Strona główna
Menu:
Urząd Miejski
Poradnik Interesanta Jak załatwić sprawe?
OGŁOSZENIA

PRZETARGI GMINNE

OGŁOSZENIA O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

OBWIESZCZENIA BURMISTRZA PODDĘBIC

Projekt Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Poddębice na lata 2008-2015

Informacja dla pracodawców zatrudniających młodocianych pracowników

Bezdomne zwierzęta z terenu gminy Poddębice oczekujące na nowego opiekuna

Porządek obrad XLV Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 11.01.2010r. godz. 12.00

Porządek obrad XLII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach w dniu 30 listopada 2009r. godz. 11.00

PRZETARGI NA NIERUCHOMOŚCI, OGŁOSZENIA BURMISTRZA, INFORMACJE BURMISTRZA

Ogłoszenia MGOPS

Planowany porządek obrad Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach

Porządek obrad XLVII Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.04.2010r. godz. 13

Obwieszczenie Komisji Okręgowej z dnia 14.03.2011r.

Archiwum 2010

Archiwum 2007

Golice

Leśnik

Dominikowice

Garaż Próchnik

Targowa

Niewiesz Kolonia (1)

Niewiesz Kolonia (2)

OSP Sworawa - przetarg na samochód ratowniczo - gaśniczy

Dominikowice nieruchomość gruntowa

Bałdrzychów Kółko Rolnicze

Drzerżązna nieruchomość gruntowa

Ogłoszenie o wyborze usługi na dowożenie uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Poddębice

Prace leczniczo – pielęgnacyjne oraz nowe nasadzenia na terenach Zabytkowego Parku Miejskiego i Stadionu Miejskiego w Poddębicach

Przetarg na budowe kanalizacji deszczowej na ulicy Parzęczewskiej, ul. Szkolnej i ul. Spacerowej

Przetarg na budowę boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej w Poddębicach

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Budowa sieci kanalizacyjnej wraz z infrastrukturą w północnej części Poddębic w ulicach: Baczyńskiego, Dębowa, Rzemieślnicza

Ogłoszenie o unieważnieniu przetargu na budowe ulicy Dębowej i Rzemieślniczej

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Budowa lini kablowej oświetlenia ulicznego w mieście Poddębice

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Ewidencja i inwentaryzacja dróg gminnych dla Gmin Wartkowice, Dalików, Zadzim, Pęczniew, Poddębice

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawa węgla kamiennego i miału do kotłowni węglowych: Gimnazjum w Poddębicach , Szkoły Podstawowej w Niemysłowie i Szkoły Podstawowej w Niewieszu

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Zarządzanie budynkami mieszkalnymi, lokalami mieszkalnymi, socjalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność gminy Poddębice.

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Ogłoszenie o zamówieniu – robota budowlana

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Przetarg na modernizację 4 budynków mieszkaniowych

Zwrot akcyzy dla rolników – 2008 rok

Obwieszczenia Wójta Gminy Dalików

Archiwum 2009

Porządek obrad XLI Sesji Rady Miejskiej w Poddębicach - 26.10.2009r. godz. 14

Obwieszczenia inne

Archiwum 2013

Archiwum 2012

Archiwum 2008

Archiwum 2011

Oświadczenia majątkowe
Działalność Gminy
Jednostki organizacyjne Gminy Poddębice
Jednostki Pomocnicze Gminy
Mienie Komunalne
Współpraca i Kontakty
Budżet
Plany i Programy
BIP
Prawo
Rejestr Instytucji Kultury
Wybory
Podmioty:

Redaktor strony
Arkadiusz Charuba
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2005-06-10 08:35
Ostatnia zmiana: 2009-04-27 23:35
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:18288
Wszystkie strony:1785255

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
telefon: (0-43) 6782580
fax: (0-43) 6783995
e-mail: gmina@poddebice.pl
strona: www.poddebice.pl


Ogłoszenie o zamówieniu – robota budowlana


 

ZP-341-9/07                                                              Poddębice, 2007-07-09

 
 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – robota budowlana

 
 

„Modernizacja nawierzchni drogi dojazdowej do gruntów rolnych od drogi powiatowej Pudłówek – Ruda do granicy gminy w kierunku wsi Żerniki  o długości 0,4 km”.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

 
 
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Poddębice
 ul.  Łódzka 17/21
99-200 Poddębice

Strona WWW  poddebice.pl

E-mail  gmina@poddebice.pl

Godziny urzędowania : od poniedziałku do piątku od 8.00-16.00

2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony

3) Informacja o uzyskaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

 SIWZ  można uzyskać  w Urzędzie Miejskim w Poddębicach  ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice  nieodpłatnie

  Adres strony internetowej, na której zamieszczona zostanie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poddebice.pl

 

4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji nawierzchni drogi dojazdowej do gruntów rolnych od drogi powiatowej Pudłówek – Ruda do granicy gminy w kierunku wsi Żerniki  o długości 0,4 km”.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

-         Wykonanie nawierzchni jezdni  z mieszanki mineralno – bitumicznej warstwa wiążąca

       w ilości 50 kg/m2, warstwa ścieralna grubości 4 cm, szerokość 4,00 m i 5,00m.

-         Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego o grubości 15 cm po zagęszczeniu, 

       szerokości 430 m     i 5,30 m. Spadek poprzeczny jezdni dwustronny 2 %.

-         Pobocze obustronne o szerokości 0,75 m i 1,25 m, spadek na poboczach 6 %.do 10 %.

-         Powierzchnia nawierzchni jezdni 1.632,50 m2.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania                       i odbioru robót budowlanych stanowiąca zał nr 1  do SIWZ

 

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych

 

 Wspólny Słownik Zamówień:

Kod CPV: 45233226-9  Drogi dojazdowe
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

 6) Termin wykonania zamówienia:

      

      24 sierpnia 2007 r.

 

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

1)     spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.:

a)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

c)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)     wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej zrealizowali co najmniej 2 roboty o wartości  nie mniejszej od wartości zamówienia i podobnym charakterze,

3)     wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg  oraz są członkami okręgowej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa,

4)     są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.

5)     udzielą  co najmniej 48 miesięcznej gwarancji

Na potwierdzenie spełniania warunków winni złożyć następujące dokumenty:

   1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,

2) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg i nawierzchni  oraz posiadają dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa,

3) wykaz wykonanych robót wraz z referencjami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie.

4) wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia w tym: równiarki, spycharki                 lub sprzęt rolniczy (glebogryzarki, brony  kultywatory) do pulchniania, rozkładania,  mieszania i profilowania, samochody wywrotki, samochody skrzyniowe, ciągniki z  przyczepami, walce statyczne, gładkie lub ogumione, samojezdne lub doczepne, walce wibracyjne lub płytowe, zagęszczarki wibracyjne, rozcielacz, otaczarnię do mas bitumicznych.

5) polisę oc ,

6) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art.22 ust1 ustawy oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 i 2.

 7)  wypełniony i zaakceptowany projekt umowy.
8) Informacja na temat wadium:
 Wadium  nie wymagane
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

Cena 100%

Sposób obliczania wartości punktowej kryterium: 

                                C = Cmin/C o x 100 x  100%

Gdzie:
C min – cena oferty z najniższą ceną,
C o – cena oferty badanej
Sposób oceny:                 Najwyższa liczba punktów
10) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego 
Urząd Miejski w Poddębicach

 ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice

pok. 116
do dnia 2007-07-31 godz. 1000
11) miejsce i termin otwarcia ofert:

 Urząd Miejski w Poddębicach

 ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice

pok. 116

dnia 2006-07-31 do godz. 1000
 
12) termin związania ofertą
okres 30 dni

                          

13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej

14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

nie zamierza się ustanowić dynamiczny system zakupów.

15) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji  nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej

 
 
 
 

16) Ogłoszenie o udzielenie zamówienia publicznego zostało umieszczone na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 9.07.2007 r.                                     pod nr 115220-2007