ZP-341-11/07 Poddębice, 2007-09-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Prace leczniczo – pielęgnacyjne oraz nowe nasadzenia na terenach Zabytkowego Parku Miejskiego i Stadionu Miejskiego w Poddębicach
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Poddębice
ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
Strona www.e-poddebice.pl
E-mail gmina@poddebice.pl
Godziny urzędowania : od poniedziałku do piątku od 8.00-16.00
2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony
3) Informacja o uzyskaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
SIWZ można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Poddębicach ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice nieodpłatnie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona zostanie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-poddebice.pl
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiot niniejszego zamówienia stanowią: Prace leczniczo – pielęgnacyjne oraz nowe nasadzenia na terenach Zabytkowego Parku Miejskiego i Stadionu Miejskiego w Poddębicach. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają szczegółowe przedmiary prac stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ
Wykonawca winien sprawdzić w terenie warunki wykonania zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Wspólny Słownik Zamówień:
Kod CPV: 45 11 27 11 - 2
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia:
do 30 listopada 2007 r.
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w okresie 3 ostatnich latach/ a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie/, przed dniem wszczęcia postępowania wykonali usługi / prace leczniczo-pielęgnacyjne/ na terenach zieleni zabytkowej o wartości minimum 500 000 zł /przynajmniej w 2 kolejnych latach/
- wykażą, że dysponują osobami, które są zdolne do wykonania zamówienia i
będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia. Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem co najmniej 10 osobami bezposrednio uczestniczącymi przy wykonaniu przedmiotu zamówienia.
- wykażą, że dysponują urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do wykonania
zamówienia, tj:
· ciągnik z przyczepą – 2 szt.
· samochód samowyładowczy o masie powyżej 8t – 1 szt.
· samochód samowyładowczy o masie powyżej 1,5 tony – 2 szt.
· koparko – ładowarka – 1 szt.
· piły spalinowe – 10 szt.
· rębak – 2 szt.
· podest roboczy lub podnośnik montażowy (wysokość min 21m)
· atestowane uprzęże alpinistyczne – 10 szt.
· agregat prądotwórczy – 1 szt.
· frezarka do pni
zagęszczarka do gruntu
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
Za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna wykazanie się przez
Wykonawcę posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej
w wysokości co najmniej składanej oferty.
2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
Na potwierdzenie spełniania warunków winni złożyć następujące dokumenty:
1) formularz ofertowy,
2) kosztorysy ofertowe przygotowane na podstawie szczegółowych przedmiarów robót stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4) Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
5) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6) Wykaz wykonanych usług w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania.
Każdą z wymienionych w wykazie robót należy poprzeć dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia wykonane zostały należycie. Należy załączyć również opinię Konserwatora Przyrody lub Konserwatora Zabytków o wykonanych pracach.
7) Wykaz osób, przy pomocy których wykonywany będzie przedmiot tego zamówienia
posiadających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe niezbędne do
wykonania zamówienia określone przepisami rozporządzenia Ministra Kultury z
dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich,
restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i
architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru
zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych
zabytków ruchomych (Dz.U. Nr 150 poz. 1579).
a/ Osoba kierująca pracami powinna posiadać tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów , obejmujących wiadomości w tym zakresie oraz odbyć po ukończeniu tych studiów co najmniej 12- miesięczną praktykę zawodową przy konserwacji i pielęgnacji tego rodzaju zabytków,(§ 8 ust. 3 rozporządzenia j.w.)
b/ Pracownicy wykonujący pracę o charakterze technicznym, powinni posiadać średnie wykształcenie w zakresie pielęgnacji zieleni albo odbyły co najmniej 12 miesięczna praktykę zawodową przy pielęgnacji tego rodzaju zabytków.( § 8 ust. 4 rozporządzenia j.w.)
Powyższe wymagania Wykonawca powinien potwierdzić stosownymi dokumentami.
8) wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia,
Na dowód posiadania sprzętu należy dołączyć kserokopie dowodów rejestracyjnych,
dowodów zakupu (faktur). W przypadku najmu lub dzierżawy oprócz w/w
dokumentów należy przedstawić odpowiednie umowy.
9) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –
wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
10) polisę oc ,
11) zaakceptowany projekt umowy.
8) Informacja na temat wadium:
Wadium nie wymagane
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena 100%
Sposób obliczania wartości punktowej kryterium:
C = Cmin/C o x 100 x 100%
Gdzie:
C min – cena oferty z najniższą ceną,
C o – cena oferty badanej
Sposób oceny: Najwyższa liczba punktów
10) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice
pok. 116
do dnia 2007-09-19 godz. 1000
11) miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice
pok. 116
dnia 2006-09-19 do godz. 1000
12) termin związania ofertą
okres 30 dni
13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej
14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
nie zamierza się ustanowić dynamiczny system zakupów.
15) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej
16) Ogłoszenie o udzielenie zamówienia publicznego zostało umieszczone na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 11 września 2007 roku pod nr 163526
Burmistrz Poddębic
Piotr Sęczkowski
16) Ogłoszenie o udzielenie zamówienia publicznego zostało umieszczone na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 7 sierpnia 2007 roku pod nr 136390
Pobierz załączniki:
|