Strona główna
Menu:
Urząd Miejski
Poradnik Interesanta Jak załatwić sprawe?
OGŁOSZENIA

PRZETARGI GMINNE

OGŁOSZENIA O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

OBWIESZCZENIA BURMISTRZA PODDĘBIC

Projekt Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Poddębice na lata 2008-2015

Informacja dla pracodawców zatrudniających młodocianych pracowników

Bezdomne zwierzęta z terenu gminy Poddębice oczekujące na nowego opiekuna

Porządek obrad XLV Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 11.01.2010r. godz. 12.00

Porządek obrad XLII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach w dniu 30 listopada 2009r. godz. 11.00

PRZETARGI NA NIERUCHOMOŚCI, OGŁOSZENIA BURMISTRZA, INFORMACJE BURMISTRZA

Ogłoszenia MGOPS

Planowany porządek obrad Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach

Porządek obrad XLVII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.04.2010r. godz. 13

Obwieszczenie Komisji Okręgowej z dnia 14.03.2011r.

Archiwum 2007

Golice

Leśnik

Dominikowice

Garaż Próchnik

Targowa

Niewiesz Kolonia (1)

Niewiesz Kolonia (2)

OSP Sworawa - przetarg na samochód ratowniczo - gaśniczy

Dominikowice nieruchomość gruntowa

Bałdrzychów Kółko Rolnicze

Drzerżązna nieruchomość gruntowa

Ogłoszenie o wyborze usługi na dowożenie uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Poddębice

Prace leczniczo – pielęgnacyjne oraz nowe nasadzenia na terenach Zabytkowego Parku Miejskiego i Stadionu Miejskiego w Poddębicach

Przetarg na budowe kanalizacji deszczowej na ulicy Parzęczewskiej, ul. Szkolnej i ul. Spacerowej

Przetarg na budowę boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej w Poddębicach

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Budowa sieci kanalizacyjnej wraz z infrastrukturą w północnej części Poddębic w ulicach: Baczyńskiego, Dębowa, Rzemieślnicza

Ogłoszenie o unieważnieniu przetargu na budowe ulicy Dębowej i Rzemieślniczej

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Budowa lini kablowej oświetlenia ulicznego w mieście Poddębice

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Ewidencja i inwentaryzacja dróg gminnych dla Gmin Wartkowice, Dalików, Zadzim, Pęczniew, Poddębice

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawa węgla kamiennego i miału do kotłowni węglowych: Gimnazjum w Poddębicach , Szkoły Podstawowej w Niemysłowie i Szkoły Podstawowej w Niewieszu

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Zarządzanie budynkami mieszkalnymi, lokalami mieszkalnymi, socjalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność gminy Poddębice.

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Ogłoszenie o zamówieniu – robota budowlana

Przetarg na modernizację 4 budynków mieszkaniowych

Zwrot akcyzy dla rolników – 2008 rok

Archiwum 2010

Obwieszczenia Wójta Gminy Dalików

Archiwum 2009

Porządek obrad XLI Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.10.2009r. godz. 14

Obwieszczenia inne

Archiwum 2013

Archiwum 2012

Archiwum 2008

Archiwum 2011

Oświadczenia majątkowe
Działalność Gminy
Jednostki organizacyjne Gminy Poddębice
Jednostki Pomocnicze Gminy
Mienie Komunalne
Współpraca i Kontakty
Budżet
Plany i Programy
BIP
Prawo
Rejestr Instytucji Kultury
Wybory
Podmioty:

Redaktor strony
admin admin
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2007-10-19 20:27
Ostatnia zmiana: 2007-10-20 17:39
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:1624
Wszystkie strony:1784014

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
telefon: (0-43) 6782580
fax: (0-43) 6783995
e-mail: gmina@poddebice.pl
strona: www.poddebice.pl



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Ewidencja i inwentaryzacja dróg gminnych dla Gmin Wartkowice, Dalików, Zadzim, Pęczniew, Poddębice



 

ZP-341- 1/07                                           Poddębice, 2007-10-17

 

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

 

  

Ewidencja i inwentaryzacja dróg gminnych dla Gmin   Wartkowice,  Dalików, Zadzim, Pęczniew, Poddębice

 

 

 

1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

ZwiązekGmin Regionu Poddębickiego

 ul.  Łódzka 17/21

99-200 Poddębice

E-mail  gmina@poddebice.pl

 

 

 

Godziny urzędowania : od poniedziałku do piątku od 8.00-15.00

2) Określenie trybu zamówienia:

przetarg nieograniczony

3) Informacja o uzyskaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

 SIWZ  można uzyskać  w biurze Związku Gmin Regionu Poddębickiego ul. Łódzka 17/21                  pok 223   99-200 Poddębice  nieodpłatnie

  Adres strony internetowej, na której zamieszczona zostanie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-poddebice.pl

 

 

  

4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji               o możliwości składania ofert częściowych:

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ewidencji i inwentaryzacji dróg gminnych o łącznej długości   339,9 km  ,                  w tym:  

Gmina Dalików                        49,5 km

Gmina Pęczniew                       40,5  km

Gmina Poddębice                     84,7  km

Gmina Wartkowice                  74,2  km

Gmina Zadzim                          91,0 km

 z dostarczeniem i wdrożeniem polskojęzycznego oprogramowania umożliwiającego administrowanie, aktualizowanie oraz raportowanie danych o ewidencji drogowej                              wraz  z sporządzeniem  map techniczno-eksploatacyjnych.

 

Ewidencja i inwentaryzacja dla każdej z Gmin winna stanowić odrębne opracowanie.

 

 

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych

 

 Wspólny Słownik Zamówień:

  Kod CPV:    45 231400-9

 

 

 

                      45 31 0000-3  

 

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

 6) Termin wykonania zamówienia:       30 czerwca 2008r.

 

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

1)   spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.:

a)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

c)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

           Za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej   

            zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna  wykazanie się przez

           Wykonawcę posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej                            

            w wysokości co najmniej składanej oferty

d)   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;

2). udzielą minimum 3 lat gwarancji

3) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. w okresie 3 ostatnich lat/ a jeżeli okres

     prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie/ przed dniem wszczęcia

     postępowania wykonali minimum 3 usługi  w zakresie ewidencji dróg,

4) wykażą się, że dysponują osobami, które są zdolne do wykonania zamówienia, tj. w 

    zakresie geodezji,   drogownictwa i informatyki

2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V    niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty:

1) formularz ofertowy

   2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający  dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

 

3)   Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.

4)   wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat  usług  odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania

5)  referencje potwierdzające, że usługi wymienione pkt. 4 zostały wykonane z należytą starannością.

6)  oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art.22 ust1 ustawy oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia  na podstawie art.24 ust 1 i 2.

7)    informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca  posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność finansową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert,

8)  zaakceptowany projekt umowy.

8) Informacja na temat wadium:

Wadium  nie wymagane

 

 

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

Cena 100%

Sposób obliczania wartości punktowej kryterium: 

                                C = Cmin/C o x 100 x  100%

Gdzie:

C min - cena oferty z najniższą ceną,

C o - cena oferty badanej

Sposób oceny:                 Najwyższa liczba punktów

  

10) miejsce i termin składania ofert:

w siedzibie zamawiającego 

Związek Gmin Regionu Poddębickiego

 ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice

pok. 116

do dnia 2007-10-29 godz. 1230

11) miejsce i termin otwarcia ofert:

 Związek Gmin Regionu Poddębickiego

 ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice

pok. 116

dnia 2007-10-29 do godz. 1230

 

12) termin związania ofertą

okres 30 dni

                          

13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej

14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

nie zamierza się ustanowić dynamiczny system zakupów.

15) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji  nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej

 

  

 

                                     Przewodniczący Zarządu

                                                Piotr Sęczkowski

 

pobierz załaczniki:

SIWZ

Gmina Poddębice

Gmina Zadzim

Gmina Dalików

Gmina Pęczniew

Gmina Wartkowice

 

Umowa 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Dostępne podkategorie:
 
>> OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY