostępne podkategorie:
 
>> Ogloszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty